Hop til indhold
Guest Nemtøs

Gratis sex - ikke hos mig

Recommended Posts

Nemtøs skrev, den 2/8/2018 at 20:51:

Jeg  undres  gang  på  gang - denne  gang  over  flere  henvendelser  hvor  der  efterspørges  gratis  sex. 

Hvorfor det? Hvis man skriver at man er liderlig og derfor har nedsatte priser, så er der måske nogen, der tænker at de vil hjælpe, selvom de ikke lige har råd til at smide en 10er ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Finn1101 skrev, for 5 minutter siden:

Hvorfor det? Hvis man skriver at man er liderlig og derfor har nedsatte priser, så er der måske nogen, der tænker at de vil hjælpe, selvom de ikke lige har råd til at smide en 10er ;) 

Når  du  har  læst min  tidligere  annonce,  har du  vel  læst  det  hele  og  set  der  fulgte  priser  med  i annoncen.  Det  jeg  tilbød  var  hverken  gratis  eller  kostede  en 10'er.

Så  hvorfor  komme  med  sådan  en  kommentar???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har oplevet et enkelt gang for 2 år siden at der dukket en ung fyr på 19år. Som troede at det var gratis knald han ville få... Måtte skuffe ham  dengang... Han  kom tilbage 1.5 år efter. Denne gang med $$$ ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV skrev, 1 time siden:

Jeg har oplevet et enkelt gang for 2 år siden at der dukket en ung fyr på 19år. Som troede at det var gratis knald han ville få... Måtte skuffe ham  dengang... Han  kom tilbage 1.5 år efter. Denne gang med $$$ ;)

Han er ikke den hurtigste flaskesamler jeg har hørt om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 17 timer siden:

Det var da en vild hukommelse du må have :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 53 minutter siden:

Det var da en vild hukommelse du må have :) 

Det er sjældent at noget  kommer  forbi  hygge huset og vil have free ride. Jeg har  ellers ikke oplevet det før  den ene gang ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...