Hop til indhold
slip

LivingRoom, GoldenTime og verdens sørgelige tilstand

Recommended Posts

Jeg besøgte de 2 klubber, LR og GT på 2 dage i Juli. Som jeg har gjort årligt de sidste 8-9 års tid. Her en afrapportering, som handler temmelig lidt om sex.

Jeg har skrevet detaljerede indlæg om begge klubber tilbage i VL-tiden; de er så desværre ikke engang tilgængelige på WayBackMachine længere. Der findes vel klubbeskrivelser her på EG også; ellers bliver det ikke mig der gør det igen lige i denne omgang. Vil begrænse mig til at klubberne altovervejende ligner sig selv fysisk. Men noget er forandret, og det er det jeg vil koncentrere mig om.

Jeg var sammen med 3 piger ialt, 2 på LR og 1 på GT. Hvorfor det ikke var flere kommer jeg tilbage til. Det bliver altid til noget snak med pigen også, og en markant ting gik igen for alle 3:

  • De fortalte alle at der kom lige så mange mænd i klubberne som der plejede, men mændene går meget mindre på rum med pigerne end for bare 1-2 år siden.

Stemningen blandt pigerne var derfor virkelig mat. Nummer 1 på LR, en pige på 29 fra Bulgarien, sagde at hun havde været i klubben gennem 8 år (vi huskede nu ikke at have mødt hinanden før). Hun overvejde at stoppe eller prøve en anden klub. Samme mere eller mindre med de to andre; de spurgte om jeg havde nogen forslag! Og fælles for dem også: De havde ingen forklaring overhovedet på hvorfor det er sådan. Men mændene kommer og nyder wellness, øl, hygge, og meget lidt sex.

Herudover observerede jeg selv:

På LR syntes der var færre piger end der plejer, særligt om aftenen (en fredag). Ca. normalt antal mænd. Forplejning og service som det plejer; grillbuffet med forskelligt kød, pølser og salat.

På GT: Færre piger end sædvanligt. Specielt om eftermiddagen (en søndag), det hjalp henad aften. Spurgte min kroatiske “date”; hun mente nu ikke det var en tendens; det går lidt op og ned med antallet, og mange er på ferie. Omvendt var der RIGELIGT med mænd, måske flere end jeg husker på en søndag. På trods af det var der ikke ventetid på en nøgle; noget der bekræfter hvad pigerne fortalte om aktivitetsniveauet.

Udover at der var få piger på GT om eftermiddagen, så havde mindst 75% (mit skøn) af dem markante tatoos; noget jeg desværre ikke finder det allermindste sexet.

På begge klubber savnede jeg piger som skilte sig ud ved ikke at være typisk østeuropæiske. Bevares, der er både blondiner og brunetter, med store og små former osv., men der er noget for mig meget stereotypt over dem. Jeg foretrækker hvis jeg kan finde en lidt ældre, en “naboens datter”, en tysk sygeplejeske som skal tjene lidt ekstra, eller...

Havde jeg helt frit valg, hoppede jeg på en af servicepigerne som passer baren og rydder af! De er klædt på så det fremmer nysgerrigheden, og stavrer ikke rundt i fjollede, højhælede sko. Ja, min smag!

GT gav anledning til skuffelse på mad-siden: Denne søndag var valget til aften mellem kogt kalkunbryst med hvide kartofler, eller den meget sydtyske egnsret Tafelspitz. Smagte kun kalkunbrystet, men begge dele så lige kedelige ud; ikke normal GT standard. Engang i foråret holdt begge klubber op med at lægge menuen på nettet; tænkte at det måske var for ikke ligefrem at reklamere med et markant fald i standarden. Men har lige checket: Menuen for GT er på igen, og holder den normale standard på papiret. På LR er link til menu helt fjernet. Maden på LR var helt OK; den sædvanlige grillbuffet. Forhåbentlig har det bare været en forbigående madkrise på GT. Men der var et par bittesmå ting mere, som gav mig følelsen af ”GT er ikke helt på niveau med hvad det plejer”.

Der ikke længere er DJ på LR om fredagen. Hvilket jeg personligt er yderst tilfreds med, men det er måske (også) et lille krise-symptom.

Og så er vi tilbage ved det med hvorfor jeg fulgte trenden, og kun var på rum hhv. 2 og 1 gange. Svaret står delvist ovenfor; der var ikke nogen der rigtigt fristede. Hvilket er pokkers blasert, når man er 55+ og omgivet af unge, smukke, villige kvinder! Så det er måske også noget med mig der forandrer sig langsomt. Jeg har haft super oplevelser med piger på de 2 klubber gennem årene, men flertallet af oplevelser er seksuelt set ”hyldevarer”, som jeg glemmer meget hurtigt. Måske er der for meget ”been there, done that” efterhånden; særlig når udvalget og andre småting skuffer lidt. I hvert fald... jeg er mange gange blevet hængende i klubberne til efter mørkets frembrud og nydt omgivelserne og den gratis forplejning. I år havde jeg mere lyst til at nyde det sidste af aftenen fra min hjemmebase. På trods af at jeg på GT sagtens kunne ha' klaret en mere, hvis bare den nogenlunde rigtige havde været der.

Og det var ikke fordi sexlysten manglede. Da jeg ankom til LR kunne jeg hoppe på hvad som helst på 37 grader med puls. Det blev i første omgang nævnte bulgarske pige på 29. Vi kyssede, gik på rum kyssede mere, og jeg kneppede hende tungt i missionæren et minuts tid før den gik på mig. Resten af tiden gik med snak, jvf. ovenfor.

Nummer 2 på LR var en ung rumænsk model, som var så omhyggelig med alkogel'en så hun kunne blive kvalitetsansvarlig i et hvilket som helst sterillaboratorium. Hun var VIRKELIG grundig, hvilket godt kan være et turn off, men jeg var stadig så liderlig så hun, efter et rigtig godt blow, red med færdig, igen på et minuts tid.

Hende på GT var fra Kroatien, samme procedure bortset fra alkogel. Sød og servicemindet. Alle 3 var rigtig dejligt stramme i fissen; på det punkt var det ren succes.

Det er jo sært hvis alle de mandlige gæster har fået det ligesom mig inden for 1-2 år. Men alligevel: Er det mon fordi der er mange stamgæster som efterhånden mere kommer for hyggen, mens der ikke kommer nye gæster til? Ligger måske ikke så meget i tiden at starte en karriere som FKK-gæst når man er en moderne mand?

Vil jeg stadig anbefale at besøge klubberne? JA, for pokker, hvis ikke du har været der før! Det er stadig en oplevelse man under ingen omstændigheder må gå i graven uden.

Må se hvad fremtiden bringer.

 

Redigeret af slip

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på Harmony i Seevetal fornylig, her var der om eftermiddagen og aftenen en veldækket og lækker buffet og en grillmester, der konstant stod og stegte både pølser, lammekoteletter, kyllinge-, okse- og svinekød på grillen - og man kunne bare gå hen og bestille et bestemt stykke kød, så varmede han det lige det sidste på grillen og kom endda hen og servede det.

Først på dagen og aftenen så pigerne ikke ud til at have så meget at lave og enkelte virkede lidt agressive: "Ich verlange deinen Schwanz in meinen Mund zu haben" og meget andet frækt og frække tilbud fik jeg hvisket i øret, så nakkehårene og og jernet rejste sig - men der var mest kun 2 piger, der interesserede mig (Eliza og Djanna) - og omkring kl. 22 var alle pigerne åbenbart på rum - selv dem, som jeg syntes var langt under alm FKK-standard. En fyr mente godt nok nogen af pigerne var taget hjem, men det kunne jeg nu ikke forstå, da der var kunder nok - og p-pladsen var rigelig fyldt med store og dyre biler, da jeg forlod stedet omkring kl. 23.

Jeg syntes ikke, der var så mange overtatoverede piger eller piger med forstyrrede bryster, som jeg ellers har oplevet om fredagen - der var bare et bare stykker, der så ud som om de havde fået rigeligt med botox sprøjtet i læberne - jeg fatter ikke, at de ikke selv kan se, at det ikke er pænt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

 piger med forstyrrede bryster

Nogle slåfejl er sjovere end andre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nogle interessante betragtninger du kommer med, som giver stof til refleksion for alle, der over år har kunnet følge udviklingen, sådan som vi hver i sær har kunnet følge den.

For eget vedkommende var der tidligere kortere mellem besøgene, end tilfældet har været i de senere år, men sammenfattende er det som du selv skriver, at det var, og at det stadig er en stor oplevelse at besøge FKK klubber i Tyskland.

Som du så helt rigtigt også skriver, har man aldrig besøgt en FKK klub før, så vil det være en stor oplevelse for alle der prøver det første gang.

Her vil jeg så tilføje, forudsat at man bryder sig om konceptet, og det har der været meget få som har givet udtryk for at de ikke gør, efter at have prøvet det.

Jeg tror også at det kan spille ind på ens indtryk af udviklingen, hvis det i reglen er de samme klubber man besøger år efter år.

Man får måske ikke helt det aspekt med, at nogle tidligere klubber måske taber terræn, mens andre vinder frem.

Og oplever man ikke de nye top spillere i markedet, så får man måske et mindre dækkende indtryk af udviklingen bredere i branchen.

Som vi har set det eksempelvis i Hamburg, hvor Atmos tidligere var topklubben, men hvor det nu tilsyneladende er Harmony som har overtaget den status.

Jeg tænker at det måske kunne være en overvejelse værd for de klubber, hvor alt for mange bare bruger klubben som en varmestue, men nærmest uden at købe sex, at de måske satte entreen markant op?

Måske sådan at de kunne tjene det samme på færre mandlige besøgende, men som så også havde både pengene og lysten til at købe mere sex af pigerne.

Måske sådan at pigerne rent faktisk ville omsætte mere på færre mænd?

Blot en tanke, men mere edielt så lukkede der nogle klubber, sådan at både piger og mænd kunne samles på færre klubber, med nok omsætning til både piger og klub.

Der er så mange mindre, mellemstore og mega store klubber i Tyskland, at det intet ville gøre for udvalget, om 1/3 det lukkede, er jeg ret overbevist om.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, den 2/8/2018 at 00:30:

Nogle slåfejl er sjovere end andre :)

De er da bare "forstyrrede" i forhold til naturtilstanden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik også den tanke at klubberne kunne gøre det obligatorisk at gæster køber en bon sammen med entreen, til mindst en omgang standard sex til standard pris sammen med en af pigerne.

Penge der er tabt, hvis man ikke bruger bonen under ens besøg samme dag.

Så vil man da ihvertfald være ude over alle de gæster der besøger klubben, uden at købe sex af pigerne.

Spørgsmålet er så bare om klubberne må det, da pigerne er selvstændige og der afregnes direkte til pigerne, men er det ikke sådan de tidligere flatrate klubber fungerer, at du får jetoner til x gange sex under dit besøg.

Klubberne kan også se sådan på det, at klubben får entre fra færre gæster, alle dem som ikke længere kommer fordi sexkøb er obligatorisk,  men så kan man jo indføre loyalitets programmer, klippekort og rabat på entre på klippekort.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 13 timer siden:

Jeg tænker at det måske kunne være en overvejelse værd for de klubber, hvor alt for mange bare bruger klubben som en varmestue, men nærmest uden at købe sex, at de måske satte entreen markant op?

Jeg synes da meget hellere at pigerne skulle sætte prisen ned :)

Nej, alvorligt, det tror jeg ikke rigtig på (at sætte entreen op); det bliver hurtigt for dyrt for dem som gerne vil sexe, men kun kan 1-2 gange.

En af pigerne foreslog at man afskaffede den fri øl. LR og GT har, som få/de eneste, fri almindelig øl med alkohol. Det tror jeg måske kunne reducere antallet af "osere", men som du selv er inde på, så tjener klubben jo også på oserne.

Redigeret af slip

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 29 minutter siden:

Nej, alvorligt, det tror jeg ikke rigtig på (at sætte entreen op); det bliver hurtigt for dyrt for dem som gerne vil sexe, men kun kan 1-2 gange.

Det har nu altid været normen for mig med 1 - 2 x sex under et besøg af 8 - 10 timer, en sjælden gang imellem er det blevet til 3 gange sex.

Det synes jeg faktisk er ok, hvis bare man køber sex under et besøg, for det er jo ligesom det der er meningen med den forretning pigerne driver i klubben.

Enkelte gange har jeg selv besøgt en klub uden at købe sex, men så har jeg enten fået det dårligt i løbet dagen,  hvor jeg derfor ikke kunne dyrke sex, eller også har det været fordi at jeg er rejst med en for hvem klubben var et must, og kompromiset bestod i at vi besøgte en klub som han gerne ville besøge, og en jeg gerne ville besøge samme dag, og jeg derfor gemte mine sexkøb til den sidste, og af mig foretrukne klub.

En enkelt gang endte jeg med tilbringe dagen på bagsædet af den bil vi kom i, det skulle jo ligesom ikke gå ud over min rejsefælle at jeg var blevet dårlig, og heldigvis var jeg fit for fight dagen efter igen.

slip skrev, for 29 minutter siden:

En af pigerne foreslog at man afskaffede den fri øl. LR og GT har, som få/de eneste, fri almindelig øl med alkohol. Det tror jeg måske kunne reducere antallet af "osere", men som du selv er inde på, så tjener klubben jo også på oserne.

Det kunne godt lyde som om at det er her, om jeg så må sige, at humlen den ligger begravet?

Det tilbud tiltrækker da lige præcist det forkerte publikum :(

I hvilken anden bar er der frit udsyn til et harem af nøgne piger, fri bar og fri buffet for 50 eller 60 euro.

For det er jo sådan de mænd bruger en klub med fri alkohol i entreen.

Jeg synes faktisk at det er illoyalt af klubben over for pigerne, og at pigerne burde stille klubben det ultimatum at enten afskaffer de fri alkohol, eller også skrider pigerne.

Afskaf fri øl med alkohol og sæt entreen op med 5 - 10 euro, og se hvordan det går.

Bliver det bedre for pigerne, er det også i sidste ende godt for klubben.

Jeg har det selv sådan at jeg ikke kan få rejsning bare jeg drikker en øl, og jeg drikker aldrig alkohol på dage hvor jeg køber sex.

I Tyskland findes der så mange forskellige gode alkoholfrie øl, at det ikke er nødvendigt også at have øl med procenter i klubberne, og jeg nyder selv alkohol fri øl i stor stil når jeg besøger klubberne.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 27 minutter siden:

Det kunne godt lyde som om at det er her, om jeg så må sige, at humlen den ligger begravet?

:) :)

Jeg sætter da pris på en rigtig Bitburger til maden (og en enkelt går heldigvis ikke "i jernet" hos mig), men det ville bestemt ikke gøre nogen forskel for min lyst til at møde op, at den skulle erstattes af den alkoholfrie udgave. Den er, som du nævner, ganske fortræffelig. Så ja, kunne være et interessant forsøg for klubberne at droppe alko-øllerne.

At pigerne skulle stille et ultimatum om at skride tror jeg til gengæld ikke på. Men hvis de begynder at sive, som jeg fik antydninger af, så kommer klubberne nok i tanke om at de må prøve et eller andet. Og det kunne så være det, måske: Tilpasse indholdet af køleskabet på terrassen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...