Hop til indhold
s.f.s

Forslag til godt blow i Flensborg

Recommended Posts

Jeg skal forbi flensborg i ugen. Er der gode forslag til en fræk pige, der giver et rigtigt godt blowjob (super og evt total) - jeg skal nok lave en anmeldelse bagefter.

sex.for.sjov

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vivian - http://www.engelsburg-fl.de/ - giver absolut et godt blow, og meget andet.

Men jeg har næsten opgiver pigerne på Engelsburg. Jeg var i Flensburg lørdag-mandag, og trods utallige forsøg hos 3 af deres piger lykkedes det ikke at træffe nogen. Det er mit indtryk fra flere fors besøg i Flb. at man overhovedet ikke kan regne med pigerne på Engelsburg, hverken deres 'vagtdage' eller deres åbningstider. Og den ene, som har taget telefonen, er Jessica, som også er langt den smukkeste af dem alle sammen. Men hvornår hun kommer næste gang, det vil Sara (mutter) ikke ud med. Hun er i øvrigt kærester med Vivian, og sidste gang jeg besøgte Vivian, var hun fuldstændig ukoncentreret, fordi Sara skulle komme og hente hende og hendes lillemøgkøter. Den tur var ikke mange penge værd.

Men skulle det lykkes at træffe Vivian på et tidspunkt, hvor hun ikke har alt mulig andet i hovedet, så er hun absolut pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det guka.

Jeg har tænkt på engelsburg, men vil da vælge det fra, når der er så mange andre - og det er der bestemt. Jeg har bare ikke prøvet, eller kender dem ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan supplere med følgende: I fredags ringede jeg forgæves på hos Marina (lejlighed ADLER); men besøgte så en anden pige fra ENGELSBURG og fik at vide, at Marina havde forladt arbejdet allerede om mandagen på grund af det gode vejr og manglende kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv søgt efter deep throaters i fl i 3 år.

Dog kender jeg ikke mange af pigerne i denne uge.

Samanta på harissler strasse tager den godt dybt. Der er lidt delte meninger om hende da hun er meget muskuløs..

Er du til lidt ældre mere barmfager type er der Karina på duburger strasse har ikke prøvet hende men hun siger at hun kan throate. Det samme gør sig gældende med candy cash i club fkk dd har ikke nået hende endnu.

Glæder mig til at høre om du får et godt blow!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan supplere med følgende: I fredags ringede jeg forgæves på hos Marina (lejlighed ADLER); men besøgte så en anden pige fra ENGELSBURG og fik at vide, at Marina havde forladt arbejdet allerede om mandagen på grund af det gode vejr og manglende kunder.

Det bekræfter det, jeg har skrevet andre steder, at informationsniveauet hos Engelsburg er på det absolutte lavpunkt. Især hos Adler og Kaiser på Glücksburger Straße 64 ville det være uendelig nemt at sætte en lap papir i vinduet med en besked om, at der er lukket. Men nej, nej.Ikke hos Engelsburg, der bruger man ikke tid på service.

Jeg har nogle gange brokket mig på deres hjemmeside, og en enkelt gang lykkedes det mig at få Sara til at fortælle, hvilke nye piger, der kom søndag. Men ellers sætter hun (sommetider) forespørgsler på gæstebogen - uden at svare på dem.

Mit tyske er desværre elendigt, så det kunne være fint, hvis flere ville brokke sig og komme med forslag. Jeg har indtryk af, at vi danskere er meget vellidte hos Engelsburg - ligesom mange andre steder i Flb. - så mon ikke det kunne hjælpe, hvis vi bombarderede dem med konkret kritik og forslag.

Fx kunne du jo skrive og fortælle om din oplevelse i fredags, eventuelt med assistance fra tysktalende herinde, hvis du heller ikke taler godt tysk. Og måske med opfordring til at give meddelelser om lukning i vinduet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er rimelig god til tysk, så jeg har skrevet indlæg i gæstebogen; men så snart der er kritiske

bemærkninger f.eks. om sengene, så bliver de ikke optaget. I det hele taget synes jeg, at de

såkaldte gæstebøger er problematiske: Er det altid kunderne, som skriver ? Jeg kan se, at

Finkenstr., som har egen hjemmeside www.hot-girls-web.de , har lukket deres. - At en pige kan blive syg eller ha' andre grunde til ikke at kunne udføre sit arbejde er da helt ok. At sætte et skilt i vinduet, som du foreslår, kan muligvis være problematisk, hvis lejligheden ikke er godkendt til erhverv!

Men hjemmesiden er jo oplagt til at informere, dog er udbyderen sikkert bange for, at du tager til en konkurrerende udbyder, og så bliver du lokket derhen og prøver lykken i nabolejligheden. - Det gjorde jeg. Var heldig og fik en god service, men sagde nej tak til fransk-uden, da jeg kunne se, at hun havde

læbe-herpes i udbrud. (Jeg er ikke læge, så jeg ved ikke, om min bekymring er rigtig. Jeg får selv

udbrud af det, når jeg er meget stresset.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine personlige oplevelser i Flensburg er måske lidt andreledes, jeg finder at pigerne hos Engelsburg yder en bedre kvalitet end så mange andre bordeller i FL.

Pigerne hos Engelsburg er ofte ikke i den yngste klasse men servicen plejer at være god.

Jeg foretrækker også de steder hvor der max arbjder 1 eller 2 i lejligheden.

Jeg bryder mig ikke om lejlighederne med mange piger samlet, der er et par adresser på Junkerholsweg, med 4-5 piger hvert sted, måske jeg har været heldig, men jeg føler at Engelsburg pigerne yder en lidt bedre service end resten.

Jeg skal retfærdighedsvis oplyse at jeg ikke læser deres gæstebog, eller kommenterer i den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er rimelig god til tysk, så jeg har skrevet indlæg i gæstebogen; men så snart der er kritiske

bemærkninger f.eks. om sengene, så bliver de ikke optaget. I det hele taget synes jeg, at de

såkaldte gæstebøger er problematiske: Er det altid kunderne, som skriver ? Jeg kan se, at

Finkenstr., som har egen hjemmeside http://www.hot-girls-web.de , har lukket deres. - At en pige kan blive syg eller ha' andre grunde til ikke at kunne udføre sit arbejde er da helt ok. At sætte et skilt i vinduet, som du foreslår, kan muligvis være problematisk, hvis lejligheden ikke er godkendt til erhverv!

Men hjemmesiden er jo oplagt til at informere, dog er udbyderen sikkert bange for, at du tager til en konkurrerende udbyder, og så bliver du lokket derhen og prøver lykken i nabolejligheden. -

Jeg tror bestemt ikke, det er kunder, der skriver, og jeg har aldrig set et bare lidt negativt indlæg.

Jeg ved ikke, om man har de samme regler om privat/erhverv i Tyskland, men med den størrelse, Engelsburg har, kan jeg ikke forestille mig, at det ikke er kendt, hvor de holder til - selv om det godt nok er lidt tankevækkende, at de ikke mere nævner nummeret (64) i Glücksburger Str.

Men ellers kunne de jo bruge hjemmesiden til at informere om, at hvis der fx står een blomsterbuket i vinduet, er der optaget, med 2 er der ledigt, og hvis ingen, er der lukket.

Kan du ikke oversætte det eller noget lignende til tysk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine personlige oplevelser i Flensburg er måske lidt andreledes, jeg finder at pigerne hos Engelsburg yder en bedre kvalitet end så mange andre bordeller i FL.

Pigerne hos Engelsburg er ofte ikke i den yngste klasse men servicen plejer at være god.

den.

Ja, jeg skrev vist et sted noget om dårlig service, som kan læses som om jeg også mente pigernes service. Det var ikke meningen, for bortset fra en enkelt oplevelse hos Vivian har jeg kun haft gode oplevelser med pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har sandelig heller ikke noget at udsætte på servicen hos Engelsburg og deres piger. Man får altid tilbudt noget at drikke og forholdene er ok, bortset fra nogle af sengene. F.eks. hader jeg senge med gavl i fodenden og senge, som larmer ad h til. Det undrer mig bare, at de ikke udnytter deres hjemmeside til mere kundeinformation. Ligesom det også er mit indtryk, at de ofte sætter telefonbåndet på, selv om pigen slet ikke er kommet, eller lader det køre, selv om pigen er rejst. Jeg skriver ikke mere på deres hjemmeside; for jeg ved, at det ikke bliver optaget; men jeg har set, at nogle bruger engelsk, så gør bare det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, er lige kommet hjem efter et besøg hos Jessika. Nu skal jeg bare ned på jorden igen. :D

Jeg har besøgt forskellige piger fra Engelsburg adskillige gange. Nogen gange er døren ikke blevet åbnet; men så er der nok optaget.

En del af pigerne er også på Fairgirls eller Sexnord og da er der ofte et mobilnummer.

Når man ringer på dørklokken er et tryk nok, det er pisse irriterende når der ringes tre fire gange, mens man er godt igang med de latterlige bevægelser.

Mvh. Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...