Visti-Vistisen 1899 Skrevet 1. August, 2018 Bananas skrev, for 20 timer siden: Vil ikke være den der slemme gamle mand med savl ned over hagen. Vil det altså IKKE. Det er uundgåligt. Husk at købe en hagesmæk inden du bliver senil og glemmer det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 1. August, 2018 Visti-Vistisen skrev, for 4 minutter siden: Det er uundgåligt. Husk at købe en hagesmæk inden du bliver senil og glemmer det. Livets brutale vilkår: køb en hagesmæk inden det er for sent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 1. August, 2018 Bananas skrev, for 4 minutter siden: Livets brutale vilkår: køb en hagesmæk inden det er for sent. Det er derfor det hedder "livscyklus". Når vi bliver født, er vi hjælpeløse, kræver ble og hagesmæk, vi bliver fodret, og vi kan ikke bevæge os særligt langt væk fra vores soveplads. Sådan er det også i den anden ende. Til tider holder jeg meget af at klæde de unge piger ud i sygeplejerske uniform, og så lade dem varte mig op, man kan jo ligeså godt vænne sig til det mens tid er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 1. August, 2018 Peter26 skrev, for 10 timer siden: Jeg så en rigtig flot ung pige i torsdags i en fakta butik i den by jeg bor i sammen med en veninde, hun havde lårkort shorts og en rigtig flot top hold da kæft tænkte jeg, jeg strejfede lidt i nærheden så jeg kunne tjekke hende ud og da jeg kom hjem fandt jeg hende, hun er taget på ferie men overvejer at skrive til hende om at mødes Hvorfor så sur? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gomorra 449 Skrevet 1. August, 2018 Peter26 skrev, for 10 minutter siden: Hvorfor så sur? Muligvis fordi det er mega vammelt og stalker agtigt det du foreslår? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lagaffe Skrevet 1. August, 2018 Der er et gammelt udtryk: saml appetit ude og spis hjemme. Det er helt normalt at kigge efter de unge piger - det er svært at lade være i denne sommervarme. Bare nyd synet og glem så ikke at der er dejlige damer i alle aldre. Jeg griber tit mig selv i at kigge efter både unge og modne piger i denne tid. Det gør sommeren ekstra skøn. Man skal bare huske ikke at kigge uhæmmet eller tro man som ældre herre er i stand til at score dem. Accepter lysten og drømmene og opfør dig som en gentleman (som du jo gør i forvejen) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 1. August, 2018 Har altid været tiltrykket af det unge og uspolerede. Det stramme, urynkede, livsglade, nysgerrige, søgende, man finder i en ung pige. De klare øjne. De stadig hvide tænder som endnu ikke er besudlet med tobak. Priceless. Jeg hører gerne et par timers ungabunga-musik, hvis det kaster et slag 18års fisse af sig. Det ofrer jeg gerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. August, 2018 Bananas skrev, den 31/7/2018 at 13:57: .... I det sidste er jeg blevet lidt bange for hvad der sker med mig. Jeg har opdaget at jeg kigger alt for meget på meget unge piger - 17-22 sådan noget - og fantiserer om at få tage deres tøj af og kigge endnu mere. Det har ikke sket for mig siden jeg selv var i den alder ..... Er dette noget naturnødvendigt der sker for en gammel mand? Nej det er helt naturligt. Du er såmænd bare gået i barndom. Det sker jo for os alle i den alder. Her på St. Kødlyst er man nærmest outsider, hvis det ikke sker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 1. August, 2018 Købesexmæssig har jeg haft mange gode oplevelser med 18-20 årlige piger. Og det ser jeg nu ikke noget galt i... og er egentlig ligeglad med om andre ser noget galt i det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 1. August, 2018 Folk er jo forskellige, og det respekterer jeg fuldt ud. Jo ældre jeg selv er blevet, jo ældre er de GPer jeg primært besøger også blevet. Da jeg var yngre gik jeg efter de yngste GPer i branchen nu har jeg det faktisk som regel bedre med at besøge en GPer som har en alder der er en god håndfuld år ældre end da jeg var yngre, dvs jeg er gået fra GPerne i starten af 20'erne, til i slutningen af 20'erne. Den gode håndfuld år betyder en del. De virker som regel mere afklarede omkring arbejdet som GP, de er mere modne såvel personligt som sexuelt, de er mere selvbevidste hvilket jeg finder positivt, og det føles mere naturligt for mig. Selvfølgelig er det generelt betragtet og der vil altid være undtagelser hertil Jeg kan sagtens se en ung pige på 18-20 år, og være tiltrukket af hende, men faktisk kigger jeg også der hellere efter piger i midt 20'erne og helt op til 40'erne ligefrem. Men udseende er ikke alt for mig, en piges intellekt, charme og udstråling kan også betyde en del. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 1. August, 2018 Aros skrev, 1 time siden: Folk er jo forskellige, og det respekterer jeg fuldt ud. Jo ældre jeg selv er blevet, jo ældre er de GPer jeg primært besøger også blevet. Da jeg var yngre gik jeg efter de yngste GPer i branchen nu har jeg det faktisk som regel bedre med at besøge en GPer som har en alder der er en god håndfuld år ældre end da jeg var yngre, dvs jeg er gået fra GPerne i starten af 20'erne, til i slutningen af 20'erne. Den gode håndfuld år betyder en del. De virker som regel mere afklarede omkring arbejdet som GP, de er mere modne såvel personligt som sexuelt, de er mere selvbevidste hvilket jeg finder positivt, og det føles mere naturligt for mig. Selvfølgelig er det generelt betragtet og der vil altid være undtagelser hertil Jeg kan sagtens se en ung pige på 18-20 år, og være tiltrukket af hende, men faktisk kigger jeg også der hellere efter piger i midt 20'erne og helt op til 40'erne ligefrem. Men udseende er ikke alt for mig, en piges intellekt, charme og udstråling kan også betyde en del. Ja, men alt du siger her er relevant også for mig. Og når det kommer til GP'er er jeg nok oppe i +40. Jeg ville ikke have det godt med at købe tiltræde til en nøgen 18-årig. Alligevel kan jeg ikke lade være med at kigge efter dem på byen. Idag lavede jeg et lille eksperiment. Jeg skulle gå 30 min rundt i byen, uden at en eneste gang vende mig om. Har du prøvet det? Det er kraftedeme næsten umuligt. Jeg lykkedes i måske 10 minutter, så gik det ikke mere. Selvdisciplin - not! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 2. August, 2018 gomorra skrev, for 12 timer siden: Muligvis fordi det er mega vammelt og stalker agtigt det du foreslår? Stalker? Ahhhh hvis man ved hvem det er lidt i forvejen så kan man vel men der skal ikke så meget til her inde før folk er sure eller man bliver svinet til Go dag til alle sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 2. August, 2018 Pjat. Da jeg var en ung dreng i skolen fantaserede jeg om min bedste vens hot mom, laaang tid før milf-konceptet blev grundlagt. Men det betyder da ikke at jeg troppede op på hende dørtrin og spurgte om vi skulle kneppe. Men undgå at kigge efter de unge piger? Nej, da. Det er blot jægerens urinstinkt. Læs noget evolutionspsykologi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 2. August, 2018 (edited) Bananas skrev, for 8 timer siden: Ja, men alt du siger her er relevant også for mig. Og når det kommer til GP'er er jeg nok oppe i +40. Jeg ville ikke have det godt med at købe tiltræde til en nøgen 18-årig. Alligevel kan jeg ikke lade være med at kigge efter dem på byen. Idag lavede jeg et lille eksperiment. Jeg skulle gå 30 min rundt i byen, uden at en eneste gang vende mig om. Har du prøvet det? Det er kraftedeme næsten umuligt. Jeg lykkedes i måske 10 minutter, så gik det ikke mere. Selvdisciplin - not! Jeg vender normalt mig ikke om for at se efter pigerne på gaden, jeg synes det er for afslørende for mine omgivelser men jeg er helt enig i, at det er komplet umuligt ikke at kigge mere diskret efter de smukke piger også for mig, når jeg møder dem og de går imod mig på strøget f.eks. også dem omkring de 18-20 år fanger de mit øje og går de med en fyr, tænker jeg lucky bastard At forsøge at lade være med at kigge kan jeg godt prøve men jeg ved at jeg vil mislykkes På stranden har jeg ofte solbriller med mørkt glas på, der er også virkelig meget at kigge på, og der er svært for pigerne at registrere at man kigger på dem pga solbrillerne selvom nogle måske vil føle det som et kompliment så vil andre også tænke "gamle gris", jeg foretrækker at have solbrillerne på, altså mest pga solen eller noget Redigeret 2. August, 2018 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 619 Skrevet 2. August, 2018 Jeg har det PRÆCIS på samme måde. I mit arbejde køre jeg rundt hele dagen i byen. Og er hele tiden ved at banke op i den forankørende. Er efterhånden ved at blive ret god til at kører efter mit perifere syn . Mit problem er når jeg står lige bag dem i en kø. Man står helt tæt på dem og kan dufte deres ungdom. Se deres hud og lytte til deres fnisende adfærd. Denne irriterende lyst var ikke så slem sidste sommer, gæt hvorfor. Yes... dårlig sommer uden bikinier i gadebillede. Mit begær ville blive dulnet hvis jeg gik til GP'er lige så ofte som jeg havde lyst og ikke kun når pengene gjorde det. På en måde glæder jeg mig til vinteren. Det nemmere at være en liderlig seksuelt frustreret mand, der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 2. August, 2018 19517 skrev, for 11 minutter siden: På en måde glæder jeg mig til vinteren. Det nemmere at være en liderlig seksuelt frustreret mand, der NEJ, da - du melder dig bare ind i en vinterbadeklub, hvor der er fælles nøgensauna... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 2. August, 2018 Aros skrev, for 13 timer siden: Folk er jo forskellige, og det respekterer jeg fuldt ud. Jo ældre jeg selv er blevet, jo ældre er de GPer jeg primært besøger også blevet. Da jeg var yngre gik jeg efter de yngste GPer i branchen nu har jeg det faktisk som regel bedre med at besøge en GPer som har en alder der er en god håndfuld år ældre end da jeg var yngre, dvs jeg er gået fra GPerne i starten af 20'erne, til i slutningen af 20'erne. Den gode håndfuld år betyder en del. De virker som regel mere afklarede omkring arbejdet som GP, de er mere modne såvel personligt som sexuelt, de er mere selvbevidste hvilket jeg finder positivt, og det føles mere naturligt for mig. Selvfølgelig er det generelt betragtet og der vil altid være undtagelser hertil Jeg kan sagtens se en ung pige på 18-20 år, og være tiltrukket af hende, men faktisk kigger jeg også der hellere efter piger i midt 20'erne og helt op til 40'erne ligefrem. Men udseende er ikke alt for mig, en piges intellekt, charme og udstråling kan også betyde en del. Sjovt nok så har jeg det lidt omvendt. I min ungdom var jeg forfærdeligt genert, så jeg var sent i gang med piger og de piger der var, var der langt i mellem. Da jeg de første gange tog mod til mig og nøje udvalgte GP'ere ud fra annoncerne i travbladet husker jeg tydeligt at jeg meget bevidst gik efter gp'ere som var noget ældre end mig selv. På en eller anden måde tænkte jeg at det ville føles mindre akavet end hvis jeg gik til en jævnaldrende. Måske noget med en skyldfølelse eller en følelse af i hvert fald at gøre noget forkert ved at gå til en prostitueret, og at jeg derfor i det mindste følte det nemmere at gå til en hvor jeg havde en vis distance rent aldersmæssigt. Senere, men egentligt begrundet lidt i det samme, så begyndte jeg mere og mere at besøge udenlandske prostituerede. Der følte jeg at jeg bedre kunne besøge jævnaldrende uden at begynde at tænke over, hvad gp'en mon tænkte om sådan en kikset ung mand som mig. Det var igen det med at have en distance til personen som jeg fandt mest tryg. Nu er der løbet meget vand i åen siden, og i dag føler jeg heldigvis ikke den samme generthed og tænker ikke ret meget over hvad andre tænker om mig. Nu har jeg fundet mine præferencer og går for det meste efter det, men stadigvæk så er en jævnaldrende dansk gp nok den sidste jeg ville besøge, uden at jeg egentlig kan sætte fingeren på hvorfor. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 2. August, 2018 Thaiuser skrev, for 9 minutter siden: Sjovt nok så har jeg det lidt omvendt. I min ungdom var jeg forfærdeligt genert, så jeg var sent i gang med piger og de piger der var, var der langt i mellem. Da jeg de første gange tog mod til mig og nøje udvalgte GP'ere ud fra annoncerne i travbladet husker jeg tydeligt at jeg meget bevidst gik efter gp'ere som var noget ældre end mig selv. På en eller anden måde tænkte jeg at det ville føles mindre akavet end hvis jeg gik til en jævnaldrende. Måske noget med en skyldfølelse eller en følelse af i hvert fald at gøre noget forkert ved at gå til en prostitueret, og at jeg derfor i det mindste følte det nemmere at gå til en hvor jeg havde en vis distance rent aldersmæssigt. Senere, men egentligt begrundet lidt i det samme, så begyndte jeg mere og mere at besøge udenlandske prostituerede. Der følte jeg at jeg bedre kunne besøge jævnaldrende uden at begynde at tænke over, hvad gp'en mon tænkte om sådan en kikset ung mand som mig. Det var igen det med at have en distance til personen som jeg fandt mest tryg. Nu er der løbet meget vand i åen siden, og i dag føler jeg heldigvis ikke den samme generthed og tænker ikke ret meget over hvad andre tænker om mig. Nu har jeg fundet mine præferencer og går for det meste efter det, men stadigvæk så er en jævnaldrende dansk gp nok den sidste jeg ville besøge, uden at jeg egentlig kan sætte fingeren på hvorfor. Ja sådan er vi jo så forskellige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 619 Skrevet 2. August, 2018 Anilingus skrev, for 4 timer siden: NEJ, da - du melder dig bare ind i en vinterbadeklub, hvor der er fælles nøgensauna... Nej nej. Du misforstår vist. Jeg mener, at om vinteren er pigerne jo tildækket. Så man bliver ikke fristet hele tiden. Jeg synes denne her sommer er hård desangående. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 619 Skrevet 2. August, 2018 Aros skrev, for 4 timer siden: Måske noget med en skyldfølelse Jeg kommer lige til at tænke på en gang da jeg var 18. Der besøgte jeg en fast der ikke var der den dag. I stedet var der en på 18 som havde en sindssyg krop. Så sindssyg, at jeg blev nød til at sige det til hende. Den gang vidste jeg ikke hvordan msn flirtede. Så det var ikke en gang for at flirte. Nå men jeg kan huske at hun var naturlig generet. Jeg tænker at hun sikkert har været meget ny. Nå men jeg husker også at det føltes meget intimiderend fordi hun var samme alder som mig. På en måde havde det faktum, at pigerne var lidt ældre end mig, gjort det nemmere for mig. Altså - den eneste måde jeg kunne forstille mig, at score én der var 5-10 år ældre end mig, var at betale mig for det. Men da jeg så var sammen med én som jeg faktisk kunne havde mødt ude i byen. Og som faktisk kunne havde været min næste kæreste. Det gjorde det lige lidt mere skræmmende. Det var på en eller anden måde for tæt på. Det er derfor jeg havde en periode i mit liv hvor pigerne helst skulle være viiiiiildt lækre. For på den måde kunne jeg tænke. Hende kan jeg alligevel ikke score. Så nu gør jeg det på denne her måde. Men i dag er det lige omvændt. Jeg kan lide naboens datter, kone eller veninde. En ganske almindelig pige/kvinde. Dem har jeg haft de bedste oplevelser med. Jeg kan stadig blive kåd på en babe. Men jeg ved bare, at jeg får en bedre oplevelse. Jeg husker mine dage på Filippinerne. Det var dejlige dage for der kan man få en naturlig sød pige hele aftenen og natten for kun 250 kr. (tror det var dét) og så har hun også lyst til at knalde om morgenen. altså det er med i prisen. det føles som at have en rigtig kæreste. de vil holde dig i hånden på gaden og søger hele tiden din hånd hvis du slipper. fuuuuuck jeg skal snart af sted igen g Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 2. August, 2018 19517 skrev, for 9 minutter siden: Jeg kommer lige til at tænke på en gang da jeg var 18. Der besøgte jeg en fast der ikke var der den dag. I stedet var der en på 18 som havde en sindssyg krop. Så sindssyg, at jeg blev nød til at sige det til hende. Den gang vidste jeg ikke hvordan msn flirtede. Så det var ikke en gang for at flirte. Nå men jeg kan huske at hun var naturlig generet. Jeg tænker at hun sikkert har været meget ny. Nå men jeg husker også at det føltes meget intimiderend fordi hun var samme alder som mig. På en måde havde det faktum, at pigerne var lidt ældre end mig, gjort det nemmere for mig. Altså - den eneste måde jeg kunne forstille mig, at score én der var 5-10 år ældre end mig, var at betale mig for det. Men da jeg så var sammen med én som jeg faktisk kunne havde mødt ude i byen. Og som faktisk kunne havde været min næste kæreste. Det gjorde det lige lidt mere skræmmende. Det var på en eller anden måde for tæt på. Det er derfor jeg havde en periode i mit liv hvor pigerne helst skulle være viiiiiildt lækre. For på den måde kunne jeg tænke. Hende kan jeg alligevel ikke score. Så nu gør jeg det på denne her måde. Men i dag er det lige omvændt. Jeg kan lide naboens datter, kone eller veninde. En ganske almindelig pige/kvinde. Dem har jeg haft de bedste oplevelser med. Jeg kan stadig blive kåd på en babe. Men jeg ved bare, at jeg får en bedre oplevelse. Jeg husker mine dage på Filippinerne. Det var dejlige dage for der kan man få en naturlig sød pige hele aftenen og natten for kun 250 kr. (tror det var dét) og så har hun også lyst til at knalde om morgenen. altså det er med i prisen. det føles som at have en rigtig kæreste. de vil holde dig i hånden på gaden og søger hele tiden din hånd hvis du slipper. fuuuuuck jeg skal snart af sted igen g Jeg regner med det er en fejl, en underlig en. Hvordan kan du citere mig for noget jeg ikke har skrevet ? Har du siddet og rodet rundt i funktionerne ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 619 Skrevet 2. August, 2018 Aros skrev, for 1 minut siden: Hvordan kan du citere mig for noget jeg ikke har skrevet Ja det er vist en upser. Jeg citerede bare noget som du havde citeret. Men jeg kan godt se, at det ikke var DIG der skrev det. Men én som du citerede. Jeg kan ikke forstå hvordan det så er muligt at citerene på noget en anden har citeret på. Men det kan man og på den måde ser det ud som som, at det er dig.... sorry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 2. August, 2018 19517 skrev, for 4 minutter siden: Ja det er vist en upser. Jeg citerede bare noget som du havde citeret. Men jeg kan godt se, at det ikke var DIG der skrev det. Men én som du citerede. Jeg kan ikke forstå hvordan det så er muligt at citerene på noget en anden har citeret på. Men det kan man og på den måde ser det ud som som, at det er dig.... sorry Helt ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 2. August, 2018 Visualisering af problematiken. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 2. August, 2018 Bananas skrev, for 11 minutter siden: Visualisering af problematiken. Mums Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg