Hop til indhold
Guest Calletti

Kommer i piger aldrig til at knalde nogen i kender?

Recommended Posts

Guest Calletti
Angelina Angel skrev, Lige nu:

Ja måske hver 2. :)

Lyder lækkert...... så vil jeg iføre mig min svenske panserbasse-uniform, så jeg kan få verfet svenskerne bort fra hoveddøren. Så kan det måske også være at du trænger til at få klasket klasket popoen varm, når nu dydens og moralens vogter kommer på besøg? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 7 timer siden:

Jeg har har nu og da besøg af en gut, der var kollega til min far, inden han gik på efterløn. Gutten vidste dog intet om det i starten og holdt en længere pause da han fandt ud af det....men nu er han tilbage i folden igen. Min far besøger stadig den gamle arbejdsplads og gutten siger at det er en mærkelig fornemmelse at tale med min far. Og nej min far ved ikke noget om hvad jeg laver ;)

Har også nu og da besøg af en ung fyr, der er lillebror til en af mine gamle legekammerater fra folkeskolen.Han er en efternøler og blev født efter vi stoppede i folkeskolen og gled mere eller mindre fra hinanden så heller intet mærkeligt der. 

Min fætters svoger kigger også forbi nu og da. Det er dog så tilpas langt ude til at han ikke ved hvem jeg er ;)

Har også nogle gange haft besøg af et brødrepar. Hver for sig og de ved hver især ikke noget om brormands eskapader. En ene besøgte fordi han har en bi-side og den anden fordi det er nemt og gratis. En mund/røv er en mund/røv......den første er dog flyttet med sit job til Jylland......

Det var der da engang en herinde, som skrev det i en anmeldelse af dig :D 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 40 minutter siden:

Det var der da engang en herinde, som skrev det i en anmeldelse af dig :D 

Haha.....men hvis man har det sådan så er det jo på sin vis også rigtig nok :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, Lige nu:

Haha.....men hvis man har det sådan så er det jo på sin vis også rigtig nok :D

Nu tænkte jeg mere, om det var samme person :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, Lige nu:

Nu tænkte jeg mere, om det var samme person :D 

Nå på den måde :D Nej det er det ikke. Ham der skrev det er fra Jylland og ham der sagde det er fra Sydsjælland af. Fra næver af.......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en gang været ude for at ham P-vagten der dagen før havde givet mig en bøde pludselig stod i døren .. det var interessant ;-) 

For længe siden var jeg ude for at min venindes kæreste kom på besøg, han havde inden da ringet og spurgt om jeg ville have sex uden kondom for er ekstra beløb, til det havde jeg svaret nej.. da han så pludselig stod i døren blev jeg noget paf.. afviste ham og fortalte at det der med at knalde udenom uden kondom skulle stoppe . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mydarling skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har en gang været ude for at ham P-vagten der dagen før havde givet mig en bøde pludselig stod i døren .. det var interessant ;-)

Det må du meget gerne uddybe :D. Lagde du bøden oven i prisen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 12 minutter siden:

Det må du meget gerne uddybe :D. Lagde du bøden oven i prisen?

Nej dog ikke.. men han lovede til gengæld ikke at give mig flere hvis han skulle spotte min bil en anden gang ☺️

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 7 timer siden:

Jeg besøgte engang en glædespige som viste sig at være min mor. Det burde jeg have bemærket da jeg fik adressen via SMS :huh:

Ja og min røv er en vandflyver...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mydarling skrev, for 10 timer siden:

:D Det havde ellers været helt genialt hvis du gav ham noget afstraffelse. Hvis han så brokke kunne du jo så sige "Det må du undskylde,  men hvis du kommer igen og jeg kan genkende dig skal jeg nok være blid"  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Har engang mødt en tidligere klassekammerat fra folkeskolen, synes først at der var bekendt over hende, men først efter agten blev det sat på plads :-) , hun havde genkendt mig med det samme...., men synes at det hyggeligt, tror vi sad og sluderede en times tid efterfølgende, intet akavet over det, har dog ikke opsøgt eller set hende igen. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MC5tooge skrev, for 3 minutter siden:

Fantastisk underholdning her, indtil videre.

Regner du da med, at det bliver kedeligere på et tidspunkt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Følgende er sket for mig i dating sammenhæng, altså uden penge involveret.  Man kan jo komme til at date lidt for mange, eller måske bare have så travlt at man har svært ved at holde styr på, hvem man har datet og hvem man ikke har.

Det sker så det, at jeg skriver til en dejlig brunette, nogenlunde samme alder som jeg.  Vi mener hurtigt at vi kan fornemme lidt kemi i brevudvekslingen, og træffer et valg om at date.  Jeg har reserveret bord på en god restaurant, hvor fokus var på gode klassiske retter.  Vi mødes på en café først til en lille latte-ting, og sludre om løst og fast, Lidt senere tager vi den lille gåtur med lidt hånd i hånd hen til restauranten.   Da vi skal bestille går det så op for os, at vi nok ikke vidste ret meget om hinanden, når det kom til stykket. Hun var vegetar, og der gjorde de ikke meget i, men de fik da fundet en hæk eller lignende, så hun kunne få noget grønt.

Nå men bortset fra at jeg blev mæt og hun forblev sulten, kunne vi da finde ud af at drikke rødvin. Tingene  udviklede sig således, at det lykkedes hende at komme med hjem. Jeg havde ellers prøvet med "Jeg går ikke den slags, jeg er jo en pæn mænd".  Det blev vist overhørt, for det endte med at jeg blev rimeligt seksuelt udnyttet fra fredag kl sent til søndag et stykke ud på efter middagen.

Jeg var da rimeligt interesseret i noget seriøst kæreste-noget, men det gik så ikke anderledes end, at jeg ikke hørte mere fra hende, ej heller mine henvendelser. Nå, gik så bare videre i min søgen, hvilket gav forskellige oplevelser, nogle gode andre knap så gode.  Der sker så pludselig det at jeg sidder og kigger profiler og få øje på en lækker haps. Vi skriver lidt frem og tilbage og bliver enige om, at mødes på en café.  Det er sommer, vi har selvfølgelig begge lækre solbriller på og huden er lækker brun osv.  Vi får bestilt lidt kold hvidvin, og synes at der er noget med hendes stemme, jeg synes at kunne genkende, men tænker egentligt ikke dybere over det.  Pludselig -  bummelum er vi begge ved at død af grin, da det går op for at vi rent faktisk havde datet hinanden før.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 59 minutter siden:

Pludselig -  bummelum er vi begge ved at død af grin, da det går op for at vi rent faktisk havde datet hinanden før. 

Det må vist være dét, der hedder en dobbeltdate :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 13 minutter siden:

Det må vist være dét, der hedder en dobbeltdate :D

Tja eller date for svagt seende "Skulle have gået til L. Nielsen" 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 6 minutter siden:

Er der  nogen af de kære piger herinde, der har oplevet at ens ægtefælle er dukket op?

Det er vel ikke så usædvanligt at blive hentet på arbejde af sin ægtefælle, er du tænkte måske på noget andet ? :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 5 minutter siden:

Det er vel ikke så usædvanligt at blive hentet på arbejde af sin ægtefælle, er du tænkte måske på noget andet ? :razz:

Ja da. Tænk hvis det var ens ægtefælle der ville bolle konen på klinikken.

Det lå nu implicit i mit indspark.

Så er den nød knækket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 9 minutter siden:

Ja da. Tænk hvis det var ens ægtefælle der ville bolle konen på klinikken.

Det lå nu implicit i mit indspark.

Så er den nød knækket.

Så kunne de jo efterfølgende tage et rask skænderi om hvem og hvad der var værst. Kvinden der havde glemt at fortælle om hendes "job" eller mandens hvis hemmelige lyster blev afsløret.  Det kunne sikkert blive et drama af de helt store dimensioner :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Angelina Angel skrev, den 2/8/2018 at 15:30:

Ja og han er en skøn mand min udlejer, så jeg tror bare han sikkert har syntes det samme om mig. :) Sådanne ting kan bare hurtigt ændre en situation som jeg er rigtig glad for. 

Du skal være så velkommen. Jeg tror ikke du skal være så bekymret for det med silikonen, de er efterhånden blevet masseret så meget, at selv jeg kan have svært ved at mærke at silikonen overhovedet er derinde :biggrin:

Oh det var godt at høre, om dine silikone bryster. Jeg var også lidt bekymret over dine bryster, hvis jeg skulle ligge øverst oven på dig, så de bliver mast.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...