Hop til indhold
Bananas

Purunge piger - hvad sker der for mig?

Recommended Posts

Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Tak skat, men er ikke til hunde ;)

Øv...Men ved godt det vil blive lidt trangt hos dig, med dig og dine 15 katte :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
underdog40 skrev, for 43 minutter siden:

Mums :) 

Tænder du på en halvskægget gammel mand, :D Ja folk erforskellige :D 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 8 timer siden:

men stadigvæk så er en jævnaldrende dansk gp nok den sidste jeg ville besøge, uden at jeg egentlig kan sætte fingeren på hvorfor.

Når man når op i årene, så er man egentlig taknemmelig for, at der ikke er så mange prostiturede, som er jævnalderne med en selv.

Hellere 3 piger på 25, end en på 75.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 59 minutter siden:

Tak skat, men er ikke til hunde ;)

Vi kan ellers nogle spændende tricks.......:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, den 31/7/2018 at 13:57:

Jeg skammer mig og tænkte jeg måske skulle oprette en ny bruger til dette formål, for ikke at besudle gamle fine Bananas. Men jeg ved jo der ikke kommer noget godt af det, så here goes:

I det sidste er jeg blevet lidt bange for hvad der sker med mig. Jeg har opdaget at jeg kigger alt for meget på meget unge piger - 17-22 sådan noget - og fantiserer om at få tage deres tøj af og kigge endnu mere. Det har ikke sket for mig siden jeg selv var i den alder.

Ellers foretrækker jeg kvinder på min egen alder - minus max 15 år cirka. Både IRL og når jeg køber en fornøjelse. Men nu ser jeg pludseligt alle disse unge piger på byen, med alt for korte shorts hvor man lige præcis ser skinkernes former nedenfor bukserne.:-o  Og jeg læser anmeldelser, og kigger på billeder og tænker at måske eller ....?

Så stopper jeg mig selv. Vil ikke være den der slemme gamle mand med savl ned over hagen. Vil det altså IKKE.
Er dette noget naturnødvendigt der sker for en gammel mand? Er det mine købesexvaner som til sidst ødelagt mig så at jeg begynder at  tænke på at det faktiskt ville være muligt? Eller er jeg bare gået og blevet et af alle disse umoralske svin jeg så længe har foragtet? Burde jeg i terapi?

Måske er det bare varmen?

Du skal bestemt ikke skamme dig Bananas.. for 30 år siden tændte 18-20 årige spændstige piger mig helt vildt.... Det gør de stadig... Det kaldes en vane... Det behøver man ikke ændre på :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...