Guest Lillemand Skrevet 3. August, 2018 En känd Svensk artist sjöng om att han var klar på fyra sekunder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 3. August, 2018 Nemtøs skrev, den 2/8/2018 at 20:51: Jeg undres gang på gang - denne gang over flere henvendelser hvor der efterspørges gratis sex. Hvorfor det? Hvis man skriver at man er liderlig og derfor har nedsatte priser, så er der måske nogen, der tænker at de vil hjælpe, selvom de ikke lige har råd til at smide en 10er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. August, 2018 Finn1101 skrev, for 5 minutter siden: Hvorfor det? Hvis man skriver at man er liderlig og derfor har nedsatte priser, så er der måske nogen, der tænker at de vil hjælpe, selvom de ikke lige har råd til at smide en 10er Når du har læst min tidligere annonce, har du vel læst det hele og set der fulgte priser med i annoncen. Det jeg tilbød var hverken gratis eller kostede en 10'er. Så hvorfor komme med sådan en kommentar??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV 2985 Skrevet 4. August, 2018 Jeg har oplevet et enkelt gang for 2 år siden at der dukket en ung fyr på 19år. Som troede at det var gratis knald han ville få... Måtte skuffe ham dengang... Han kom tilbage 1.5 år efter. Denne gang med $$$ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 4. August, 2018 SEXY JASMIN HERLEV skrev, 1 time siden: Jeg har oplevet et enkelt gang for 2 år siden at der dukket en ung fyr på 19år. Som troede at det var gratis knald han ville få... Måtte skuffe ham dengang... Han kom tilbage 1.5 år efter. Denne gang med $$$ Han er ikke den hurtigste flaskesamler jeg har hørt om. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 5. August, 2018 SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 17 timer siden: Jeg har oplevet et enkelt gang for 2 år siden at der dukket en ung fyr på 19år. Som troede at det var gratis knald han ville få... Måtte skuffe ham dengang... Han kom tilbage 1.5 år efter. Denne gang med $$$ Det var da en vild hukommelse du må have Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV 2985 Skrevet 5. August, 2018 underdog40 skrev, for 53 minutter siden: Det var da en vild hukommelse du må have Det er sjældent at noget kommer forbi hygge huset og vil have free ride. Jeg har ellers ikke oplevet det før den ene gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg