Guest zidi Skrevet 31. Juli, 2018 Nu har jeg gjort det nogen gange efterhånden: Simpelthen at gå igen hvis jeg ikke er tilfreds med pigen jeg møder og naturligvis også skal betale for.... Jeg køber heller ikke en kylling der er løbet på datoen i netto . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 31. Juli, 2018 Gid alle var som du. Så blev der hurtigt tyndet ud i annoncer med falske billeder mv. Et eksempel til efterlevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunforsjov75 195 Skrevet 31. Juli, 2018 zidi skrev, for 10 minutter siden: Nu har jeg gjort det nogen gange efterhånden: Simpelthen at gå igen hvis jeg ikke er tilfreds med pigen jeg møder og naturligvis også skal betale for.... Jeg køber heller ikke en kylling der er løbet på datoen i netto . Nu har ikke den helt store erfaring i denne dyre men lækre hobby. Men fremover over vil jeg da have alt skåret ud i pap. Hvad jeg søger. Og hvad der tilbydes. Enten Over SMS eller tlf. Og når man så mødes også kemi ikke er der. Så sige det med det samme. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ListeFister 61 Skrevet 31. Juli, 2018 Jeg stoppede fornyeligt med at besøge en pige, som er blevet ekstrem tynd. Faktisk så tynd at hendes billeder ikke længere er retvisende. Ingen røv. Ribben og hofteben der stikker ud. Ingen bryster osv. Ja, det er nok mere en tragisk omstændighed, end det er falsk markedsføring. Men det er vel lige så vigtigt at sige fra over for sådanne piger, som piger der bare bruger falske billeder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg