Hop til indhold
Finn1101

Råd til danske glædespiger: sæt prisen ned

Recommended Posts

Frække Tanja skrev, for 1 minut siden:

Hver vores mening. 

Har endnu ikke oplevet en gæst der ikke er tilfreds. 

Jeg finder som sagt mine priser fair og sådan er det 

Jeg fornemmer du føler dig truffet, det var bestemt ikke min mening. Jeg har aldrig set dine annoncer eller dig og kommentere ikke på dine priser. 

Jeg tillader mig at komme med generelle observationer :) 

Godt for dig hvis alle dine kunder er tilfredse :) Du er nok den eneste som kan tilfredsstille 100% af kunderne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 1 minut siden:

Hver vores mening. 

Har endnu ikke oplevet en gæst der ikke er tilfreds. 

Jeg finder som sagt mine priser fair og sådan er det 

Ja, selvfølgelig. jeg siger jo heller intet om dig eller dine gæster.

Hvis dine kunder synes at der er et rimeligt forhold mellem pris og kvalitet, og du i øvrigt har en tilfredsstillende aflønning, så har du jo ikke nogen grund til at gøre noget anderledes.

Jeg tror bare at mange af os kunder også er fuldt ud tilfredse på steder med lavere priser, og har måske lidt svært ved at se at kerneydelsen er ret meget anderledes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 45 minutter siden:

Jeg må indrømme at jeg synes det er dyrt, når jeg til sammenligning kan flyve til Polen og få en hel times erotisk fornøjelse uden stress og jag til under kr. 400,- eller 1/6 del.

Kan du flyve til polen, få en times erotik med en GP og flyve hjem igen for 400 kr.? Det er dæleme billigt! Jeg kan så regne ud, at der ikke er nogen udgifter til mad og overnatning eller til bus eller taxi til og fra lufthavnene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 4 minutter siden:

Kan du flyve til polen, få en times erotik med en GP og flyve hjem igen for 400 kr.? Det er dæleme billigt! Jeg kan så regne ud, at der ikke er nogen udgifter til mad og overnatning eller til bus eller taxi til og fra lufthavnene.

Nej. Han kan tage på (mini-)ferie til Polen, og imens han så nyder sin lækre, afslappende og dejlige ferie, som han alligevel havde planlagt, kan han fornøje sig med GPer til 400kr/timen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 1 minut siden:

Jeg synes det er lidt et vildspor for debatten at sammenligne priserne i Danmark med priserne i Polen eller andre steder. Selvfølgelig vil der være prisforskelle begrundet i en lang række samfundsforhold og generelle samfundsmæssige prisniveau. Det vil pigerne som arbejder i Danmark aldrig kunne gøre noget ved. Det er noget som ligger udenfor det man selv kan styre.

Det interessante i denne debat er jo mere prisforskellen på samme ydelser leveret her i landet af piger her i landet som hvad enten de er danskere som er her permanent eller er udlændinge som er her permanent eller midlertidigt, lever her under samme samfundsmæssige prisniveau mens de arbejder her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
skivemd skrev, for 24 minutter siden:

Jeg fornemmer du føler dig truffet, det var bestemt ikke min mening. Jeg har aldrig set dine annoncer eller dig og kommentere ikke på dine priser. 

Jeg tillader mig at komme med generelle observationer :)

Godt for dig hvis alle dine kunder er tilfredse :) Du er nok den eneste som kan tilfredsstille 100% af kunderne. 

Det er absolut iorden og vigtigt med forskellige syn. 

Jeg er som sagt god til det jeg laver og er meget fintfølende som menneske specielt overfor andre, hvilket jeg tror er grunden til min succes. 

Jeg er forholdsvist ny i det (ca 1 1/2 år) og siger ikke det aldrig sker med utilfredse gæster. 

Men det er endnu ikke hændt :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 58 minutter siden:

Af og til har Ryanair billige tilbud, så du kan flyve til/fra Polen for under en 50er. Så kan du leje en bil i 3 - 4 dage for ca. kr. 300,-. + benzin - men det behøver ikke løbe op - men sikke megen tid man sparer ved ikke at stå og vente på bussen - og polakker opfører sig faktisk pænere i trafikken end danskerne!

Det jeg synes er urimeligt dyrt - det er at det koster- ca. kr. 280,-,  at parkere i Tirsstrup og overvejer derfor at finde en alternativ parkeringsmulighed næste gang - måske hænge en cykel bagpå bilen og parkere lidt længere væk - så skulle der gerne kunne blive til en extra omgang erotisk massage med afslutning ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 58 minutter siden:

Jeg er forholdsvist ny i det (ca 1 1/2 år) og siger ikke det aldrig sker med utilfredse gæster. 

Men det er endnu ikke hændt :wub:

Eller så er folk høflige og ikke har skrevet om det, og i stedet talt med fødderne :) 
Ved ikke om du er klar over det, men den hjemmeside du linker til, mangler som minimum front end. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
skivemd skrev, for 15 minutter siden:

Eller så er folk høflige og ikke har skrevet om det, og i stedet talt med fødderne :)
Ved ikke om du er klar over det, men den hjemmeside du linker til, mangler som minimum front end. 

Den hjemmeside virker slet ikke. 

Du kan vende og dreje det som du vil egentlig. 

Jeg ved mine gæster er tilfredse og ved ikke helt hvorfor det er du er så interesseret i at få det vendt til jeg tager fejl. 

Det finder jeg en smule underligt. Men der skal self være plads til alle. 

Men ønsker dig en god dag og er ikke interesseret i at diskutere mere med dig om mine gæster er tilfredse eller ej. Da jeg finder denne diskussion unødig for opslaget :D

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 7 minutter siden:

Den hjemmeside virker slet ikke. 

Du kan vende og dreje det som du vil egentlig. 

Jeg ved mine gæster er tilfredse og ved ikke helt hvorfor det er du er så interesseret i at få det vendt til jeg tager fejl. 

Det finder jeg en smule underligt. Men der skal self være plads til alle. 

Men ønsker dig en god dag og er ikke interesseret i at diskutere mere med dig om mine gæster er tilfredse eller ej. Da jeg finder denne diskussion unødig for opslaget :D

Hehe det er godt at høre :) 

Det var netop min pointe, stål fast på at være perfekt, men ikke interesseret i indsigter i hvad man gøre bedre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
skivemd skrev, for 1 minut siden:

Det var netop min pointe, stål fast på at være perfekt, men ikke interesseret i indsigter i hvad man gøre bedre. 

Var den ikke lige under bæltestedet ?  

Del dette indlæg

Link til indlæg
skivemd skrev, for 2 minutter siden:

Sikke noget pjat, ærligt talt. 

Jeg har aldrig sagt jeg er perfekt. Men diskussionen stopper her. Så kan du tolke som du vil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Af og til har Ryanair billige tilbud, så du kan flyve til/fra Polen for under en 50er. 

Ok så er vi ved sagens kerne. Du er ligeglad med andres vilkår, bare du kan få noget billigt!

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 3 minutter siden:

Ok så er vi ved sagens kerne. Du er ligeglad med andres vilkår, bare du kan få noget billigt!

Interessant fortolkning.  :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, 1 time siden:

Øh - flyet var halvtomme - så om jeg køber en billig billet eller ej, har vist ikke nogen indflydelse på medarbejdernes arbejdsvilkår - og så vidt jeg kunne se, så de hverken forhutlede eller underernærede ud - og de utrolig mange beskæftigede ved lufthavnpersonalet i Tirstrup, så absolut heller ikke ud til at lide nogen nød.

Del dette indlæg

Link til indlæg

kære Piger

Hold på jeres priser, ingen grund til at sætte dem ned, det vil aldrig løse problemet.

At være intimt sammen med et fremmede menneske i en hel time, det kræver faktisk en hel del af en GP og alting har sin pris.

Den anden dag havde jeg oliefyr,s service hjemme privat. Det tog 9 min og kostede 1713.95 kr. Den søde montør, han skiftede en dysse og støvsugede lidt og klagede over det var for varmt til at arbejde. og efterlod mit gulv møg beskidt.

Så kløg bare på med god samvittighed piger , heller sætte prisen op end at sætte den ned.

God dag til alle

Madame Elisabeht 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Hvis man tjener sine penge i (dyre) Danmark, tager dem med hjem til Polen ( eller lign) så kan man altså komme temmeligt meget længere for feks 1000kr end man kan i Dk. 

Jeg forstår godt hvorfor man ønsker at betale mindre....men udover prisen, så kan man ikke sammenligne levevilkårene for en Dansk GP eller en udenlandsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Ved at vælge et prisleje, så udvælger en GPer sig den potentielle kunde-portefølje, som passer til hendes ønske for hendes virke.

Det er sandsynligvis et bevidst valg at prissætte på en bestemt måde... Altså de fleste GPere vælger bestemt deres priser med omhu for at få de rette besøgende...

Like it or not... <3 - hvis man ikke lige falder i den kategori :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Det er også de aller aller færreste kvinder der kan holde til at være ‘på’  i alt fra 3-12 uger 10-12 timer i døgnet.... Jeg ville ende som et meget meget knækket menneske hvis jeg skulle være ‘på’ i det omfang. Jeg er godt klar over at de oftest rejser hjem og holder ferie osv, efter sådan et langt sejt træk - men min familie osv, ville virkeligt undre sig over min manglende tilstedeværelse, hvis jeg arbejde SÅ meget. Ingen mennesker kan på sigt holde psykisk til sådan et job ( som GP) i længden, hvis man arbejder i sådan et omfang. 

Men Hey....Who cares.... ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 22 minutter siden:

Det er også de aller aller færreste kvinder der kan holde til at være ‘på’  i alt fra 3-12 uger 10-12 timer i døgnet.... Jeg ville ende som et meget meget knækket menneske hvis jeg skulle være ‘på’ i det omfang. Jeg er godt klar over at de oftest rejser hjem og holder ferie osv, efter sådan et langt sejt træk - men min familie osv, ville virkeligt undre sig over min manglende tilstedeværelse, hvis jeg arbejde SÅ meget. Ingen mennesker kan på sigt holde psykisk til sådan et job ( som GP) i længden, hvis man arbejder i sådan et omfang. 

Jeg er enig i at det er nogle lange og hårde vagter, men de steder, som jeg kender til, er pigerne typisk 2-3 uger ad gangen (ikke 3-12 uger), og så kommer de ofte igen efter 2-3 måneder, men i de uger, de er på, må man sige at de er på, især på grund af stedernes popularitet  Det vil være vanskeligt at benægte andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er noget underlig noget at sige, at  glædespiger skal sætte deres ydelser ned.. en glædespige skal jo betales skat og mad og husleje og måske taxa eller tog og ting der hører til jobbet som bl.a, ekstra batterier, kondom, papir , shampoo og sprit osv. og nogen giver en glas drikkels eller et bolsjer.. de skal da også gerne kunne have lidt ekstra med hjem, for det de har udsat deres krop for både fysisk og psykisk hårdt arbejde ... jeg synes DKGP gør et stor stykke arbejde for alle her i DK , de rejser og finde nye steder kliniker  og derved nye kunder... så de forsat kan holde en god løn og derved beholder deres Bi-job. Vi burde takke dem hver gang , og give dem en lille gave, for at vise vi er så taknemlig for de vil servicer os med deres ydelser :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
Trinetease skrev, for 38 minutter siden:

Tror jeg altså at vi er mange der gør.:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...