19517 619 Skrevet 31. Juli, 2018 Det er ca. 30 år siden jeg var 15 år gammel. Jeg havde tænkt på sex i hvad der dengang virkede som en menneskealder. Jeg havde tilfredsstillet mig selv mange gange, syntes jeg selv, og havde det der med min egen diller, ret meget på plads. Det var tid til at jeg skulle bevæge mig videre i livet, og knalde en kvinde. Jeg fandt en på vesterbro og besøgte hende. Dengang var der ALTID en dame af ældre alder, som tog i mod fyren. Ledte ham ind i et værelse, og aftale pris og service. Så kom min første kvinde ind til mig. Vi knaldede og jeg ville ikke have at jeg skulle komme, så jeg bad om, at vi skiftende stilling, lige før jeg skulle komme. Til sidst havde hun vist lured mig af, så hun gjorde mig færdig. Ingen kys, og blow var med kondom. Jeg tror jeg har givet 300 kr. Det var ikke på tid, så jeg tænker at det ikke kan have taget mere end 15 minutter. Jeg var glad og lettet over, at jeg nu havde knaldet en kvinde. Og jeg var solgt for livet. Jeg ved ikke om jeg ville havde besøgt så mange senere i mit liv hvis ikke jeg havde startet der. Der er mange grunde til, at jeg har besøgt disse kvinder, men først og fremmest var det for at blive rørt af, og få opmærksomhed fra, en smuk kvinde. Jeg har mange gange været så liderlig, at jeg ikke engang rigtig fik nydt øjeblikket. NÅr man ved, at man bare skal nyde det så meget man kan, men også er meget liderlig, ja så følte jeg i mange år, at jeg ikke rigtig fik det jeg ville. Om det er mig der er blevet bedre til at nyde nuet eller om jeg er blevet en bedre elsker, det ved jeg ikke. Jeg kan bare konstatere, at jeg ofte oplever, at pigen er meget våd og at der hele tiden kommer mere saft. At hun får orgasme sker også ret tit. Jeg oplever også at hun vil kysse mig, og meget dybt. Det skete ALDRIG den gang jeg var ung. Blow er i dag også tit øko. Den gang jeg startede var altså før AIDS, så hvorfor var der ikke øko blow den gang. (øko for mig, er sut uden kondom, men uden kom) Tilgiv lige min klodsede skrivestil i det næste afsnit. På mange måder føles det som om at man er sammen med en "rigtig" kvinde end den gang hvor man helt sikkert vidste, at man var sammen med en GP'er. De er mere til stede, og giver mere af sig selv. Dengang sad mine følelser mere ude på tøjet og jeg forelskede mig hurtigt i en pige. Men næsten aldrig i en GP'er. Nu kan jeg tit side og savne den jeg lige har været sammen med. Jeg kan blive helt vild i varmen og tro, at vi nu er noget særligt. Men det er ene og alene fordi jeg kan mærke dem bedre nu, end dengang. Og det er altså på trods af, at jeg jeg følte stærkere dengang. Så hvad er der sket? Har du samme oplevelse? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 31. Juli, 2018 19517 skrev, for 40 minutter siden: Det er ca. 30 år siden jeg var 15 år gammel. Den gang jeg startede var altså før AIDS, Øh? Hiv/AIDS kom til Danmark i start-80'erne - det er over 35 år siden. Du må godt nok være startet tidligt. 19517 skrev, for 44 minutter siden: Jeg kan blive helt vild i varmen og tro, at vi nu er noget særligt. Men det er ene og alene fordi jeg kan mærke dem bedre nu, end dengang. Og det er altså på trods af, at jeg jeg følte stærkere dengang. Så hvad er der sket? Har du samme oplevelse? Til det sidste: Nej, men jeg er også lidt ældre Det der kan være sket for dig, kunne "bare" være at du slapper mere af. Så hvor du før mest mærkede dit begær, kan du nu mærke meget mere. Du skriver at du oplever kvinderne er mere til stede, men måske er det først og fremmest dig, der er mere til stede? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 619 Skrevet 31. Juli, 2018 Jeg er ikke blef for at indrømme, at det kan have noget med mig af gøre. Men hvad så med det faktum, at de ikke kyssede og hele øko-delen?? @DK fyr 34Som altid er du i dit rosende hjørne. Tak.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 31. Juli, 2018 19517 skrev, 1 time siden: Har du samme oplevelse? Nej. Alt var bedre før. Jeg var flottere, pigerne var vådere, bilerne smukkere, somrene svalere, de danske kroner billigere og årene jeg havde foran mig langt flere. Ikke en gang EvaLover kan jeg træffe mere. Så nej, ingenting er bedre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 31. Juli, 2018 @19517 Skønt indlæg. . Hvad det skyldes kan vel egentligt være lige meget. Det var da først alvorligt hvis det havde udviklet sig i modsat retning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 31. Juli, 2018 Trådstarter taler om et span på tredive år - det er helt klart også min opfattelse, at oplevelserne med pigerne er blevet bedre. Vi taler om en gang i 1980'erne. Tingene var anderledes dengang - også på klinikkerne. Vi er selvfølgelig selv blevet anderledes - men da pigerne ikke er en statisk størrelse, har de jo osse forandret sig som vi. Generelt er servicen hos købesexpigerne (massagepigerne) helt klart bedre i dag endfor tredive år siden - jeg vil i hvert fald nødigt tilbage til den tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 31. Juli, 2018 Jeg tror opfattelsen af glædespigerne er blevet langt mildere med årerne, mere åbent, mere acceptabelt, takket være fora som dette. Pigerne lader sig inspirere af hinanden og , sagt i al beskedenhed, vi gæster. Jeg ved jeg gætter, men jeg tror pigerne i dag føler sig bedre accepteret. Og når man hviler i sig selv og har det godt med hvad man laver, er man vel også i stand til bedre at nyde og yde vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 31. Juli, 2018 (edited) Piraten skrev, for 27 minutter siden: Jeg tror opfattelsen af glædespigerne er blevet langt mildere med årerne, mere åbent, mere acceptabelt, takket være fora som dette. Jeg tror du overvurderer dette forums betydning. Husk de fleste der ender her er fordi de ønsker at købe eller sælge sex, eller lave undersøgelse om os I forhold til de mange tusinde glædespiger der i brancen og de endnu flere mange tusinde kunder, er det også et fåtal der er på Eroguide. Piraten skrev, for 27 minutter siden: Jeg ved jeg gætter, men jeg tror pigerne i dag føler sig bedre accepteret. Og når man hviler i sig selv og har det godt med hvad man laver, er man vel også i stand til bedre at nyde og yde Jeg ved ikke om du har ret eller ej, men det kunne da være dejligt hvis du har. Men fakta er dog også, at de danske piger er styrtdykket i antal i branchen over de sidste par årtier i branchen, og at de danske klinikker naturligt nok er det samme. De danske piger er udsat for en markant øget konkurrence fra piger fra andre lande, der både tilbyder det billigere og måske også tilbyder noget der er uden kondom, og til tider også er ret unge. I de helt gamle dage, var det sådan, at det var bandlyst at give fransk uden kondom i branchen. Det var meget svært at få den ydelse. Alene en efterlysning på Venuslogen kunne sætte det forum i bål og brand, det kan @Lady Cherie og andre også huske. Nu er det alment accepteret i branchen og blandt kunderne og også blandt mange danske piger, der tilbyder det. Tidligere beskyttede de danske piger sig markant mere/bedre end de gør i dag, om der var større sundhedsfarer i starten af 00erne end nu, det ved jeg ikke, måske. 19517 skrev, for 6 timer siden: Det er ca. 30 år siden jeg var 15 år gammel. Jeg havde tænkt på sex i hvad der dengang virkede som en menneskealder. Jeg havde tilfredsstillet mig selv mange gange, syntes jeg selv, og havde det der med min egen diller, ret meget på plads. Det var tid til at jeg skulle bevæge mig videre i livet, og knalde en kvinde. Jeg fandt en på vesterbro og besøgte hende. Dengang var der ALTID en dame af ældre alder, som tog i mod fyren. Ledte ham ind i et værelse, og aftale pris og service. Så kom min første kvinde ind til mig. Vi knaldede og jeg ville ikke have at jeg skulle komme, så jeg bad om, at vi skiftende stilling, lige før jeg skulle komme. Til sidst havde hun vist lured mig af, så hun gjorde mig færdig. Ingen kys, og blow var med kondom. Jeg tror jeg har givet 300 kr. Det var ikke på tid, så jeg tænker at det ikke kan have taget mere end 15 minutter. Jeg var glad og lettet over, at jeg nu havde knaldet en kvinde. Og jeg var solgt for livet. Jeg ved ikke om jeg ville havde besøgt så mange senere i mit liv hvis ikke jeg havde startet der. Der er mange grunde til, at jeg har besøgt disse kvinder, men først og fremmest var det for at blive rørt af, og få opmærksomhed fra, en smuk kvinde. Jeg har mange gange været så liderlig, at jeg ikke engang rigtig fik nydt øjeblikket. NÅr man ved, at man bare skal nyde det så meget man kan, men også er meget liderlig, ja så følte jeg i mange år, at jeg ikke rigtig fik det jeg ville. Om det er mig der er blevet bedre til at nyde nuet eller om jeg er blevet en bedre elsker, det ved jeg ikke. Jeg kan bare konstatere, at jeg ofte oplever, at pigen er meget våd og at der hele tiden kommer mere saft. At hun får orgasme sker også ret tit. Jeg oplever også at hun vil kysse mig, og meget dybt. Det skete ALDRIG den gang jeg var ung. Blow er i dag også tit øko. Den gang jeg startede var altså før AIDS, så hvorfor var der ikke øko blow den gang. (øko for mig, er sut uden kondom, men uden kom) Tilgiv lige min klodsede skrivestil i det næste afsnit. På mange måder føles det som om at man er sammen med en "rigtig" kvinde end den gang hvor man helt sikkert vidste, at man var sammen med en GP'er. De er mere til stede, og giver mere af sig selv. Dengang sad mine følelser mere ude på tøjet og jeg forelskede mig hurtigt i en pige. Men næsten aldrig i en GP'er. Nu kan jeg tit side og savne den jeg lige har været sammen med. Jeg kan blive helt vild i varmen og tro, at vi nu er noget særligt. Men det er ene og alene fordi jeg kan mærke dem bedre nu, end dengang. Og det er altså på trods af, at jeg jeg følte stærkere dengang. Så hvad er der sket? Har du samme oplevelse? Jeg har haft nogle fantastiske gode oplevelser hos nogle rigtig søde smukke østpiger som Kati og Rita, og har måttet køre langt for at besøge dem men det har været turen værd, men jeg må sige, at den udvikling der er foregået med at østpigerne overstrømmer markedet i Østjylland f.eks. og at der næsten ingen danske piger er mere, og at de er blevet reduceret i antal med 80 % i hvert fald i forhold til for 20 år siden, det er ikke en udvikling jeg er vildt glad for. Selvom man virkelig kan finde guld blandt østpigerne er risikoen for en nitte for stor blandt østpigerne, i gamle dage med de danske piger, var risikoen for en nitte ikke så stor og chancen for at finde guld større. Godt nok var alt med gummi, men nu har jeg aldrig efterspurgt fransk uden som sådan, så det har så ikke rørt mig så meget. Jeg har i år og sidste år helt automatisk mindsket mit budget til glædespiger, der har næsten stort set kun været øst og thaipiger at besøge i det østjyske, med få undtagelser, men jeg må bare sige, at min erfaring var at få en nitte hos en thai eller østpige har været for stor, så jeg har holdt mig til kendte piger, og kun bevæget mig ud, hvis der lå troværdige (!!) anmeldelser bag en østpige eller thaipige. Pt hylder jeg det princip, at blive stamkunde, er der en pige jeg synes godt om, så kan hun forvente, at jeg bliver stamkunde, og det er jeg så også hos et par stykker, men de arbejder ikke så ofte, men når de gør, står jeg der. Jeg vil sige, at den positive forandring der er, er, at er man stamkunde et sted, så har jeg altid oplevet en rigtig god behandling, så godt en behandling mindes jeg ikke, jeg fik som stamkunde for 20 år siden, men der var konkurrencen jo også anderledes end i dag, for alle parter, både danske og udenlandske piger. Redigeret 31. Juli, 2018 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 619 Skrevet 2. August, 2018 Piraten skrev, den 31/7/2018 at 22:48: Pigerne lader sig inspirere af hinanden Jeg tror at den sigma Det var før, om at en GP'er var en tarvelig kvinde, er ved at forsvinde. Det bare blevet mere acceptabelt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 2. August, 2018 19517 skrev, for 50 minutter siden: Jeg tror at den sigma Det var før, om at en GP'er var en tarvelig kvinde, er ved at forsvinde. Det bare blevet mere acceptabelt. Det håber jeg, men det kan jo ikke blive andet end gætværk. Gad vide om en af pigerne har mod på at give et bud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 619 Skrevet 2. August, 2018 Piraten skrev, for 3 timer siden: Gad vide om en af pigerne har mod på at give et bud? Så skal du jo havde været i "gamet" længe. Og dem er der ikke så mange af. Derfor tror jeg ikke der er nogen der kan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg