Hop til indhold

Øvelse gør mester !!

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg gjort det nogen gange efterhånden:  Simpelthen at gå igen hvis jeg ikke er tilfreds med pigen jeg møder

og naturligvis også skal betale for....  Jeg køber heller ikke en kylling der er løbet på datoen i netto .

Skrevet

Gid alle var som du. Så blev der hurtigt tyndet ud i annoncer med falske billeder mv.

Et eksempel til efterlevelse :)

Skrevet
zidi skrev, for 10 minutter siden:

Nu har jeg gjort det nogen gange efterhånden:  Simpelthen at gå igen hvis jeg ikke er tilfreds med pigen jeg møder

og naturligvis også skal betale for....  Jeg køber heller ikke en kylling der er løbet på datoen i netto .

Nu har ikke den helt store erfaring i denne dyre men lækre hobby. Men fremover over vil jeg da have alt skåret ud i pap. Hvad jeg søger. Og hvad der tilbydes. Enten Over SMS eller tlf. Og når man så mødes også kemi ikke er der. Så sige det med det samme. 

Skrevet

Jeg stoppede fornyeligt med at besøge en pige, som er blevet ekstrem tynd. Faktisk så tynd at hendes billeder ikke længere er retvisende. Ingen røv. Ribben og hofteben der stikker ud. Ingen bryster osv.

Ja, det er nok mere en tragisk omstændighed, end det er falsk markedsføring.

Men det er vel lige så vigtigt at sige fra over for sådanne piger, som piger der bare bruger falske billeder?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.