Hop til indhold
Guest Nemtøs

Gratis sex - ikke hos mig

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Jeg  undres  gang  på  gang - denne  gang  over  flere  henvendelser  hvor  der  efterspørges  gratis  sex. 

Var  for  et  pænt  stykke  tid siden  i kontakt  med  en spændende  mand,  vi  skriver  om  at  mødes  - med mig i  rollen  som  tøs.  Yes!!! Men  så  vil  han  have  legen  uden  betaling  ellers  er  jeg  ikke  en  gennemført tøs.  Jeg  kan  godt  forstå  hans pointe. Men  vælger at afslutte  kontakten.

Der  dukker  med  jævne  mellemrum  henvendelser  op  fra  mænd  der  ønsker  gratis  sex. Måskr  prøver  de  til  eller  kender  de  ikke  konceptet  med  betalingssex. 

Henvendelser  fra  mænd  der  beskriver  de  kan  få  billigere  og  bedre  sex  andre  steder  - jamen  god  fornøjelse til  jer!

Er  det  kun  mig  der  bliver  lidt  metaltræt. 

Det  er  ikke  Palles gavebod  hos  mig,  gider  ikke  de  mænd  der  forsøger  at  prutte  om  prisen.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg  undres  gang  på  gang - denne  gang  over  flere  henvendelser  hvor  der  efterspørges  gratis  sex. 

Var  for  et  pænt  stykke  tid siden  i kontakt  med  en spændende  mand,  vi  skriver  om  at  mødes  - med mig i  rollen  som  tøs.  Yes!!! Men  så  vil  han  have  legen  uden  betaling  ellers  er  jeg  ikke  en  gennemført tøs.  Jeg  kan  godt  forstå  hans pointe. Men  vælger at afslutte  kontakten.

Der  dukker  med  jævne  mellemrum  henvendelser  op  fra  mænd  der  ønsker  gratis  sex. Måskr  prøver  de  til  eller  kender  de  ikke  konceptet  med  betalingssex. 

Henvendelser  fra  mænd  der  beskriver  de  kan  få  billigere  og  bedre  sex  andre  steder  - jamen  god  fornøjelse til  jer!

Er  det  kun  mig  der  bliver  lidt  metaltræt. 

Det  er  ikke  Palles gavebod  hos  mig,  gider  ikke  de  mænd  der  forsøger  at  prutte  om  prisen.  

Vær nu lidt frisk og konstruktiv for en gang skyld :lol::lol::lol::lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
DK fyr 34 skrev, for 2 minutter siden:

Vær nu lidt frisk og konstruktiv for en gang skyld :lol::lol::lol::lol::lol:

Ja okay

Måske  et  Black freday arrangement - gratis  sex  i tidsrummet 12.00 - 12.02 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 10 minutter siden:

Ja okay

Jeg får ret ofte henvendelser om jeg ikke betaler deres transport med det offentlige eller benzin :shock:

- oftes fra de helt unge fyre der endnu ikke har bil eller bor langt væk 

Redigeret af DK fyr 34
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JJ4Solo
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Ja okay

For nogle er 1 minut vel nok, så er der plads til to glade kunder haha :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Ja okay

Det kan jeg godt nå :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Therese skrev, for 4 minutter siden:

Kender det godt :shock:  Får lidt lange patter af det og de kan altså ikke tåle at blive længere <_<

Har  set  dine  bryster,  og  jeg  har  rekorden i  lange  patter  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
DK fyr 34 skrev, for 7 minutter siden:

Jeg får ret ofte henvendelser om jeg ikke betaler deres transport med det offentlige eller benzin :shock:

Jeg  har  en  bedre  en;

Du  skal  ikke  betale  for  at  prøve  min  store  pik,  jeg  ved  du  vil  elske  den.  Det  er  gratis  for  dig  min  ven. 

Det  er  da  noget  af  et  tilbud,  som  er  svær  at  sige  nej tak til  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Har  set  dine  bryster,  og  jeg  har  rekorden i  lange  patter  :-)

Du har nogle dejlige patter <3 ( må jeg skrive det eller er vi ovre i noget #metoo noget nu ? ) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Therese skrev, for 14 minutter siden:

Kender det godt :shock:  Får lidt lange patter af det og de kan altså ikke tåle at blive længere <_<

Så længe de bare er lige lange. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Therese skrev, for 2 minutter siden:

Du har nogle dejlige patter <3 ( må jeg skrive det eller er vi ovre i noget #metoo noget nu ? ) 

Mange  tak  for  din ros af  mine patter <3 <3  - selvfølgelig  må du  gerne  skrive det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 13 minutter siden:

- oftes fra de helt unge fyre der endnu ikke har bil eller bor langt væk 

Betaler du ikke slidet på min bil, hvis jeg kører helt over til dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 19 minutter siden:

Ja okay

Bare sig at der altid er gratis sex mellem kl. 12:30 og halv et ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 8 minutter siden:

Betaler du ikke slidet på min bil, hvis jeg kører helt over til dig?

Jo men så kun slidet ;) - det kan vel ikke løbe op i alverden....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest M54Årh.
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Ja okay

Ja, nogen gange tager det to minutter, og andre gange går det bare rigtig hurtigt:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
M54Årh. skrev, for 3 minutter siden:

Ja, nogen gange tager det to minutter, og andre gange går det bare rigtig hurtigt:lol:

@M54Årh. du  skal  ikke glæde  dig  for  hurtig  - siger du  jatak  tager  jeg  dig  på  ordet.  Legen  starter  om  fredagen  12.00 og slutter  om  lørdagen 12.02 - du  kommer  på  overarbejde  og  jeg  bliver  meget  tilfreds 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest M54Årh.
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

@M54Årh. du  skal  ikke glæde  dig  for  hurtig  - siger du  jatak  tager  jeg  dig  på  ordet.  Legen  starter  om  fredagen  12.00 og slutter  om  lørdagen 12.02 - du  kommer  på  overarbejde  og  jeg  bliver  meget  tilfreds 

Now we are talking, baby!

Del dette indlæg

Link til indlæg

*efter udveksling af mange beskeder*

Ham "forresten en væsentlig detalje er, at jeg ikke er på udkig efter betalingssex"...

............... Og derfor skriver du til mig, via min annonce på annoncelight? :O *suk*

Del dette indlæg

Link til indlæg
MizzAnja skrev, for 30 minutter siden:

*efter udveksling af mange beskeder*

Ham "forresten en væsentlig detalje er, at jeg ikke er på udkig efter betalingssex"...

............... Og derfor skriver du til mig, via min annonce på annoncelight? :O *suk*

:D kommunikation er en svær ting, herunder også timing af ens forventninger og ønsker. 

Jeg blev for noget tid siden kontaktet af en kvinde herfra.  Umiddelbart blev jeg glad, nu vælter det jo ikke lige frem ind med post. Jeg læste brevet, og vurderede at der vist var tale om et ønske om lidt small-talk.  Det var jeg da frisk på. Senere i forløbet bemærkede jeg en drejning over i noget erotisk, men stadig på en fin og anstændig måde - Altså ikke noget med "vil du kneppe mig - det koster XX"   Jeg havde lidt svært ved at tolke de der vage måske hentydninger, så på et tidspunkt  skrev så, at jeg bestemt værdsætte samtalen, men ville bare lige for god ordens skyld sige, at jeg ikke p..t var på udkig efter en nye GP´er. 

Der var jeg nok lidt for dum/naiv :)der, men heldigvis tog hun det pænt, og vi forsatte da et stykke tid med at skrive.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Nemtøs skrev, for 11 timer siden:

Ja okay

Jeg er på pletten, nogen gange går det stærkt, andre gange tager det 10-15 sec. :-) :-) :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Misjo1 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er på pletten, nogen gange går det stærkt, andre gange tager det 10-15 sec. :-) :-) :-) 

Med  den  hastighed  bliver  det  årets  største  gang-bang :-) :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Nemtøs skrev, for 14 timer siden:

Så ville jeg melde mig med det samme. Den tid er mere end rigeligt til sex, shower og en smøg. Dejligt. Skal man betale for bad?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...