Hop til indhold
Rejsenetværk

Vil I med til brunch søndag 19/8

Recommended Posts

Jeg har tidligere haft forsøgt mig med dette initiativ:

Der var en del interesse, men det lod sig ikke arrangere dengang, så nu prøver jeg igen :)

Jeg har for år tilbage oprettet tråde om fællesbrunch mm, hvor oplægget har været at man tilkendegav sin interesse for deltagelse i tråden, og hvor vi mødte op og fandt ud hvem de andre var på dagen.

Det var hyggeligt for dem der ville deltage, og man skrev om det i tråden før og efter.

Mange valgte nok af samme grund ikke at deltage.

Det er ikke mit ærinde med denne tråd, men jeg har en hang til brunchbuffet i den dyrere ende af skalaen, og vil lige se om nogle af jer vil med.

Søndag den 19/8 kl 12 00.

Hvis ja, så send mig en PM, og vi aftaler nærmere på pm.

Dog vil man i princippet kunne møde, også andre end jeg, hvis flere vil med, så det må man være indstillet på.

Jeg tør ikke bestille bord, og det bliver på chancen at vi gør det, hvis nogle vil med.

Hvis der er udsolgt må vi finde et andet sted, i såfald nok knap så eksklusivt, men der er mange gode alternativer.

Tivoli View Weekendbrunch

I Tivoli View Restaurant på 11. sal tilbyder vi en lækker weekendbrunch med spektakulær udsigt over København. Vores luksuriøse brunchbuffet byder på et væld af udsøgte delikatesser og smagsoplevelser ud over det sædvanlige. Nyd en ekstraordinær brunchbuffet på Tivoli Hotel i København og del oplevelsen med venner, familie og din bedre halvdel.

Der er mulighed for bordreservation hver lørdag og søndag fra kl. 11:30 – 14:00.

Pris pr. person

DKK 375 kr

https://www.tivolihotel.dk/familie-storbyferie-tivoli-hotel/restauranter/tivoli-view-weekendbrunch/ 

Skip mig en pm, hvis I er interesseret.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Sexy Jasmin 

Piger er i den grad velkommen, så hvis du er interesseret, så er vi pt 3 potentielle deltagere den 19/8 :)

Da jeg  tror at en del tidligere har afholdt sig fra at deltage, fordi at de ikke som os der før har deltaget, bryder sig om alt den synlige dialog før og efter i forum, der har jeg denne gang lagt op til at man kan skippe mig en pm med sin interesse, det ha en 1 gjort til nu.

Så holder jeg styr på, hvem og hvor mange der giver tilsagn om at møde op på dagen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spunk7 skrev, for 12 minutter siden:

Jeg ville ikke kunne koncentrere mig om brunchen hvis Jasmin er med ;-)

Håber i får et par hyggelige timer...

Vi får se om nogen kommer eller ikke.

Dem der har ytret interesse får ihvertfald en pm af mig om at jeg møder op, kort før søndag den 19/8.

Så får vi se om vi bliver flere end jeg, men ja det kunne være hyggeligt at mødes herinde fra.

Det har det være de få gange, vi er nogle der er mødtes tidligere via forum her på EG.

Men denne gang tror jeg at det skal arrangeres, sådan lidt mindre synligt, hvem og hvor mange vi eventuelt ender med at møde op på dagen.

I er velkommen til tale at sammen mænd, og hvis tilfældet også interesserede piger, om at I sender mig en pm, om at I kommer så og så mange.

Så kan vi altid på dagen finde ud af hvem vi er, så meget man nu vil præsentere sig som, eller ikke :)

Arrangementets svage punkt, er at jeg ikke tør bestille bord, så vi møder alle op på chancen, og kan i værste fald blive nødt til at finde vej til alternative brunch tilbud.

Men jeg krydser fingre for at vi kan få et bord, uden bordbestilling.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fint initiativ - Jeg har selv tidligere deltaget i et sådant arrangement - Kan kun sige at det var skide hyggeligt. Eneste problem var måske, at der blev talt rigtigt meget prostitution, hvilket nok medførte at nogen havde fik lange ører og andre blev måske lidt forarget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Ja det ser så ud til, at det ender med at ingen kan, eller vil med på søndag.

Men skip mig en pm, vi kan nå det endnu, hvis nogle vil med.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hvis ingen gider, kan jeg da anbefale Frederiksborg Slotskrke i Hillerød som en særlig oplevelse.

Her kan man, udover det særlige Guds ord, kigge hen på den stol, hvor selveste Christian IV sad og bivånede gudstjenesterne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 timer siden:

Hvis ingen gider, kan jeg da anbefale Frederiksborg Slotskrke i Hillerød som en særlig oplevelse.

Her kan man, udover det særlige Guds ord, kigge hen på den stol, hvor selveste Christian IV sad og bivånede gudstjenesterne

Mærkelig nedladende kommentar Bx, skulle du ikke hellere tage at bakke hans brunch arrangement op i stedet

Del dette indlæg

Link til indlæg
DR1 skrev, 1 time siden:

Mærkelig nedladende kommentar Bx, skulle du ikke hellere tage at bakke hans brunch arrangement op i stedet

Der er ikke ment noget nedladende fra min side. Blot et forslag til en kulturel aktivitet, hvis arrangementet strander grundet deltagermangel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...