Hop til indhold
Finn1101

Råd til danske glædespiger: sæt prisen ned

Recommended Posts

TheVoice skrev, for 26 minutter siden:

Du virker som om du er opmærksom på problematikkerne, og du og vi andre kan ikke gøre mere end vi gør.  Man må jo så gøre op med sig selv, om man kan købe sex under disse forhold.  Man kan ikke placere hele ansvaret på gæsterne. Pigerne selv og dem der driver klinikker m.v. må i sidste instans tage ansvar for det eget liv og dem de "beskæftiger". 

.....

Men for mit vedkommende kan man ikke tale om frivillighed, hvis man samtidigt forventer at køberne skal bære det fulde ansvar. 

Kan vi ikke gøre mere end vi gør? Hvor har du det fra? Hvad er det vi gør, som vi ikke kan gøre mere end?

Det er jo egentlig meget i vores samfund som ikke er særligt frivilligt, og skalaen af frivillighed er meget kompliceret. 

Men at ikke køberne skulle bære det fulde ansvar er lidt som at sige at menneskerne ikke kan bære det fulde ansvar for hvis vi ødelægger planeten, klimaforandringer etc. Hvis jorden ikke ville blive ødelagt skulle den jo ikke frembringet olie.

Idag ved vi hvad som er ved at ske, og alligevel kører vi bil og flyver som aldrig tidligere. Gerne til Thailand for at knalde fattige landsbypiger billigt - og det kan vi jo heller ikke bære ansvaret for vel?

Og bærer ikke køberne ansvaret for hvor vi plager levende skabninger i dyreindustrin? Hvis ikke dyrene ville blive plagede på den frygtelige industrielle måde som sker idag, skulle de vel ikke valgt at være så gode i slagtet og stegt form.

Der er kun to instanser der kan bære det ultimative ansvar for diverse problematikker, inkl dem i købesexverden: Loven eller konsumenterne. Vil vi ikke have lov omkring det, bliver vi nødt til at bære ansvaret som købere.

Selvfølgelig har den som sælger sex eller kød eller flyreejser til Thailand et ansvar af slagsens. Men i sidste ende er det køberne der holder problematikken igang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 10 minutter siden:

Kan vi ikke gøre mere end vi gør? Hvor har du det fra? Hvad er det vi gør, som vi ikke kan gøre mere end?

Som jeg har skrevet i nogle at de sidste indlæg, hvor der er mere uddybet.  "Du kan ikke sikre dig, at pigen er det helt ok - Du kan have en ide ud fra et meget mangelfuldt grundlag".  Det er svært at påtage sig et ansvar for noget hvor man ikke har tilgang til de nødvendige oplysninger.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Bananas  Vi har alle et medansvar for alt, hvad vi foretager os – om vi er på køber- eller sælgerside, men at mene at købersiden skulle bære det tungeste ansvar, er efter min opfattelse lidt sort og hvidt. Der er vel næppe nogen, der vil beskylde eksempelvis stofmisbrugeren (køberen) for at være skurken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 46 minutter siden:

Der er vel næppe nogen, der vil beskylde eksempelvis stofmisbrugeren (køberen) for at være skurken.

You got me:huh:

Den får jeg nok tænke lidt over.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 minutter siden:

@Finn1101 Mener du at man som mand/sexkøber er at sidestille med en Narkoman ? 

Der skal nok være nogen der ser sig selv sådan. Det kommer nok i bund og grund an på viljestyrke - hvis man besøger flere piger end man reelt har råderum til i økonomien, kan man vel godt være at betragte som en slags misbruger. More or less, i hvert fald. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

@Finn1101 Mener du at man som mand/sexkøber er at sidestille med en Narkoman ? 

Nej, det mener jeg ikke, og det er vist heller ikke det, som jeg svarer på - men når dette er sagt, så tror jeg faktisk at drivkraften hos mange især yngre mænd er så stor at det er tæt på at være noget, der minder om afhængighedsfølelse, ellers ville det jo slet ikke være muligt at tage disse penge for sex, og jeg synes at det er ude af proportioner, hvis en dansk glædespige føler sig som et offer for sin egen forretning. Medmindre pigen er tvunget ud i prostitution, og det håber jeg ikke at nogen er i Danmark, synes jeg - med al respekt - nemt at det kan blive lidt ynkeligt at høre på. 

Jeg anerkender fuldt ud at det er hårdt arbejde at sælge sex, men jeg opfordre enhver glædespige, der ikke har lyst, og som synes at de negative forhold vejer tæt ved eller måske mere end de positive forhold, eller som ikke menneskeligt kan klare at være sexarbejder, til straks at stoppe. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 9 minutter siden:

Nej, det mener jeg ikke - men jeg tror at drivkraften hos mange især yngre mænd er så stor at det er tæt på at være noget, der minder om afhængighedsfølelse, ellers ville det jo slet ikke være muligt at tage disse penge for sex, og jeg synes at det er ude af proportioner, hvis en dansk glædespige føler sig som et offer for sin egen forretning. Medmindre pigen er tvunget ud i prostitution, og det håber jeg ikke at nogen er i Danmark, synes jeg - med al respekt - nemt at det kan blive lidt ynkeligt at høre på. 

Jeg anerkender fuldt ud at det er hårdt arbejde at sælge sex, men jeg opfordre enhver glædespige, der ikke har lyst, og som synes at de negative forhold vejer tæt ved eller måske mere end de positive forhold, eller som ikke menneskeligt kan klare at være sexarbejder, til straks at stoppe. 

Det er måske lige at stramme din argumentation er anelse for meget, hvis du mener at kr. 2.000 for en times dejlig sex hænger sammen med specielt yngre mænds afhængighedsfølelse. :)

Med hensyn til at føle sig som offer med tilbagevirkende kraft, så er det da set i så mange andre sammenhænge, så jo, det skal såmænd nok forekomme. Jeg kender en klog Ex GP. Da hun var aktiv hun det, og kunne ikke se nogen problemer overhovedet.  Hun fortryder det ikke i dag, men som hun siger "Der er sgu ingen der når de starter ved hvilke konsekvenser det eventuelt kan have den dag man er stoppet"   Det er bestemt nok også klogt at ligge lidt til side i den periode hvor det går godt.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Det er måske lige at stramme din argumentation er anelse for meget, hvis du mener at kr. 2.000 for en times dejlig sex hænger sammen med specielt yngre mænds afhængighedsfølelse. :)

Hi hi, jo hyppigheden af besøgene ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, Lige nu:

Hi hi, jo hyppigheden af besøgene ;) 

ha ha. I den alder, hvor man helst skal dyrke en eller flere gange dagligt, er man sgu da nødt til at gøre sig lidt lækker og få en kæreste, hvis man senere i livet skal gøre sig forhåbninger om egen bolig, rejser eller bare at kunne købe en bil.  :D  Det er squ noget andet når man er midaldrende, har friværdi i huset, pensionopsparing og egentligt ikke mangler noget materielt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 3 timer siden:

@TheVoice

Det er jo ikke mænd i vores alder, der fylder op i venteskuret. 

Tror der er flere end du tror, specielt hos de voksne kvinder.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

Har ikke lige læst tråden igennem, men vil forholde mig til overskriften...er helt overbevist om, at hvis de danske piger vil overleve så er vejen frem ikke at sænke priserne, tværtimod at priserne hæves og at servicen følger med...mere tid til hver kunde, bedre hygiejne, alm forhold, tiden for de danske bordeller er pase som så mange andre områder har den udenlandske kraft udkonkurreret det danske...forhold sig til det, og jo der er et marked for høje priser, mere service og derved også bedre forhold for pigerne, og jo de er allerede på markedet...og antalet vil helt sikkert accelerere de næste år. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, 1 time siden:

Har ikke lige læst tråden igennem, men vil forholde mig til overskriften...er helt overbevist om, at hvis de danske piger vil overleve så er vejen frem ikke at sænke priserne, tværtimod at priserne hæves og at servicen følger med...mere tid til hver kunde, bedre hygiejne, alm forhold, tiden for de danske bordeller er pase som så mange andre områder har den udenlandske kraft udkonkurreret det danske...forhold sig til det, og jo der er et marked for høje priser, mere service og derved også bedre forhold for pigerne, og jo de er allerede på markedet...og antalet vil helt sikkert accelerere de næste år. 

Du har nogle pointer.

Kvalitative forbedringer og nicher er nok vejen frem. Trine Tease oprettede for en rum tid siden en tråd med overskriften "hvad skal der til?", hvor hun efterlyste ideer til, hvordan (den danske del af) branchen kunne overleve. Det blev en alenlang streng, der stadig lever, men konkrete, innovative og ligefrem revolutionerende forslag var det ret sparsomt med.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
TheVoice skrev, for 10 timer siden:

Tror der er flere end du tror, specielt hos de voksne kvinder.:)

Jeg Ved at der er flere ‘voksne’ mænd end der er unge mænd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, den 2/8/2018 at 20:09:

@holstebronx Det er tys-tys fordi at ingen reelt må tjene så meget som 1 krone på at leje ud til os ;-) 

Men på Mon-Cherie er Mutter faktisk fair. Og man kan ikke komme til at skylde noget hvis man intet har tjent. Sådan er det ingen andre steder i Kbh ihvertfald. I Jylland er huslejerne blevet meget modereret. 

Problemet er at man skal lægge ALLE udgifterne sammen. Dvs annonce, husleje, Teledame osv...og så løber det op. Der er så også skat og moms. 

Man behøver jo ikke at udpensle udgifterne, men bare en samlet omkostning. Annonceringen er vel ret dyr fx., og der må være en del transport også. 

Edit: 

Men man skal naturligvis selvfølgelig ikke skrive indlæg om ens udgifter, hvis man ikke har lyst, den er jeg helt med på. 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

@holstebronx Jeg har jo faktisk skrevet hvorfor at vi aldrig skriver hvad en husleje koster eller hvad en Teledame fået løn.... Det er ulovligt at tjene penge på os....altså have et overskud på at leje ud til os. 

Så det handler jo ikke om manglende lyst til at fortælle det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

@holstebronx Jeg har jo faktisk skrevet hvorfor at vi aldrig skriver hvad en husleje koster eller hvad en Teledame fået løn.... Det er ulovligt at tjene penge på os....altså have et overskud på at leje ud til os. 

Tror du misforstod, men bare glem det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Kvalitative forbedringer og nicher er nok vejen frem. Trine Tease oprettede for en rum tid siden en tråd med overskriften "hvad skal der til?", hvor hun efterlyste ideer til, hvordan (den danske del af) branchen kunne overleve. Det blev en alenlang streng, der stadig lever, men konkrete, innovative og ligefrem revolutionerende forslag var det ret sparsomt med.

Jeg synes faktisk at denne tråd groft sagt giver et ganske fint og brugbart materiale, såfremt man vil starte en proces omkring revurdering af hele ens koncept.  Men jeg er enig, at man ikke bare kan læse løsningen omkring hvilke innovative ting der skal foretages.   Det største problem er måske i grunden, at  interessen blandt pigerne, muttere, udlejere m.v.  tilsyneladende er næsten ikke eksisterende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 22 minutter siden:

Omkring klinik-koncepter er det sådan set også rimelig bare at vide, at pigerne betaler en "vagt-leje"  Nogen stiller således faciliteterne til rådighed for pigerne og tilbyder diverse services for dem.  Det er sådant set granske udmærket, så kan pigerne koncentrere sig om at betjene gæsterne. 

Da rufferilovgivningen er ganske streng når det kommer til udlejning (reelt må man ikke tjene en krone)  så er man jo nød til i branchen af være kreativ.   Det betyder jo således også, at vagtpriserne er højere end hvis det var lovligt.  Så i en debat om priserne skal ned på klinikker, er man bare nødt til at forholde sig til,  at der ikke er meget at komme efter omkring at skrue vagtpriserne ned, for der er næppe mange der ønsker at tilbyde dette.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
TheVoice skrev, for 39 minutter siden:

Det største problem er måske i grunden, at  interessen blandt pigerne, muttere, udlejere m.v.  tilsyneladende er næsten ikke eksisterende. 

Ja, eller vi ved hvad vi har, men ikke hvad vi får....en klar stivhed i indgangsvinklen til branchen hvor udvikling, samt nytænkning er savnet, savner de tider hvor menykortet kun bestod af Dansk fransk svensk, og uden tidsberegning hvor der blev snakket før, og efter den sex som kemien nu engang udviklede sig til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 9 minutter siden:

…... savner de tider hvor menykortet kun bestod af Dansk fransk svensk, og uden tidsberegning hvor der blev snakket før, og efter den sex som kemien nu engang udviklede sig til.

Har det virkelig engang været således på dens slags klinikker vi her taler om ?  Men ellers er det da mit indtryk, at man kan finde den slags i PD og vel i særdeleshed i SD. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
TheVoice skrev, for 49 minutter siden:

Har det virkelig engang været således på dens slags klinikker vi her taler om ? 

Den slags klinikker....hmmmm hvornår er det en klinik ? Og jo der var den slags hvis der overhovedet var nogen, 3 priser det som mødet udviklede sig til til var til gensidig fornøjelse, en form for interesse udvikling.....købesex området har udviklet sig til at det er dens egen største fjende

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 1 minut siden:

Den slags klinikker....hmmmm hvornår er det en klinik ? 

Der findes bestemt flere former slags klinikker, men den der tales om i tråden er klinikker som

Seduction Girls,  Pussy Galores, Mon Cherie med flere - Altså klinikker med timepris på ca 2.000 - 2.200 og med danske piger.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
TheVoice skrev, for 10 minutter siden:

Der findes bestemt flere former slags klinikker, men den der tales om i tråden er klinikker som

Seduction Girls,  Pussy Galores, Mon Cherie med flere - Altså klinikker med timepris på ca 2.000 - 2.200 og med danske piger.  

Jojo...nu er ts oplæg jo myntet på danske piger, og steder med danske piger så ikke noget nyt der...de nævnte er kbk steder spiller prisen ind overfor betegnelsen klinik ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...