TheVoice 9471 Skrevet 1. August, 2018 (edited) Elprebsi skrev, for 26 minutter siden: Jeg synes også der er for mange silikonepiger, særligt blandt de yngre kvinder, som jeg ellers går efter. Heldigvis er tendensen ikke så slemt blandt de udenlandske, og så er det dem der bliver valgt. De skal jo først lige have tjent pengene får de kan bruges Redigeret 1. August, 2018 af TheVoice 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 1. August, 2018 Jeg foretrækker naturlige kønne piger, der ikke har været under kniven. Går så vidt muligt altid udenom piger der har siliconebryster, da jeg foretrækker den ægte vare og hellere vil lege med nogen der måske hænger en anelse eller ikke er så store fremfor nogen nok velsiddende bryster men tit ret hårde bryster. Normalt ønsker jeg dårlig nok at røre ved siliconebryster, det siger mig ikke ret meget, enkelte gange har de dog været lavet på en sådan måde, at de ikke var synderligt hårde og så meget ægte ud, og det var dog ok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Isex Skrevet 1. August, 2018 Er kun til naturlige bryster - uanset størrelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 702 Skrevet 2. August, 2018 Jeg er (heldigvis) velsignet med store naturlige og flotte (får jeg at vide) bryster, men har da flere gange overvejet at få dem lavet mindre, fordi de er pænt tunge, men jeg ved at de fleste af mine gæster ville være ærgerlige hvis jeg gjorde det. Det eneste jeg har fået lavet ved min krop er en lille tatovering på min ene hofte. Jeg taler tit med mine gæster om hvlken slags de foretrækker og det er altså de naturlige der klart vejer tungest i deres øjne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 2. August, 2018 malle1980 skrev, for 5 minutter siden: Jeg taler tit med mine gæster om hvlken slags de foretrækker og det er altså de naturlige der klart vejer tungest i deres øjne. Hvis kvinden med store naturlige bryster i sengen spørger mig om jeg er mest til naturlige eller kunstige, så ville jeg da bestemt også sige naturlige. Men helt ærligt, hvis de kunstige sidder på den rigtige kvinde, hende der bare er den helt rigtige at hygge med for mig lige nu, så ville jeg helt sikkert foretrække kunstige. For mig er det det samme med tatoveringer. Jeg er ikke til dem, men sidder de på den rigtige, så kan jeg ligefrem synes at de er piv flotte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 2. August, 2018 Hehehe Hvis jeg spørger mine gæster så svarer de altid silikone bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
junglebøffen 262 Skrevet 2. August, 2018 Når jeg skal vælge en GP er der to ting jeg starter med at kikke efter 1 : tilbyder hun sex uden gummi 100% nej tak 2: Har hun skiftet sine bryster ud med nogle plastik dimser 95% nej tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Axl Rose Skrevet 2. August, 2018 Og jeg som måske troede at det var en tendens der primært ramte områder som Brøndby Strand og Albertslund... Og så ser jeg denne “kendis” fra Hellerup, der trods sine 21 år allerede har smadret sin ungpigebarm og sine læber... og måske også sit selvværd ud fra hendes udstråling at dømme. https://www.bt.dk/kendte/dansk-instagram-stjerne-fik-alle-sine-billeder-slettet-nu-advarer-hun-andre-der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 2. August, 2018 Axl Rose skrev, for 50 minutter siden: Og jeg som måske troede at det var en tendens der primært ramte områder som Brøndby Strand og Albertslund... Og så ser jeg denne “kendis” fra Hellerup, der trods sine 21 år allerede har smadret sin ungpigebarm og sine læber... og måske også sit selvværd ud fra hendes udstråling at dømme. https://www.bt.dk/kendte/dansk-instagram-stjerne-fik-alle-sine-billeder-slettet-nu-advarer-hun-andre-der Nu må man nok ikke smide billeder op af Elvira Pitzners, men man kan jo google hende og trykke på billeder. Smag og behag er selvfølgelig forskelligt, men jeg synes nu at hendes forvandling fra 2013/14 til nu er ganske vellykket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Isex Skrevet 2. August, 2018 malle1980 skrev, for 8 timer siden: Jeg er (heldigvis) velsignet med store naturlige og flotte (får jeg at vide) bryster, men har da flere gange overvejet at få dem lavet mindre, fordi de er pænt tunge, men jeg ved at de fleste af mine gæster ville være ærgerlige hvis jeg gjorde det. Det eneste jeg har fået lavet ved min krop er en lille tatovering på min ene hofte. Jeg taler tit med mine gæster om hvlken slags de foretrækker og det er altså de naturlige der klart vejer tungest i deres øjne. ... “vejer tungest...” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
easykid123 155 Skrevet 2. August, 2018 Det er bare underligt når det naturlige look synes at være så populært, at de dullede piger får så meget opmærksomhed. Hver person sin smag, lev og lad leve. Tror de fleste folk holder sig indenfor det sikre, gør, siger og ligner det samme som de fleste andre i deres flok. Det er ikke nemt at skille sig ud, og være upåvirket omkring hvad andre tænker, da skal man kunne hvile meget i sig selv. Jeg ved ikke hvorfor kvinder/folk gør hvad de gør, men i sidste ende er deres krop deres eget ansvar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 702 Skrevet 2. August, 2018 Isex skrev, 1 time siden: ... “vejer tungest...” He he, det havde jeg ikke selv lige lagt mærke til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 2. August, 2018 Axl Rose skrev, for 5 timer siden: Og jeg som måske troede at det var en tendens der primært ramte områder som Brøndby Strand og Albertslund... Og så ser jeg denne “kendis” fra Hellerup, der trods sine 21 år allerede har smadret sin ungpigebarm og sine læber... og måske også sit selvværd ud fra hendes udstråling at dømme. https://www.bt.dk/kendte/dansk-instagram-stjerne-fik-alle-sine-billeder-slettet-nu-advarer-hun-andre-der Jeg troede hun boede i Taarbæk. Afsporing? Ja...det tror nok jeg kan finde ud af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 3. August, 2018 easykid123 skrev, for 23 timer siden: Det er bare underligt når det naturlige look synes at være så populært, at de dullede piger får så meget opmærksomhed. Bortset fra de få profiler på EG, har jeg også tit undret mig over hvorfor der er så mange GP´er, når man i mande-kredse sidder og praler med ens erobringer, så er der sgu aldrig nogen der har prøvet at købe sex - Satme underligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 3. August, 2018 Borende X skrev, den 1/8/2018 at 22:57: Der var engang et begreb, der hed "husmorsex". Er det helt gledet ud af sproget? - ja det er gledet ud, - så hed det hjemmehjælper - og nu om dage hedder det sosu assistent - - og har du særlige behov kan du ansøge kommunen, hvorefter de vil foretage en visitation. Der er sket meget siden du er kommet på plejehjem- - nye tider du Nå en afsporing - undskyld 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 2. September, 2018 TheVoice skrev, den 1/8/2018 at 14:15: Jeg er faktisk kun til "grimme" piger i fodformede sanddaler med minus hæl. Kort sagt piger der aldrig gør noget ud af sig selv udover at tage bad. Disse grimme piger har altid uden undtagelser et enorm skøn indre personlighed, de er bare fantastiske på alle leder og kanter. P..s Måske lyver jeg en anelse, men det klinger da meget godt Jamen - jeg går da i fodformede sandaler/ ergonomiske træsko ...... Og jeg ses ofte uden makeup og med træls hår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 2. September, 2018 Nyder livet skrev, den 3/8/2018 at 22:51: - ja det er gledet ud, - så hed det hjemmehjælper - og nu om dage hedder det sosu assistent - - og har du særlige behov kan du ansøge kommunen, hvorefter de vil foretage en visitation. Der er sket meget siden du er kommet på plejehjem- - nye tider du Nå en afsporing - undskyld Før hjemmehjælper hed det husmor afløser. Og ærligt talt husmorsex er kedeligt, og det er mega individuelt med ellermuden silicone og tusch, jeg fortrækker en kvinde der hvile ris ig selv og er sød når vi er sammen...Trine suk hun er lækker....lækker....lækker og sød... sød...sød...SEL=om der er en sjat silicone i hende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg