Guest Nemtøs Skrevet 2. August, 2018 Jeg undres gang på gang - denne gang over flere henvendelser hvor der efterspørges gratis sex. Var for et pænt stykke tid siden i kontakt med en spændende mand, vi skriver om at mødes - med mig i rollen som tøs. Yes!!! Men så vil han have legen uden betaling ellers er jeg ikke en gennemført tøs. Jeg kan godt forstå hans pointe. Men vælger at afslutte kontakten. Der dukker med jævne mellemrum henvendelser op fra mænd der ønsker gratis sex. Måskr prøver de til eller kender de ikke konceptet med betalingssex. Henvendelser fra mænd der beskriver de kan få billigere og bedre sex andre steder - jamen god fornøjelse til jer! Er det kun mig der bliver lidt metaltræt. Det er ikke Palles gavebod hos mig, gider ikke de mænd der forsøger at prutte om prisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 2. August, 2018 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Jeg undres gang på gang - denne gang over flere henvendelser hvor der efterspørges gratis sex. Var for et pænt stykke tid siden i kontakt med en spændende mand, vi skriver om at mødes - med mig i rollen som tøs. Yes!!! Men så vil han have legen uden betaling ellers er jeg ikke en gennemført tøs. Jeg kan godt forstå hans pointe. Men vælger at afslutte kontakten. Der dukker med jævne mellemrum henvendelser op fra mænd der ønsker gratis sex. Måskr prøver de til eller kender de ikke konceptet med betalingssex. Henvendelser fra mænd der beskriver de kan få billigere og bedre sex andre steder - jamen god fornøjelse til jer! Er det kun mig der bliver lidt metaltræt. Det er ikke Palles gavebod hos mig, gider ikke de mænd der forsøger at prutte om prisen. Vær nu lidt frisk og konstruktiv for en gang skyld 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. August, 2018 DK fyr 34 skrev, for 2 minutter siden: Vær nu lidt frisk og konstruktiv for en gang skyld Ja okay Måske et Black freday arrangement - gratis sex i tidsrummet 12.00 - 12.02 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Therese 218 Skrevet 2. August, 2018 Kender det godt Får lidt lange patter af det og de kan altså ikke tåle at blive længere 2 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 2. August, 2018 (edited) Nemtøs skrev, for 10 minutter siden: Ja okay Måske et Black freday arrangement - gratis sex i tidsrummet 12.00 - 12.02 Jeg får ret ofte henvendelser om jeg ikke betaler deres transport med det offentlige eller benzin - oftes fra de helt unge fyre der endnu ikke har bil eller bor langt væk Redigeret 2. August, 2018 af DK fyr 34 Tilføjelse 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JJ4Solo Skrevet 2. August, 2018 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Ja okay Måske et Black freday arrangement - gratis sex i tidsrummet 12.00 - 12.02 For nogle er 1 minut vel nok, så er der plads til to glade kunder haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 2. August, 2018 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Ja okay Måske et Black freday arrangement - gratis sex i tidsrummet 12.00 - 12.02 Det kan jeg godt nå 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. August, 2018 Therese skrev, for 4 minutter siden: Kender det godt Får lidt lange patter af det og de kan altså ikke tåle at blive længere Har set dine bryster, og jeg har rekorden i lange patter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. August, 2018 DK fyr 34 skrev, for 7 minutter siden: Jeg får ret ofte henvendelser om jeg ikke betaler deres transport med det offentlige eller benzin Jeg har en bedre en; Du skal ikke betale for at prøve min store pik, jeg ved du vil elske den. Det er gratis for dig min ven. Det er da noget af et tilbud, som er svær at sige nej tak til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Therese 218 Skrevet 2. August, 2018 Nemtøs skrev, for 8 minutter siden: Har set dine bryster, og jeg har rekorden i lange patter Du har nogle dejlige patter ( må jeg skrive det eller er vi ovre i noget #metoo noget nu ? ) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 2. August, 2018 Therese skrev, for 14 minutter siden: Kender det godt Får lidt lange patter af det og de kan altså ikke tåle at blive længere Så længe de bare er lige lange. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. August, 2018 Therese skrev, for 2 minutter siden: Du har nogle dejlige patter ( må jeg skrive det eller er vi ovre i noget #metoo noget nu ? ) Mange tak for din ros af mine patter - selvfølgelig må du gerne skrive det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 2. August, 2018 DK fyr 34 skrev, for 13 minutter siden: Jeg får ret ofte henvendelser om jeg ikke betaler deres transport med det offentlige eller benzin - oftes fra de helt unge fyre der endnu ikke har bil eller bor langt væk Betaler du ikke slidet på min bil, hvis jeg kører helt over til dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen6 571 Skrevet 2. August, 2018 Nemtøs skrev, for 19 minutter siden: Ja okay Måske et Black freday arrangement - gratis sex i tidsrummet 12.00 - 12.02 Bare sig at der altid er gratis sex mellem kl. 12:30 og halv et 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 2. August, 2018 AlfaN skrev, for 8 minutter siden: Betaler du ikke slidet på min bil, hvis jeg kører helt over til dig? Jo men så kun slidet - det kan vel ikke løbe op i alverden.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 2. August, 2018 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Ja okay Måske et Black freday arrangement - gratis sex i tidsrummet 12.00 - 12.02 Ja, nogen gange tager det to minutter, og andre gange går det bare rigtig hurtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. August, 2018 M54Årh. skrev, for 3 minutter siden: Ja, nogen gange tager det to minutter, og andre gange går det bare rigtig hurtigt @M54Årh. du skal ikke glæde dig for hurtig - siger du jatak tager jeg dig på ordet. Legen starter om fredagen 12.00 og slutter om lørdagen 12.02 - du kommer på overarbejde og jeg bliver meget tilfreds Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 2. August, 2018 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: @M54Årh. du skal ikke glæde dig for hurtig - siger du jatak tager jeg dig på ordet. Legen starter om fredagen 12.00 og slutter om lørdagen 12.02 - du kommer på overarbejde og jeg bliver meget tilfreds Now we are talking, baby! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnja 319 Skrevet 2. August, 2018 *efter udveksling af mange beskeder* Ham "forresten en væsentlig detalje er, at jeg ikke er på udkig efter betalingssex"... ............... Og derfor skriver du til mig, via min annonce på annoncelight? :O *suk* 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 2. August, 2018 MizzAnja skrev, for 30 minutter siden: *efter udveksling af mange beskeder* Ham "forresten en væsentlig detalje er, at jeg ikke er på udkig efter betalingssex"... ............... Og derfor skriver du til mig, via min annonce på annoncelight? :O *suk* kommunikation er en svær ting, herunder også timing af ens forventninger og ønsker. Jeg blev for noget tid siden kontaktet af en kvinde herfra. Umiddelbart blev jeg glad, nu vælter det jo ikke lige frem ind med post. Jeg læste brevet, og vurderede at der vist var tale om et ønske om lidt small-talk. Det var jeg da frisk på. Senere i forløbet bemærkede jeg en drejning over i noget erotisk, men stadig på en fin og anstændig måde - Altså ikke noget med "vil du kneppe mig - det koster XX" Jeg havde lidt svært ved at tolke de der vage måske hentydninger, så på et tidspunkt skrev så, at jeg bestemt værdsætte samtalen, men ville bare lige for god ordens skyld sige, at jeg ikke p..t var på udkig efter en nye GP´er. Der var jeg nok lidt for dum/naiv der, men heldigvis tog hun det pænt, og vi forsatte da et stykke tid med at skrive. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 3. August, 2018 Nemtøs skrev, for 11 timer siden: Ja okay Måske et Black freday arrangement - gratis sex i tidsrummet 12.00 - 12.02 Jeg er på pletten, nogen gange går det stærkt, andre gange tager det 10-15 sec. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. August, 2018 Misjo1 skrev, for 2 minutter siden: Jeg er på pletten, nogen gange går det stærkt, andre gange tager det 10-15 sec. Med den hastighed bliver det årets største gang-bang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 3. August, 2018 Nemtøs skrev, for 9 minutter siden: Med den hastighed bliver det årets største gang-bang Alt kan gennemføres hurtigt @Nemtøs Jeg kan se at @Misjo1 Er i sit livs form (undskyld afsporingen) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 3. August, 2018 Nemtøs skrev, for 14 timer siden: Måske et Black freday arrangement - gratis sex i tidsrummet 12.00 - 12.02 Så ville jeg melde mig med det samme. Den tid er mere end rigeligt til sex, shower og en smøg. Dejligt. Skal man betale for bad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 3. August, 2018 PS! Hvis vi kun skal knalde fra 1200 til 1202, vil jeg forresten heller ikke betale noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg