Guest Ungfiskmand Skrevet 1. August, 2018 Lad os skrive sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 1. August, 2018 Ungfiskmand skrev, for 2 minutter siden: Lad os skrive sammen Om hvad?.....Fisk?!? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ungfiskmand Skrevet 1. August, 2018 Det kunne være alt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 1. August, 2018 Tror han gerne vil have en besked fra en som vil have en fræk aftale. Pigerne her inde sidder jo bare og vente på en gut som de må besøge. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 1. August, 2018 AalborgLook skrev, for 22 minutter siden: Tror han gerne vil have en besked fra en som vil have en fræk aftale. Pigerne her inde sidder jo bare og vente på en gut som de må besøge. Ja det bliver en Laaaang aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ungfiskmand Skrevet 1. August, 2018 Haha, jep det er præcis det jeg søger. tager gerne en uge herinde, bare jeg finder en sød kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 1. August, 2018 Ungfiskmand skrev, Lige nu: Haha, jep det er præcis det jeg søger. tager gerne en uge herinde, bare jeg finder en sød kvinde Så er det i hvert fald den forkerte tilgang til tingene du har valgt. Udsøg dig hellere en eller flere piger der tiltaler dig og kontakt dem og se om I kan finde ud af at få enderne til at mødes. Uanset hvad ønskes du held og lykke med projektet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ungfiskmand Skrevet 1. August, 2018 DK fyr 34 skrev, for 1 minut siden: Så er det i hvert fald den forkerte tilgang til tingene du har valgt. Udsøg dig hellere en eller flere piger der tiltaler dig og kontakt dem og se om I kan finde ud af at få enderne til at mødes. Uanset hvad ønskes du held og lykke med projektet Jaa, det var også en mulighed. jeg takker for ideen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg