Hop til indhold
Guest M54Årh.

Yvonne fra Samsøgade

Recommended Posts

Guest M54Årh.

Besøgte for 12-13 år siden flere gange en underskøn moden kvinde i Samsøgade i Århus.

Hun var den gang omkring de 50 og kaldte sig Yvonne.

Nogen der ved, om hun stadig er i branchen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Jeg erindrer kun Karin samme sted, hun er der stadig en gang i mellem, men der skal bestilles tid ellers kan man ikke få en plads, hun er ellers super

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Besøgte for 12-13 år siden flere gange en underskøn moden kvinde i Samsøgade i Århus.

Hun var den gang omkring de 50 og kaldte sig Yvonne.

Nogen der ved, om hun stadig er i branchen?

Aldersmæssigt passer det med Karin, der stadig er der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For øvrigt

Karin skulle have en datter i Trepkasgade, i antikbutikken - er der nogen der ved hvem datteren er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.

Nej, jeg tænker ikke på Karin - dejlig kvinde i øvrigt.

"Yvonne" var der et halvt års tid vil jeg tro.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Prøvemand

Jeg tror jeg har besøgt hende, hun var ikke helt så gammel, jeg mener hende jeg tænker på var 30-35 år?

Hvis det er hende, så mener jeghun fandt en kæreste i sønderjylland, stoppede og rejste derned - en stor skam, hun var rigtig dejlig!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Karin i Samsøgade, ja hun var noget helt specielt selvom det er rigtig mange år, men hvis hun stadig er aktiv må hun godt nok være oppe i årerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.

Ja, Karin er still going strong - skøn moden kvinde.

Hun har ofte weekendvagt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Karins datter i Trepkasgade 29, Aarhus C (kælderbutikken/antikvitetsbutikken) er Laura. Laura er en fantastisk kvinde sidst i fyrrerne, men hun ser en del yngre ud. Desværre er Laura næsten altid optaget af sine åbenbart mange faste kunder - og det forstår jeg godt! Men på torsdage i ulige uger kl. 14-21 kan man ikke bestille tid; en ordning Laura for nogen tid siden har indført for at nye mænd også har mulighed for at besøge hende. Det fungerer efter først-til-mølle princippet. Og på de torsdage er der mange mænd, der går op og ned ad Trepkasgade med uro i bukserne og flakkende øjne. Der er jo kun plads til en i den lille gang udenfor døren ind til klinikken.

Karin er som skrevet en del oppe i årene og har lagt sig en del ud, men men men hun giver det mest fantastiske franske. Jeg har ihvertfald aldrig fået noget lignende. Problemet er at man vist kun kan købe en hel time, og det er altså svært at holde så længe med de evner Karin har. Så mit råd er at bruge en del af tiden på andre former for leg inden det franske.

Jernmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.

Efter at have rekonstryeret min hukommelse slår det mig, at "Yvonne" for 14-16 år siden også har jobbet på klinikker i Vojens og Fasterholt ved Nørre Snede.

Dæmrer det derude?

Del dette indlæg


Link til indlæg

For øvrigt

Karin skulle have en datter i Trepkasgade, i antikbutikken - er der nogen der ved hvem datteren er?

Jeg skrev for nogen tid siden, hvem Karins datter i Trepkasgade i Aarhus er. Husk at fortælle om dine erfaringer. Det vil være nyttigt for andre. Det er jo blandt andet derfor, vi skriver på denne side.

Jernmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...