Bananas 17704 Skrevet 2. August, 2018 TheVoice skrev, for 3 minutter siden: Nu synes jeg godt nok det lyder lidt usandsynligt at jeg skulle få en lækker sild som bankrådgiver, men det ville være Yes-go (øøøh det hedder det vist ikke) Ah, hende glemte jeg jo. Min bankrådgiver. Oprindelig fra Colombia. Som skulle til Bologna på ferie og ville have lidt tips. Aldrig havde jeg anet at sådan en smuk og strikt bankrådgiver ville have en tatovering ... der! Men det havde hun. Og Bologna fik hun alt at vide om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 2. August, 2018 (edited) Bananas skrev, for 9 minutter siden: Ah, hende glemte jeg jo. Min bankrådgiver. Oprindelig fra Colombia. Som skulle til Bologna på ferie og ville have lidt tips. Aldrig havde jeg anet at sådan en smuk og strikt bankrådgiver ville have en tatovering ... der! Men det havde hun. Og Bologna fik hun alt at vide om. Er hun stadig i bankverdenen ? - Klar på at skifte bank Redigeret 2. August, 2018 af TheVoice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 2. August, 2018 TheVoice skrev, Lige nu: Er hun stadig i bankverdenen ? - Klar på at skifte bank Ja hun er. Og fandens så sex...smuk. Skal jeg rekommendere dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 2. August, 2018 Bananas skrev, for 2 minutter siden: Ja hun er. Og fandens så sex...smuk. Skal jeg rekommendere dig? Ja tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 2. August, 2018 Velkommen til Sverige. Min procent bliver meget beskeden. Har jo allerede set hendes tatovering. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. August, 2018 Bananas skrev, for 17 timer siden: ... Næste aften vaskede hun mig med munden, og inden jeg forlod sygehuset var jeg gået fra en genert Anders And-pusling til verdenserfaren fyr. Det tog godt nok ikke lang tid . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. August, 2018 Jeg bliver klippet et sted, hvor der kun er mellemøstlige piger. Om jeg ku'? Ja da, hele bundtet . Ellers var jeg engang i praktik, og her var der kvinder i alle aldre. Nogle af dem var åbenlyst sultne, og inden praktikken var udløbet var det lykkedes mig at have noget kørende både med tillidskvinden og sekretæren. Det var lidt besværligt i længden, men praktikken fik da en ende. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 3. August, 2018 Bortset fra det åbenlyse, så no limits, nogen gange til (lidt) fortrydelse desværre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 3. August, 2018 Borende X skrev, for 1 minut siden: Jeg bliver klippet et sted, hvor der kun er mellemøstlige piger. Om jeg ku'? Ja da, hele bundtet . Ellers var jeg engang i praktik, og her var der kvinder i alle aldre. Nogle af dem var åbenlyst sultne, og inden praktikken var udløbet var det lykkedes mig at have noget kørende både med tillidskvinden og sekretæren. Det var lidt besværligt i længden, men praktikken fik da en ende. Det var vist godt at du ikke kom i praktik som gynækolog 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 3. August, 2018 Borende X skrev, for 2 timer siden: Det tog godt nok ikke lang tid . Med hjælp af den rigtige pædagog kan man udvikles geschwind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 5. August, 2018 (edited) Piraten skrev, den 2/8/2018 at 21:23: Nej, sex-etik lider jeg ikke af, tværtimod. Det har bl.a gået ud over min bedste vens lillesøster For mange år siden afholdte mine forældre en stor fest. Hele familien var samlet bl.a min fars familie fra København. Der blev drukket tæt og min smukke kusine, langt bølget blondt hår ( jeg er normalt mest til brunetter) var netop gået fra sin kæreste. Jeg forsøgte at trøste hende så godt jeg kunne, men til sidst måtte jeg give fortabt, træt og fordrukken gik jeg i soveposen. Lidt senere vågnede jeg ved at det puslede, og min kusine gled ned ved siden af mig. Jeg lagde armen omkring hende, i troen på at hun skulle trøstes igen, da jeg mærkede hendes hånd hvor ingen kusines hånd bør være Efter endt seance gik hun lige så stille igen. Vi har aldrig talt et ord om det, men blik og smil bliver udvekslet når vi skåler hen over vinglasset vh. Piraten Kære Piraten @Piraten Var det nu ikke dumt det i gjorde ??? - ja, - at i ikke prøvede videre som evt. kommende kærester Jeg synes at man kan sige om kærester = man kan lide hinanden - kan ikke undvære hinanden - har det godt med hinanden osv. Det gælder så sandelig også for fætre og kusiner og det er helt lovligt, det samme for grandfætre og grandkusiner. Jeg bemærker du skriver : og min smukke kusine, langt bølget blondt hår ( jeg er normalt mest til brunetter ) var netop gået fra sin kæreste. - - - Jeg forsøgte at trøste hende så godt jeg kunne - - - Jeg lagde armen omkring hende, i troen på at hun skulle trøstes igen, da jeg mærkede hendes hånd hvor ingen kusines hånd bør være Ja - du faldt for hendes lyse hår - du fangede øjeblikkeligt at hun var ledig på markedet - du trøstede hende - du havde slet ikke noget imod hendes kærlige kusine hånd - - og det er helt lovligt at en kusine har sin hånd ved "familiejuvelerne" - - - og min kusine gled ned ved siden af mig. - - hun vidste hun var velkommen - Efter endt seance gik hun ... hun var dejlig ikke også - doo men blik og smil bliver udvekslet når vi skåler hen over vinglasset - - - ja hvad ellers - i er jo stadig lune på hinanden. Jeg kommenterer dit indlæg fordi jeg synes det er en solstråle beretning, og fordi jeg selv har haft den store glæde i mit ungdomsliv at have en sød kusine kæreste og samtidig et godt "hug" - hun 17 og jeg 25. Vores forhold varede i knap 3 år til vi var 20 og 28. Det sluttede brat da en evig og altid nederdrægtig hugorm et stykke ude i familien gjorde livet så modbydelig ondt for os begge, at vi med et hug blev revet fra hinanden Den familiemæssige hugorm formåede sådan set hele sit liv, at skabe splid og ballade overalt i familien, naboer, venner, bekendte ja sågar også på sin egen arbejdsplads - vedkommende var en social analfabet - en social tumling. Et par år går, og igen kommer der en pige ind i mit liv igen - ja en anden sød kusine og et godt "hug" og helt lyshåret , denne gang på min mors side; men jeg var jo skræmt fra vid og sans, og hugormen levede jo stadig, så jeg lod det langsomt ebbe ud - det var hårdt at gøre dette - tro mig - jeg mistede 2 kære piger indenfor et par år. Jeg mener at fætre og kusiner har et gen fællesskab på 12,5% eller er det 25% ? - - - kan dette føles/fornemmes - ja det ved gud det kan og i mange forskellige facetter og det føles ikke som 100% men som 112;5% - altså sådan lidt i overført betydning. Mange ting er nemmere og tryggere og nu hvor det er EROGUIDE - så synes jeg at sex med en kusine det er også 112,5% - mere intimt, og jeg mener det!!!!!!!!! Jeg vil inden længe, i en særskilt tråd, skrive noget mere om dette lidt tabu belagte fætter kusine forhold. Der er for mange fordomme : f.eks. aaad hvor klamt at kneppe sin kusine - det burde forbydes dem at få børn - osv - osv - osv, og ingen viden om de gode ting i disse forhold, - for dem er der rigtigt mange af. ,samt de farer der ligger og lurer - hugormen - hugormene, dem der simpelthen ikke vil acceptere det. Mange hilsner Kusine eksperten Beklager - vist en afsporing. Redigeret 5. August, 2018 af Nyder livet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 5. August, 2018 @Nyder livet ja, det jeg troede var en velbevaret hemmelighed, er senere blevet mig hvisket i ørerne, var en slet skjult hemmelighed. Faktisk så slet at affæren blev drøftet på allerhøjeste plan i familien. Da min kusine havde/har lig i lasten, hun blev tilsyneladende misbrugt af sin stedfar, blev det besluttet at det var bedst ikke at forkludre tingene yderligere. Ydermere at hendes ringe dømmekraft ( hendes affære med mig) netop skyldtes dette misbrug. Og således endte det før det begyndte. Hvad det kunne være blevet til? Det kan man jo kun gisne om, men en dejlig kvinde, det er hun. Synes iøvrigt at det er en god ide med sådan en tråd, sex og kærlighed i tabubelagte forhold. Og jo, jeg var forelsket i hende, og idag er jeg glad for at hun har et godt liv, mand og børn og karriere, trods det hun blev udsat for. Hun vil altid have en særlig plads i mit hjerte vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 5. August, 2018 @Nyder livet Det lyder nu lidt specielt at "den familiemæssige hugorm" kunne ødelægge et godt og stærk forhold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 5. August, 2018 TheVoice skrev, for 2 minutter siden: @Nyder livet Det lyder nu lidt specielt at "den familiemæssige hugorm" kunne ødelægge et godt og stærk forhold. @TheVoice måske du har været forskånet i din familie, men i min var der slet ingen tvivl om at et sådant forhold ikke ville blive accepteret. Årsagerne kan være dunkle, og det blev ikke sagt direkte, men i tvivl, det var jeg aldrig. vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 5. August, 2018 Piraten skrev, for 1 minut siden: @TheVoice måske du har været forskånet i din familie, men i min var der slet ingen tvivl om at et sådant forhold ikke ville blive accepteret. Årsagerne kan være dunkle, og det blev ikke sagt direkte, men i tvivl, det var jeg aldrig. vh. Piraten Om jeg har været forskånet..... tja i hvert fald på den måde, at min familie ikke er besat med dysfunktionelle personer, eller personer der tror at de har en særlig ret til at blande sig i andres kæreste forhold. mv. Selvfølgelig er der jo også forskel på, hvor meget man vil sluge/finde sig i før man saver armene af dem der ønske at ødelægge ens liv. Så jo, er er ganske glad for min familie, specielt når jeg læser hvad andres familier bakser med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kokkenolufs 139 Skrevet 6. August, 2018 Har da haft sex med et par tidligere kolleger og har for en del år siden fået et fantastisk hurtigt blowjob til en fest af en bekendt af min daværende kæreste,og hun tog hele ladningen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 6. August, 2018 (edited) TheVoice skrev, for 17 timer siden: @Nyder livet Det lyder nu lidt specielt at "den familiemæssige hugorm" kunne ødelægge et godt og stærk forhold. Kære TheVoice @TheVoice Det lyder nu lidt specielt at "den familiemæssige hugorm" kunne ødelægge - Du har - nej alle i din familie har forhåbentlig været forskånet for et rablende galt familiemedlem fuldstændig uden empati der kun evnede at lave rav i den - fortræd - løgne - spille ud imod hinanden - lave modbydelig ondskab - osv - osv, og aldrig angre eller fortryde, og ikke kende ordet undskyld. Sådan et familiemedlem har vi HAFT i vores familie (er gudskelov død) og efter vedkomendes død - sikke en vidunderlig fred, for os alle Min kusine og jeg var så sandelig ikke de eneste der fik vedkomendes syge hoved at føle, det var der mange andre og spredt rundt i vores 2 stamtræer + side træer der også måtte døje med. Du skal bare tænke bredt i hvad et galskabs menneske/ballademager kan finde på i vanvid - og samtidig huske på, at virkeligheden sagtens kan overgås af selv den værste galskab du kan tænke dig frem til. Det er nok først når du har været lige midt i det, at det fornemmes og forstås. Det var kun min onkel, der når "hugormen" begyndte at føre sig, med et fast kort blik kunne få "hugormen" til at dæmpe ned, men han kunne jo ikke være alle vegne - desværre. et godt og stærk forhold. - min kusine kæreste og jeg var i mange af personlighedens facetter fuldstændig ens - eks måden at reagere på - side i en lænestol - ynglingsretter -. osv. og det styrker altså; men så sandelig også forskellige på mange andre områder. Vi var svigerdatter og svigersøn i vores egen familie - min rare tante var også min rare svigermor og vice versa for min kusine. Familien var glade på vores vegne og de var glade for at det endelig!!!! blev os to - de gik sådan set bare og ventede på at vi endelig fandt sammen. Det giver megen trykhed og opbakning - det var et stærkt forhold, og jeg erindrer ikke at der i de 3 år var nogen form for uvenskab mellem min kusine og jeg. Og det kunne "hugormen" fandeme ikke acceptere eller tolerere eller hvad fanden der foregik i det syge hoved. For mig var mit forhold til min kusine noget helt specielt skønt og dejligt , jeg ved ikke hvordan jeg egentlig skal beskrive det - måske bare ordene : kærlighed, tryghed og dejligt. Det kan på ingen måde sammenlignes med mine andre 3 langtidsholdbare kærester og mit ægteskab 20 år, det er på en helt anden måde. Nå et alt for langt skriv og afsporing Mange hilsner Kusine eksperten Redigeret 6. August, 2018 af Nyder livet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 6. August, 2018 (edited) FrokostUartig skrev, den 2/8/2018 at 09:39: Nåh - jeg er igen spørge-lysten - og I er panellet... Hvordan ser din sex-etik ud ? Kunne du finde på eller har du kneppet din bedste vens kone ? Eller kneppet din bankrådgiver, chef, forsikringsmægler, børnene børnehavepædagog, skolelærerinden ell din kones bedste veninde ? Og undlad venligst IKKE de slibringe detaljer ! TAK Kære FrokostUartig @FrokostUartig Slibrig = fedtet og slimet Hvordan ser din sex-etik ud ? - det skal jeg sige : Svigermor/svigersøn - svigerfar/svigerdatter - svoger/svigerinde, de skal alle fandeme holde sig fra hinanden - tante/moster og onkler skal holde sig fra niecer og nevøer - og bedste forældre skal holde sig fra alt hvad der er børnebørn og børnebørns børn. Eller bare alt hvad derer i tæt familie omkring mig. Og min holdning til incest behøver jeg næppe at forklare yderligere. Når det så kommer til kusiner og grandkusiner så er der ingen begrænsninger hos mig og det er tilmed lovligt. Det har jeg udpenslet i et svar længere oppe i tråden, om du så synes det er slibrigt nok - det ved jeg ikke Kunne du finde på eller har du kneppet din bedste vens kone ? - nej, - så er man sgu nederdrægtig - her i min voksne alder er det bare no go. Og dog tilbage i de unge år: Jeg havde ikke fået kørekort endnu og dermed heller ikke 18 endnu. Det var i slut 60érne, min bedste kammerat havde både kæreste og bil (en Morris Mascot) og hver lørdag aften kørte vi på diskotek. Hun var en fremmelig pige på næppe meget over 15, og sådan set havde hun 2 kærester min kammerat og jeg + vist også tilfældige løsegående pikke der tilbød sig. Ja, - hende og jeg vi kneppede hver lørdag aften på bagsædet af Mascoten - min kammerat opdagede aldrig noget. Vi kneppede uden gummi - jeg ved ikke om hun brugte noget beskyttelse. En aften på diskoteket hvor vi allerede havde kneppet i Mascoten ledte jeg efter hende og fandt hende i et rum ved siden af køkkenet liggende på ryggen på et bord uden trusser og spredte ben og kneppede med en voksen mand der var ældre end min egen far, og den store aldersforskel mellem hende og ham, det gjorde mig godt nok skinsyg - nå skinsygen blev næste lørdag aften overvundet af min liderlighed og vi kneppede igen i Mascoten - og næste lørdag - og næste lørdag - og næste - - -- - - - - jeg tror sådan set hun var villig på at være delefisse og tilmed uden gummi - er det slibrigt nok ?? FU - egentlig var vi unge knægte og de ældre mænd der kneppede med hende uden gummi ikke rigtig kloge, i værste fald kunne hun jo blive gravid - dengang i 67 og hun 15 år kunne hun få P-piller eller pessar eller spiral næppe!!!. Mener faktisk hun først kunne få "nummerplade" når hun var 16 - lavalderen dengang. Men sådan var hun, - Pedersens datter - livlig pige - og fremmelig Men jeg kunne godt finde på at kneppe en god kammerats søster, det kan altså ikke være så umoralsk, og er det sådan at hun er kærestepotentiale så kan det godt ende ud som : i will follow you untill you love - den slags kæresteforhold - ægteskaber med kammerats søster findes der mange af - jeg kender flere. - er sådan noget slebrig ?? En aften til en familiefest og lige efter bruddet med min kusine prøvede en gen - gen - genbo kone at trøste mig i al min kærestesorg, hun var min borddame - du virker så trist - senere på aften dansede vi og hun inviterede mig ud til sig så kan vi kigge på blomster sagde hun, og jeg viste godt hvor hun allerede havde kløe. Lidt senere igen satte hun sig på skødet af mig, - hendes mand var tilstede i stuen, - det går vist ikke og jeg blev nød til at finde på noget, så jeg undskyldte med at jeg skulle på toilet. Et øjeblik efter bankede hun døren og jeg lukkede hende ind og så kneppede vi ellers som vilde kaniner og jeg kan stadig huske hvordan min sperm sivede ud af fissen og nedad indersiden af hendes lår da hun trak trusserne på. Jeg vidste godt i forvejen at hun var sådan lidt tøjte som også kneppede udenom til højre og venstre - så jeg fik sådan set et slaw delefisse - og det har jeg absolut ikke noget imod - slebrig nok ?? - FU Efter bruddet med min kusine rejste jeg til Kbh. og startede på ingeniørstudiet. Men uden fisse går det ikke og kærestesorg skal kneppes væk med en ny - eller som i mit tilfælde - nye - altså flertal. Jeg satte en annonce i Ekstra Bladets bagside spalter sammen med massagepigerne, de søgte mænd - jeg søgte kvinder, og jeg brugte billet mrk. metoden, så kunne jeg i ro og mag vælde dem jeg gik efter, som var de voksne kvinder helst over 50 (jeg 28) og meget gerne gift ?? - de er sgu mere saftige og har erfaring i utroskab - eller i det hele taget mere målrettet end dem på 25 - 30, de havde også flere muligheder for diskret horested eller bare de penge det skal til for et hotelværelse og penge til en taxa så jeg kunne komme hjem igen. Det var fede frække fissetider, jeg fik også samtidig en masse delefisse og pigerne fik delepik - og jeg brugte storset aldrig gummi - er det slibrig nok ?? - FU Senere avancerede jeg op på øverste etage i ILLUM´s restaurant - der hvor gigoloerne sad med en kop kaffe og 2 stk sukkerknalder stablet oven på hinanden som var signalet om ledig til afhentning af modne fruer med kløe - slibrig nok ?? - FU det hele sluttede i 85 fordi HIV blev en trussel og jeg gad heller ikke dette horeliv mere - jeg havde prøvet det jeg skulle, herefter de næste 20 år med samme frække unge kvinde først som kæreste senere kone - en saftig kvinde Efter 10 år i vores ægteskab snakkede min kone og jeg vores sexliv igennem og det mundede ud i at vi prøvede partnerbytte - havde et par husvenner - besøgte de spirende swingerklubber - og igen delefisser og delepikke uden gummi - slebrig nok ?? - FU I alt dette blev vi også medlem af en lukket swingerforening med flere månedlige swingeraftener hvor der blev knaldet på kryds og tværs af parforholdene/ægteskaberne, og ingen brugte gummi - hvilket overraskede os, - særligt da mange af parrene også havde sex med andre udenfor foreningen - masser af forskellig delefisse til mændene og masser af delepik til kvinderne - slebrig nok?? - FU Ved besøg på swingerklubber - partnerbytte - swingerfester - er man som par "utro sammen" - jeg kan anbefale det, alt foregår åbenlyst - og alligevel har jeg næsten altid været min kone tro selvom jeg kneppede med andre kvinder ?!?!?!? - min kone var den sidste jeg kneppede med - det var hende og kun hende der fik min sperm - fordi de få gange jeg fik udløsning med en andre kvinder havde jeg så dårlig samvittighed - jeg havde snydt min kære kone . Det var en aftale at vi sluttede sådan en aften ved at vi var hinandens sidste fremmed "bollepartenere" og hun fik min sperm - ja hun havde jo i forvejen spermrester i fissen fra de andre hun havde kneppet - et engelsk slang for dette : " a buttered bund" - lige en dejlig delefisse for mig - "herligt gris" Slebrig nok ?? - FU Min kæreste var ung i forhold til bare gennemsnittet, og på den måde virkede hun næsten som en magnet på de lidt ældre mænd, og ung stram villig våd fisse kan få nok så voksne mænd til at glemme deres egne kone og de andre lystne kvinder i selskabet og simpelthen slippe safterne helt ukontrolleret - slebrig nok ?? - FU Endvidere kan sædceller leve op til sådan ca 7 dage i skeden - så i ugens løb levede de forskellige mænd incl mig stadig i hende - for så en gang imellem at blive fyldt op igen den efterfølgende lørdag, - ny frisk sperm - slebrig nok ?? - FU Det var et alt for langt skriv om kun en lille del af mit og senere sammen med min kære x - det slebrige sex Og så blev jeg skilt, og derefter kærestesorg igen, og kærestesorg skal kneppes væk med andre - tja så brugte jeg bare min annonce fra massagespalterne igen; men på en anden måde tilpasset begyndelsen af det årtusinde. - Dvs dating - korttidskærester - langtidskærester - dating i Tyskland (tysk delefisse) - en GBkæreste - dating i Ukraine - og meeeeeeeeget andet. Hvis du er interesseret kan jeg en anden gang fortælle andre slebrige detaljer. Men det har været sjovt - frækt - og dejlig med alle de kvinder jeg har været intim med, og jeg er helt bevidst om at jeg i forhold til andre er helvedes priviligeret - og hvis muligt gør jeg meget gerne det hele om igen. Jeg behøver vel ikke at fortælle at jeg holder meget af kvinder - kvinders selskab - min forkærlighed for gifte kvinder - jeg har mange pigevenner skønne kvinder og 2 af dem er x kærester. Til gengæld har jeg kun et par mandevenner, jeg har svært ved at snakke med mænd. Det har gået stærkt ved fastefuret - så undskyld diverse fastetegl og stavefejl og meget andet. Mange hilsner Nyder livet Redigeret 6. August, 2018 af Nyder livet 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 6. August, 2018 Fabelagtig skøn fortælling @nyder - og tak for de mange detaljer ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 6. August, 2018 @nyder livet Tak for fordi du ville dele denne historie og supplerende med uddybelse af mit spørgsmål 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. August, 2018 @nyder livet Ja, tak for, at du delte! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 887 Skrevet 7. August, 2018 Jeg behøver vel ikke at fortælle at jeg holder meget af kvinder - kvinders selskab - min forkærlighed for gifte kvinder" Nyder Livet: du har fundet ind til livsnydelsens kerne. Tak for din fine fortælling Der er bare noget over gifte kvinder. Ud over det du, helt korrekt, skriver, om deres evner generelt, så, for mit eget vedkommende, så er der jo nok noget med at man synes det er lidt frækt og mandigt at duske en anden mands kone. Give hende det hun ellers ikke får, og få det hun ellers ikke giver ud af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 7. August, 2018 Gifte utro kvinder er svaret på alt fandenivoldskhed... Lavt selvværd, intet at miste (for selvrespekten røg i ægteskabet), uforløst liderlighed og manglende omsorg.... Mon ikke det siger alt om mænd, som jager gifte kvinder… ?? … just saying... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 7. August, 2018 anon skrev, for 8 timer siden: Der er bare noget over gifte kvinder. Ud over det du, helt korrekt, skriver, om deres evner generelt, så, for mit eget vedkommende, så er der jo nok noget med at man synes det er lidt frækt og mandigt at duske en anden mands kone. Give hende det hun ellers ikke får, og få det hun ellers ikke giver ud af. Tja, for nogen giver det sikkert et særligt kick. Jeg kendte engang en kvinde, der ikke kunne se en politibetjent uden at blive våd i trussen. Det blev vist endda til en del kæreste forhold med politibetjente. Reelt kan man finde lignende eksempler på at gifte mænd i nogen sammenhænge virker mere attraktive end single mænd. Personligt føler jeg mig ikke mere tiltrukket at en kvinde, der kan oplyse at hun er gift. jeg har nu ej heller nogle frække fantasier, men jeg anerkender bestemt at andre har det som dig - Det er jo helt fint. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 7. August, 2018 FrokostUartig skrev, for 22 minutter siden: Gifte utro kvinder er svaret på alt fandenivoldskhed... Lavt selvværd, intet at miste (for selvrespekten røg i ægteskabet), uforløst liderlighed og manglende omsorg.... Mon ikke det siger alt om mænd, som jager gifte kvinder… ?? … just saying... Man kunne formentligt sige det samme om (de fleste af) dine gæster, hvis man erstatter “kvinder” med “mænd”? Gad vide om så man kan sige det samme om de piger, disse mænd så opsøger...?? ...just saying.., Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg