Guest FrokostUartig Skrevet 7. August, 2018 @Piraten - man kan vel næppe kalde omgang med dele-piger for "jagten".... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 7. August, 2018 FrokostUartig skrev, for 58 minutter siden: @Piraten - man kan vel næppe kalde omgang med dele-piger for "jagten".... Åh, når man annoncerer efter gæster, og ikke udsætter dem for er tredjegradsforhør, der klarlægger hvilke gyldige grunde gæsten har til at besøge dele-piger, så deltager man vel også i “jagten”? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 8. August, 2018 (edited) Piraten skrev, den 6/8/2018 at 01:02: @Nyder livet ja, det jeg troede var en velbevaret hemmelighed, er senere blevet mig hvisket i ørerne, var en slet skjult hemmelighed. Faktisk så slet at affæren blev drøftet på allerhøjeste plan i familien. Da min kusine havde/har lig i lasten, hun blev tilsyneladende misbrugt af sin stedfar, blev det besluttet at det var bedst ikke at forkludre tingene yderligere. Ydermere at hendes ringe dømmekraft - ahh måske ikke det hele, havde hun også fået et par genstande for meget, - og trøst hos en mand er jo mange ting det kan også være et akut behov for tissemand og nærhed og andet. Jeg synes ikke familiens "ældsteråd" skal dømme for andet end de har beviser for i lige netop jeres møde!! - hun har sgu haft det hårdt nok i forvejen ( hendes affære med mig) netop skyldtes dette misbrug. Og således endte det før det begyndte. Hvad det kunne være blevet til? - ja hvad kunne du tænke dig - eller rettere sagt hvad kan du tænke dig til?Det kan man jo kun gisne om, men en dejlig kvinde, det er hun. Synes iøvrigt at det er en god ide med sådan en tråd, sex og kærlighed i tabubelagte forhold. Og jo, jeg var forelsket i hende, og idag er jeg glad for at hun har et godt liv, mand og børn og karriere, trods det hun blev udsat for. Hun vil altid have en særlig plads i mit hjerte - - ja det er jeg ikke et sekund i tvivl om - eller rettere sagt er du et skridt videre så den plads er reserveret - dvs hun er til en hver tid velkommen - -dvs du ikke har opgivet ?? - - kender du dette ordsprog fra Ukraine: " Hope dies last" håbet er det sidste der dør. vh. Piraten Kære Piraten@Piraten - Hun vil altid have en særlig plads i mit hjerte - ved hun det ???? disse 10 ord ??? - hvis ikke - så går det jo nok lidt trægt. Så skal du måske på en eller anden måde få det diskret "ud mellem sidebenene, på det rigtige og naturlige tidspunkt, for så er bolden over hos hende. En gang imellem rammer vi plet første gang og endda uden at have skudt - andre gange må vi ud på omveje - igennem det og det - døje med noget andet - nøjes med dit og dat - og så dukkede det op, - det som vi søgte. Fremmede er : venner/arbejdskolegaer/elskerinde/kæreste/ osv som vi endnu ikke har mødt de kommer ind i vores liv for 1 time - ½dag - 5 dage - 1 mdr. - ½ år - 3 år - 10 år - 25 år - resten af vores liv og de er kommet for at ændre et par småting - lidt - en del - en hel del - meget - eller alt i vores liv Når vi går fra hinanden K og M, så har vi gjort noget ved hinanden - påvirket med forskellige ting godt som ondt - dvs en mand han klargør sin x-kæreste til ham der skal overtage hende, hun har brug for det som den nye byder ind med, og vice versa for kvinder. En gang imellem skal der flere nye partnere efter hinanden til denne klargøring før den rette trygge havn er mødt. Mænd og kvinder skal sgu ikke være så jaloux på foregående kærester - ægtefæller, uanset hvor i kæden man befinder sig kan man "skumme fløden" efter det foregående fjols Det jeg prøver at fortælle dig er, at hun måske bare er i en fase af sit liv nu - og måske skal hun ud på en omvej - kort eller lang - eller aldrig Det samme gælder dig. Hvor gamle er i ? - er du i parfold ? - eller single - single der går og venter på hende eller hvad - er du parat til at ofre et parforhold for din kærlig til din kusine ?? Hvordan har hun det - nej hvordan TROR du hun har ?? - du ved det jo godt - kom så med det :-)) - og hvad kan du gøre Har i kontakt med hinanden ? - er det noget familien stadig styrer - er i øjenhøjde ?? Er du værd at samle op!!!!!!! - ja hvis du er i parforhold eller single og benytter dig alt for meget af GPér osv - så risikerer du også at synke dybere og dybere ned i prostitutionsmiljøet, og jo højere skal du kravle for at komme op igen eller måske aldrig og så ender du evindelig på FKK og bordeller - hvor stor værdi har du så for hende eller andre smækkerlækker tøser ude i det almindelig liv ??? Jeg er en af de nok få herinde der ikke køber fisse, de sidst gange var dengang i begyndelsen 80érne hvor jeg fik øjnene op al det fremmed fisse jeg kunne få via min annonce i EB i samme spalter som massagepigerne, og så bare vælge de bedste henvendelser, herefter ægteskabet med alle udskejelserne, og efter skilsmissen udelukkende de nye dating metoder - ind imellem et par kærester. Efter 6 år herinde er jeg efterhånden nået bunden af modstandskraft og jeg kunne sgu godt tænke mig at besøge nogle af pigerne herinde på EG, der er bare den hage at jeg stadig ikke af hele mit hjerte kan få mig til at ydmyge/pisse på en kvinde/nedgøre en kvinde for det vil jeg føle når jeg betaler hende - jeg køber et menneske - det kan jeg bare ikke - her ud over vil jeg være hunde nervøs, for hun er jo en professionel pige. Hvis jeg gør det er der risiko for at det skrevet på ryggen af mig - Han går på bordel. Det vil jeg ikke risikere, for der er også sket det, at min x kusinekæreste er blevet skilt for noget tid siden, og vi er begyndt at ses mere og mere - spiser sammen - spiser ude - går i byen sammen - snakker en gang imellem om sex - jeg hjælper hende med flytning - snakker i timevis i telefon - ser fjernsyn sammen - tier sammen - tie er også at tale. Vi er faktisk som et gammelt ægtepar, vi gør det hver især, som den anden tænker og forventer, og det er altså pudsigt. Om vi begge har været ude på en omvej i 35 år det ved jeg ikke; vi har ikke bollet endnu - meeen mine fantasier om min kusines fisse - - - Samtidig er en anden tidligere nabo pludselig rykket sig meget nærmere til mig - vi snakker meget mere sammen end tidligere og meget mere fortrolig snak. Så der skal ikke stå noget med bordel på ryg - selvom jeg gerne ville prøve igen - en sød og dejlig herinde fra. Hvad fremtiden bringer med disse 2 piger ved jeg ikke, - jeg tager en dag af gangen og nyder livet - så sker der nok et eller andet, - pigerne går jo også og tænker !!!! Mange hilsner Nyder livet Redigeret 9. August, 2018 af Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 8. August, 2018 @Nyder livetog @Piraten Gode, indholdsrige indlæg. Vi bare sige en ting: det med at betale for en oplevelse bliver der ikke skrevet om på nogen ryg. Det er dine egne spøgelser der driller dig Nyder livet. Vi opfinder hver vores egen moral, men der skrives ikke noget på vores rygge. Nogen anden kunne lige så gerne sige detsamme om det du fortalt om, og synes at " det skal jeg i hvert fald ikke have på min ryg". Kusiner, naboer, sexklubber and whatnot. Bliver altid lidt ked af når folk begrænser sine liv og oplevelser grundet hvad andre skal synes om deres rygge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 887 Skrevet 9. August, 2018 FrokostUartig skrev, den 7/8/2018 at 17:32: Gifte utro kvinder er svaret på alt fandenivoldskhed... Lavt selvværd, intet at miste (for selvrespekten røg i ægteskabet), uforløst liderlighed og manglende omsorg.... Mon ikke det siger alt om mænd, som jager gifte kvinder… ?? … just saying... Det var en temmelig fordømmende diagnose af både kvinder og mænd. Nu er vi mænd vant til at blive dømt, så pyt. Men at sige at utro kvinder har lavt selvværd, intet at miste, ingen selvrespekt, er ikke specielt pænt eller indsigtsfuldt sagt. Desuden er jeg uenig. Min oplevelse er at utro kvinder har et højt selvværd og stor selvrespekt. FrokostUartig; Jeg kender ikke din erfaring med utro kvinder. Men taler du ud fra din egen personlige erfaring, eller erfaring fra andre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 9. August, 2018 @anon - bag om adfærden hersker der den tilgang - at man godt kan lade sig nøjes med - både i parforholdet, man er utro i og mændene man mødes med. Det kræver lang tid at få den indsigt og selverkendelse frem - at man lever et liv i kompromis, når man er utro. Hvorvidt flertallet når hen til indsigten og erkendelsen - den er mindre sandsynlig. Ligeledes vil mange end ikke opdage de bagomliggende adfærdsmekanismer, som styrer deres adfærd - ligesom man ofte bare tænker, at det er kick-ass mænd eller kvinder, som er utro og de har styr på sagerne.. men det er ikke sandt. Jeg sagde bestemt til mig selv, at jeg havde styr på mit shit, da jeg var utro. Men det var ikke sandt. Men havde man mødt mig, ville man tro det. At min fandenivoldskhed tog afsæt i alt det fede i livet.. men det er en løgn. Både en løgn, jeg fortalte mig selv og en løgn, jeg fortalte omgivelserne. Jeg tog opgøret og fik indsigten. Men har naturligvis aldrig en forventning om, at andre gør den samme indsigt, fordi det vitterligt kræver, at man kigger dybt ind.. Og hvem tør det ? Ell hvem har tid til det i dag ? Anyway - fasthold du og andre bare den gængse opfattelse, at det ikke er mennesker, som lever mangelfuldt - men det den story, man må fortælle sig selv, for at redegøre og rimeliggøre ens handlinger... - avser… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 9. August, 2018 De gange hvor jeg synes min sex-moral krævende lidt ransagelse... - Da jeg (flere gange) havde elskerinden på besøg i eget hjem og havde sex i egen seng. - Da jeg havde en 17 år yngre elskerinde. Det var vidst de to gange sex-etik har været på min tavle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 887 Skrevet 9. August, 2018 FrokostUartig skrev, for 10 timer siden: @anon Anyway - fasthold du og andre bare den gængse opfattelse, at det ikke er mennesker, som lever mangelfuldt - men det den story, man må fortælle sig selv, for at redegøre og rimeliggøre ens handlinger... - avser… 1. Hvad er din baggrund for at sige at jeg (og andre) udelukkende har den opfattelse? 2. Er det at leve mangelfuldt det samme som ikke at have selvrespekt og ikke have selvværd? Jeg overraskes stadig af den fordom man møder heinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 9. August, 2018 FrokostUartig skrev, for 11 timer siden: @anon - bag om adfærden hersker der den tilgang - at man godt kan lade sig nøjes med - både i parforholdet, man er utro i og mændene man mødes med. Det kræver lang tid at få den indsigt og selverkendelse frem - at man lever et liv i kompromis, når man er utro. Hvorvidt flertallet når hen til indsigten og erkendelsen - den er mindre sandsynlig. Ligeledes vil mange end ikke opdage de bagomliggende adfærdsmekanismer, som styrer deres adfærd - ligesom man ofte bare tænker, at det er kick-ass mænd eller kvinder, som er utro og de har styr på sagerne.. men det er ikke sandt. Jeg sagde bestemt til mig selv, at jeg havde styr på mit shit, da jeg var utro. Men det var ikke sandt. Men havde man mødt mig, ville man tro det. At min fandenivoldskhed tog afsæt i alt det fede i livet.. men det er en løgn. Både en løgn, jeg fortalte mig selv og en løgn, jeg fortalte omgivelserne. Jeg tog opgøret og fik indsigten. Men har naturligvis aldrig en forventning om, at andre gør den samme indsigt, fordi det vitterligt kræver, at man kigger dybt ind.. Og hvem tør det ? Ell hvem har tid til det i dag ? Anyway - fasthold du og andre bare den gængse opfattelse, at det ikke er mennesker, som lever mangelfuldt - men det den story, man må fortælle sig selv, for at redegøre og rimeliggøre ens handlinger... - avser… Jeg er nok ikke helt enig i din analyse, men vi kan godt blive enige om, at en meget stor del har brug for at finde en tilforladelig grund. Det er nok de færreste der bare siger "Det er bare et egoistisk behov, Det er ingens skyld, at jeg gør som jeg gør". Nå, men blev faktisk lidt nysgerrig omkring dit tilfælde. Du skriver at du fik en indsigt. Her kommer så spørgsmålet. Resulterede din indsigt så også i konkrete handlinger, og hvilke ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 9. August, 2018 Jo jeg har da etik, venners koner, og venners nu voksne døtre, kollegers koner har jegvaltid holdt mig fra, ja jeg har knaldet en del kolleger, og dengang jeg havde lærlinge, hvor jegvselv var svend, kneppe jeg kvindelige lærlinge (helst i arbejdstiden) i realklassen 3 Real, havde jeg er forhold til min dansklærer der var relativt nyuddannet...det var godt og jeg fik en del lektiehjælp, som værnepligtig og senere frivillig befalingsmand i den Kgl.livgarde var der masser at tøsebørn der kom på Amalienborg om natten og afleverede telefonnumre på et tidspunkt havde jeg gang i to søstre der hver især intet vidste noget om jeg knalde dem begge to...sikke tider.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 9. August, 2018 Hov forsvandt Priraten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 10. August, 2018 @anon - hvis mine indsigter og konklusioner slet ikke ringer nogen klokker i dig eller din opfattelse af tingene/årsagerne/motiverne/baggrunden - så er mit input vel som sådan uden betydning for dig ? Og du kan vel ikke som sådan kalde mine ord for fordømmende ? De er til nød oplysende. Hvorvidt man kan identificere sig med dem - er en anden sag. Og kan man ikke det - jamen så kan man da ubesværet gå videre til en anden tråd. Det er så let. - Altså det er også min konklusion, baseret på mine egne erfaringer og erkendelser. At man bare kan gå videre uden at lade sig berøre af alt det, som man ikke kan identificere sig med.. Bom - det er såå let. @TheVoice - naturligvis resulterede min indsigt i konkrete handlinger og ændringer. Men det gjorde mig klog på det usikre menneske, som findes bag hver en bevidst strategi om at score et menneske i et etableret parforhold. For de findes. Dem, som jager de gifte... Men nok om det - man må gøre præcist det, som man finder tilforladeligt i sit eget liv og med alt det, som man kan rimeliggøre over for sig selv og sine omgivelser/partnere mm.. At bidrage med en indsigt kan åbenbart godt støde - selv om det nu for så vidt er voksne mennesker, som debatterer.. Og det er da bare herligt at se, når mennesker stødes.. fordi der er noget om det, vi bliver stødt af Jeg trykker lige på pyt-knappen et øjeblik - den er god at have af og til, når andre føler sig "ramt" af mine ord Så - stay smiling og gør præcist det, som der er din mission med dit liv.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 887 Skrevet 11. August, 2018 FrokostUartig skrev, den 10/8/2018 at 12:15: @anon - hvis mine indsigter og konklusioner slet ikke ringer nogen klokker i dig eller din opfattelse af tingene/årsagerne/motiverne/baggrunden - så er mit input vel som sådan uden betydning for dig ? Og du kan vel ikke som sådan kalde mine ord for fordømmende ? De er til nød oplysende. @TheVoice @FrokostUartig Når du henvender dig direkte til mig, som i dit svar, så kan det vel ikke være uden betydning for mig, kan det? Jeg opfattede dine oplysninger ...... hvad skal jeg kalde dem hvis ikke fordømmende.... unuancerede etiketter på alle utro kvinder, som fordømmende. Jeg kan kun sige at jeg er uenig. Årsager til utroskab er forskellige. Manglende selvværd og selvsikkerhed, er ikke de eneste årsager. Det kan være en eller to af dem, nuvel. Og måske var det dem du oplevede som årsager. Men at, der ud fra, konkludere at det gælder for alle, er naturligvis forkert. Det samme gælder dit udgangspunkt om at personer i faste forhold er dem der bliver scoret. Det er klart min opfattelse, at det også er dem der scorer. Og, tænk en gang, nogle af de scorende er, og tænk endnu en gang, selvsikre kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 11. August, 2018 (edited) FrokostUartig skrev, den 10/8/2018 at 12:15: @anon - hvis mine indsigter og konklusioner slet ikke ringer nogen klokker i dig eller din opfattelse af tingene/årsagerne/motiverne/baggrunden - så er mit input vel som sådan uden betydning for dig ? Og du kan vel ikke som sådan kalde mine ord for fordømmende ? De er til nød oplysende. Hvorvidt man kan identificere sig med dem - er en anden sag. Og kan man ikke det - jamen så kan man da ubesværet gå videre til en anden tråd. Det er så let. - Altså det er også min konklusion, baseret på mine egne erfaringer og erkendelser. At man bare kan gå videre uden at lade sig berøre af alt det, som man ikke kan identificere sig med.. Bom - det er såå let. @TheVoice - naturligvis resulterede min indsigt i konkrete handlinger og ændringer. Men det gjorde mig klog på det usikre menneske, som findes bag hver en bevidst strategi om at score et menneske i et etableret parforhold. For de findes. Dem, som jager de gifte... Men nok om det - man må gøre præcist det, som man finder tilforladeligt i sit eget liv og med alt det, som man kan rimeliggøre over for sig selv og sine omgivelser/partnere mm.. At bidrage med en indsigt kan åbenbart godt støde - selv om det nu for så vidt er voksne mennesker, som debatterer.. Og det er da bare herligt at se, når mennesker stødes.. fordi der er noget om det, vi bliver stødt af Jeg trykker lige på pyt-knappen et øjeblik - den er god at have af og til, når andre føler sig "ramt" af mine ord Så - stay smiling og gør præcist det, som der er din mission med dit liv.. Kære FrokostUartig Et godt skriv fra dig. For efterhånden snart tæt på 2 år siden havde vi herinde skønne dejlige Jasmin - en rigtigt "rejekælling" på den gode måde, og man var aaaldrig i tvivl om hvad Jasmin mente og hvor man havde Jasmin - aaaldrig. Hun tog mange hårde kampe om stort set alt også politisk, og det satte virkelig fut i fejemøjet, desuden var hun GP Få kunne ikke døje hende - andre accepterede hende - og endnu mange flere elskede hende som den personlighed hun var, også som GP. Ad andre kanaler havde jeg kontakt med Jasmin efter hun var stoppet her på EG, hvor jeg også nogle gange nævnte at hun var savnet; men EG var blot en fase i hendes liv, jeg ved ikke hvad der ellers blev af Jasmin; men jeg håber hun har det godt. Jasmin han ikke erstattes; men hun kan afløses af en anden, efterhånden som jeg læser mere og mere af dine skriv så synes ihvertfald jeg, at det er dig FrokostUartig- dejlig skarp og rap i replikken, det kan jeg godt lide - - så bliv for guds skyld ved; men slid dig ikke op, og tag kun de kampe du kan vinde. Mange hilsner Nyder livet NB - jeg har ikke forholdt mig til dine og anon meningsudvekslinger Redigeret 11. August, 2018 af Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 11. August, 2018 At sætte standarden for nyt og få klø for det - har været sandt om mig hele mit liv. Og fordi det sker i dette univers af og til - går jeg ikke i stykker. Jeg synes heldigvis, at det essentielle er, at man bidrager med sine meninger, indsigter og erfaringer - også når disse provokerer og støder mennesker fra. Det er præmissen for at mene noget, som afviger fra normen. På EG er normen ofte modsat af samfundsnormen, fordi vi alle "handler" og "køber" det, som samfundsnormen mener er afvigende. Derfor kan det også sagtens skabe afstand, når jeg ikke er enig i noget, som flertallet (mændene) af brugerne herinde mener - pyt... Jeg trykker på pyt-knappen og ønsker alle dem, som føler afstand skabt via mine ord - alt godt. Ligesom jeg ønsker alt godt for dem, som deler min erfaring, indsigt eller tilgang.. Jeg er faktisk et rummeligt væsen, fordi jeg har gennemlevet alle de faser, som der tumles med i et almindeligt parforhold - og som jeg har forholdt mig til løbende i min egen tilgang til livet, kærlighed og tosomhed. Så alt er godt - og jeg er forankret i min erfaring og min tilgang. Men tak @Nyder livet for dine betænksomme ord - jeg ved, at de kommer et godt sted fra, fordi du har været en del af EG længe - og ved præcist, hvordan de andre brugere herinde reagerer.. - Som jeg har tilkendegivet 100 andre gange - er jeg ikke et alternativ, som passer til alle - men kun til de rette.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg