Hop til indhold
Guest zidi

Øvelse gør mester !!

Recommended Posts

Guest zidi

Nu har jeg gjort det nogen gange efterhånden:  Simpelthen at gå igen hvis jeg ikke er tilfreds med pigen jeg møder

og naturligvis også skal betale for....  Jeg køber heller ikke en kylling der er løbet på datoen i netto .

Del dette indlæg

Link til indlæg
zidi skrev, for 10 minutter siden:

Nu har jeg gjort det nogen gange efterhånden:  Simpelthen at gå igen hvis jeg ikke er tilfreds med pigen jeg møder

og naturligvis også skal betale for....  Jeg køber heller ikke en kylling der er løbet på datoen i netto .

Nu har ikke den helt store erfaring i denne dyre men lækre hobby. Men fremover over vil jeg da have alt skåret ud i pap. Hvad jeg søger. Og hvad der tilbydes. Enten Over SMS eller tlf. Og når man så mødes også kemi ikke er der. Så sige det med det samme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg stoppede fornyeligt med at besøge en pige, som er blevet ekstrem tynd. Faktisk så tynd at hendes billeder ikke længere er retvisende. Ingen røv. Ribben og hofteben der stikker ud. Ingen bryster osv.

Ja, det er nok mere en tragisk omstændighed, end det er falsk markedsføring.

Men det er vel lige så vigtigt at sige fra over for sådanne piger, som piger der bare bruger falske billeder?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...