Hop til indhold
Guest FrokostUartig

SEX ETIK ?

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

Nåh - jeg er igen spørge-lysten - og I er panellet...

Hvordan ser din sex-etik ud ?

Kunne du finde på eller har du kneppet din bedste vens kone ? 

Eller kneppet din bankrådgiver, chef, forsikringsmægler, børnene børnehavepædagog, skolelærerinden ell din kones bedste veninde ?

Og undlad venligst IKKE de slibringe detaljer !

TAK :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft længerevarende utroskabsforhold med min tidligere arbejdskollegas svigerdatter, ca 2 år :) 

og så har jeg været sammen med en kammerats svigermor, en gang :) 

så når det tar mig, holder jeg mig ik tilbage :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har knaldet et par studiekammerater og i en anden sammenhæng havde jeg en veninde jeg knaldede et par gange, da det var ovre mødte jeg hendes veninde og vi blev bonkammerater (uden benefits).

Har da set lidt på et par venners koner og bagt lidt til et par fester, men ellers intet.

Skal jeg have fremmed fisse, skal det helst være fremmed fisse (gerne en delepige)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aldrig en god kammerats kvinde! Helst heller ikke kærestens eller konens veninder. Det bliver nemt til noget meget trist. Det glæder også datteren naturligvis. 

Ellers er der sådan set fri adgang. 

Og for ikke at blive beskyldt for at være en mandegris. Da jeg blev skilt, fandt jeg hurtigt ud af at gifte kvinder ofte har det samme behov for eventyr og bekræftelse som gifte mænd. 

Skolelærerinden var vist mest da jeg var elev :)

Kolleger er et klart "go" 

Chef: ja

Ansat: ja

Frisør: yeah 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var engang sammen med en fyr i 40erne, sådan et engangsknald Et års tid efter var jeg sammen med sønnen, fandt jeg først ud af bagefter, jeg var sammen med ham et par gange. Sagde aldrig jeg havde knaldet faderen. Det værste var at knægten sad og små pev over at far var meget sammen med en kollega i fritiden og han kunne ikke have tanken om at hans far måske var sammen med en anden end hans mor......Der var det lige om at finde den rigtige grimasse :o:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 2 timer siden:

Eller kneppet din bankrådgiver, chef, forsikringsmægler, børnene børnehavepædagog, skolelærerinden ell din kones bedste veninde ?

Med fare for at blive indkaldt til forhør i det etiske sex-råd:

Bedste vens kæreste - imens han lå pandet ud på sofaen i en 40 hestes brandert. 

Kollegaer - skyldig. Dog ikke i kopirum, på skrivebordet eller nede i kælderen. Begge gange i forbindelse med konferencer og på hotelværelset  

For tiden er jeg dog tro mod min elskerinde :ph34r: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 5 minutter siden:

Burde have kaldt overskriften for sex U-etik.. ahahha:mrgreen:

Det er vel ret subjektivt hvad etik er :)

Hvis du var min nabos kone, skulle du ikke stå og blinke med øjnene ret længe ude på altanen för jeg lod mig besnære. En anden nabo ku /måske/ se den anden vej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Etisk ville jeg aldrig knalde en venindes kæreste/mand med mindre hun gav lov. Det samme gælder en kærestes ven/kammerat. Alle andre ville jeg ikke have nogen etiske problemer med. Men om jeg så havde lyst er jo en helt anden snak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti
FrokostUartig skrev, for 3 timer siden:

Jeg ville så gerne!!!! Lad endeligt nettopiger, lettere perifere kollegaer, nabokonen, forretningsforbindelser eller min jogalærerinde komme og slå mig ud af kurs!!!!! Ikke så gerne tættere forbindelser som fx venners koner eller døtre...... det ville jeg helt sikkert blive træt af, når først brølet havde lydt. 

Men det er desværre ikke noget jeg har haft held med at gå til at ske..... måske der alligevel findes en rest af undertrykt sexetik dybt inde i min lystige sjæl :ph34r:

Redigeret af Calletti

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Jeg har aldrig... som i aldrig - knaldet med nogen, som på nogen måde har haft relation til mit liv, hverken privat ell professionelt (altså mit primære erhverv)… til gengæld har jeg så knaldet alt derudover.. - fordi jeg kunne...:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har aldrig... som i aldrig - knaldet med nogen, som på nogen måde har haft relation til mit liv, hverken privat ell professionelt (altså mit primære erhverv)… til gengæld har jeg så knaldet alt derudover.. - fordi jeg kunne...:P

Nej -  Ikke mig  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Haha @TheVoice - du har ret.. da jeg så royal run opdagede jeg faktisk også en del mænd, som jeg endnu mangler at knalde... sååå - der er håb... aaha:ugeek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 12 minutter siden:

Du kan nå mig endnu! 

Har du aldrig haft en kæreste eller anden form for filejs? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Ork jo. Jeg har været i et fast forhold (læs gift) i 20 år. Men derudover tror jeg ikke på monogami - ell den eneste ene.. altså ud over for en stund...

Men etikken har jeg altid haft. Fra helt ung af...

Simpelthen fordi der altid findes alternativer at kneppe - og at det kan ødelægge så meget, hvis man knepper i egne rækker. Og det er for dumt for et øjebliks liderlighed.. 

Og på en ell anden måde har det altid stået klart for mig, at det ikke var værd at kneppe ind i mine egne rækker... men jeg synes at det er meget underholdende, når jeg læser om andres historik og anderledes tilgang - og at min tilgang ikke er den eneste... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har engang kneppet min kones venindes mor.. :D

Til mit forsvar vil jeg sige at det var før jeg var gift med min kone, og anede noget om at hendes datter kendte min (endnu ikke) kone.

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 23 minutter siden:

Ork jo. Jeg har været i et fast forhold (læs gift) i 20 år.

Det var sådan set det jeg havde i tankerne, da du skrev at du ikke havde dusket nogen med relation til dit liv. 

Jeg har ganske vist været gift, og ved at den personlige relation til en ægtefælle er svingende (lad os sige det sådan). Men ægtefæller og kærester har trods alt en form for relation til ens liv :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nåh ... måske derfor jeg ikke har nogle bedste venner. Mere....

Som 14-årig dreng med brækket ben og gips hele vejen op til lysken, lå jeg en uge aldeles alene på sygehus langt oppe i det nordre Sverige og læste Anders And og andet spændende. En aften kom en sygeplejerske ind og ville absolut vaske pikken. Hun syntes det var vigtigt med hygiejne, og ville gerne hjælpe mig med det. Jeg prøvede det bedste jeg kunde at fokusere på Rip, Rap og Rup men det gik som det måtte gå og sygeplejekvinden grinede og sagde "Nej men - lille ven".

Næste aften vaskede hun mig med munden, og inden jeg forlod sygehuset var jeg gået fra en genert Anders And-pusling til verdenserfaren fyr. Et år senere havde jeg sex med engelsklærerinden i klasserummet.

Sex-etik? Nej, på nær det åbenbare; at ikke have sex med børn eller dyr eller med dem der ikke vil, så mangler jeg nok sans for sex-etik. Derimod har jeg stadig en lille rest af sans for overlevelse og den styr mig oftest udenom det der kan blive alt for besværligt, dumt og kompliceret. 

Oftest ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Bananas skrev, for 33 minutter siden:

Et år senere havde jeg sex med engelsklærerinden i klasserummet.

Forhåbentlig ikke i engelstimen foran klassekammeraterne......

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, Lige nu:

Forhåbentlig ikke i engelstimen foran klassekammeraterne......

Nej, hun bad mig standse efter lektien og diskutere et eller andet. Det hele var dog forudgået af lang tids teasing. Kvinden var ved at gøre mig gal. Kiggede på mig, visede lårene og trussene så snart hun havde mulighed, kom for tæt på .... til den dag det endelig skete.

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 2 timer siden:

Haha @TheVoice - du har ret.. da jeg så royal run opdagede jeg faktisk også en del mænd, som jeg endnu mangler at knalde... sååå - der er håb... aaha:ugeek:

Ha ha  Rolig nu, jeg er ikke let at forføre  :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sexetik - ja hvis det er en som jeg skal kunne se i øjnene i morgen (professionelt), så holder jeg lillebror for mig selv - i dag.

For en del år siden havde jeg et forhold til en kvindelig kollega - havde "lovet at hjælpe hende med hendes computer" og mødes en formiddag i arbejdstiden (pjækkede) - da jeg ankom var både mand og børn hjemme. ½ time efter de var kørt lå vi i dobbeltsengen og hyggede, det var sgu lidt grænseoverskridende ;) Jeg fandt  en fast partner og hun blev efterfølgende gift med en chef fra en af de andre afdelinger. Hendes nye mand er stadig i organisationen, og har professionelt med ham at gøre - men absolut ikke med hende efterfølgende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Nej, sex-etik lider jeg ikke af, tværtimod. Det har bl.a gået ud over min bedste vens lillesøster:)

For mange år siden afholdte mine forældre en stor fest. Hele familien var samlet bl.a min fars familie fra København. Der blev drukket tæt og min smukke kusine, langt bølget blondt hår ( jeg er normalt mest til brunetter^_^) var netop gået fra sin kæreste. Jeg forsøgte at trøste hende så godt jeg kunne, men til sidst måtte jeg give fortabt, træt og fordrukken gik jeg i soveposen. Lidt senere vågnede jeg ved at det puslede, og min kusine gled ned ved siden af mig. Jeg lagde armen omkring hende, i troen på at hun skulle trøstes igen, da jeg mærkede hendes hånd hvor ingen kusines hånd bør være:) Efter endt seance gik hun lige så stille igen. Vi har aldrig talt et ord om det, men blik og smil bliver udvekslet når vi skåler hen over vinglasset^_^

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 15 timer siden:

For mig har familie, venner og deres kære altid været no-go.

Kollegaer blev med tiden no-go - noget erfaring kommer ved forkerte beslutninger, og det har det været for mig. 

Nu synes jeg godt nok det lyder lidt usandsynligt at jeg skulle få en lækker sild som bankrådgiver, men det ville være Yes-go (øøøh det hedder det vist ikke)

Ok...så efterspørges der også slibrige detaljer. ved ikke lige om jeg skulle skrive lidt omkring det med de kvindelige kolleger -  Tror jeg venter til vi har en "lummer lørdag aften på EG"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...