Hop til indhold
Guest FrokostUartig

#over10 ell #over100

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

.. tænk hvis GPerne bød sig til i denne debat....

Har du over 10 sexpartnere i "rygsækken" eller over 100.... OMG:: hahahah:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fynbomanden
SkovNymfen skrev, for 4 minutter siden:

Jeg stoppede med at tælle da jeg nåede over 200.

#MeToo ;) ... og sorry for interrupting :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@fynbomanden

- det er da åben debat - mænd er vel også #over10 ell #over100.... ;-)

Og #metoo er vist en heeeel anden debat.. hahahahha

Redigeret af FrokostUartig
manglede metoo-kommentar

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her selv flere 100 oplevelser på listen og vil helt klart heller ha i kvinde med så meget erfaring som muligt. 

Kvinder med stor erfaring ved sku hvad "den" skal bruges til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Axl Rose

Er langt under 100... men nok til at min seksualitet er gået fløjten. Har efterhånden prøvet det jeg gerne vil, så det er svært at bevare tændingen. Drømmer mig i den grad tilbage til dengang at jeg kunne blive tændt af at kunne skimte en brystvorte igennem en top, for ikke at tale om de aller første berøringer. Så nej, +100 tror jeg ikke nødvendigvis er et gode - hverken for mænd eller kvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fynbomanden

+ 100 eller + 200 - ja, det er for mig at se udelukkende et spørgsmål om tal. Dét der virkeligt batter noget for mig selv, dét er, at jeg har fundet min indre ro når jeg er sammen med en eller flere af disse vidunderlige skabninger.

Jeg har fundet en måde hvor jeg får opfyldt alt dét jeg gerne vil. Det er som hovedregel med overnatningsarrangementer, det er som hovedregel med en kvinde jeg har interageret med gennem mail, WhatsApp, messenger osv. Det er så vigtigt for mig, at der opbygges en relation og at der fokus på noget lidt andet end dengang for længe siden, hvor søgningen efter "forløsning" var i fokus. Mit liv er blevet meget mere sanseligt, og jeg bruger faktisk en del tid på at finde "the real deal". Jeg har levet et liv, hvor min tilgang til arbejde og karriere ikke er noget man kunne byde nogen som helst andre end mig selv. Et liv, hvor fokus er på nogle andre værdier end familie og børn. Jeg har det godt når jeg selv skal sige det, men det er der jo nok delte meninger om. Men jeg hviler meget mere i mig selv i dag, og mit liv med kvinderne fra dette forunderlige univers bliver mere og mere udbytterigt. Men ja, jeg husker også stadig Eva som jeg mødte som den allerførste, og siden har jeg vel levet lidt som en sømand med en pige i hver en havn. Derfor er tallet løbet op.

Men jeg kan ikke nikke genkende til, at det er svært at bevare tændingen og få gnisten til at springe. Dét er bare nogle andre ting, der skal bruges til at tænde. Altså knapt så meget brystvorte og nu meget mere noget andet. Giver måske kun mening for mig, men det er sådan det er :).

I did it my way ........

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Axl Rose skrev, for 3 timer siden:

Er langt under 100... men nok til at min seksualitet er gået fløjten. Har efterhånden prøvet det jeg gerne vil, så det er svært at bevare tændingen. Drømmer mig i den grad tilbage til dengang at jeg kunne blive tændt af at kunne skimte en brystvorte igennem en top, for ikke at tale om de aller første berøringer. Så nej, +100 tror jeg ikke nødvendigvis er et gode - hverken for mænd eller kvinder.

Er langt langt over 100, og bliver stadig tændt af den der brystvorten igennem topen. Og mange er de brystvorter der har luret mig ind på snavsede sidegader, og sikkert vil gøre det også fremtidigt. Skal der aldrig blive ro?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Måske handler det om noget andet - altså ud over at tallet kun er sjovt i en excelark-forstående verden.

Det handler vel ret beset om man har formået at give sig hen, når man har dyrket sex. Også selv om ens partner ikke var den mest fantastiske. Hvilket sker både med 10 og 100 ell 1000...

Jeg har opgivet at tælle - antallet er helt klart ved at overstige den berygtede Casanova - og jeg elsker det. Fordi jeg har formået at være henført og give mig hen hver gang. Også når det var dårligt, eller middelmådigt, over gennemsnittet eller down right AMAZING... Hver gang giver jeg af min kerne. Og kan man sige det - at man henføres og giver - så fuck antallet.

FUCK samfundets behov for at slut-shame både mænd og kvinder, som afviger fra normen.

Lad os alle kneppe, knalde, elske med præcist det antal partnere, der gør os lykkelige.. for SEX skaber lykke..  - og ja, i dag blev jeg sgu skam-kneppet og fuck det var dejligt !!!! <3 - hvis altså nogen er i tvivl efter mit "overridslede" indlæg.. haha - high on brain-dope !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Det fryder mig at afstemningen, med et snævert flertal, falder ud til fordomsfrihedens fordel. Selv om man kan diskutere om antallet alene er, eller ikke er, et kvalitetsstempel i sig selv. Man kan jo argumentere for, at jo flere sexpartnere man har haft, jo større er chancen for at man har haft virkelig gode og virkelig dårlige oplevelser. Det kunne være sjovt at oprette en tråd om de oplevelser man mest fortryder eller  de mest pinlige:)

Jeg er forlængst holdt op med at tælle, men er formodentligt over 100, kan iøvrigt helt tilslutte mig @fynbomanden

mvh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JoeBiden

Om hun har haft <> 100 sex partnerne, blå vægge i soveværelset, ser Svampe Bob Firkant i sin fritid, kan vel være fuldstændig lige meget i forbindelse med hendes job som politiker ?? 

Nogle gange er verden bare mærkelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JoeBiden skrev, for 52 minutter siden:

Om hun har haft <> 100 sex partnerne, blå vægge i soveværelset, ser Svampe Bob Firkant i sin fritid, kan vel være fuldstændig lige meget i forbindelse med hendes job som politiker ?? 

Nogle gange er verden bare mærkelig.

Det EF ikke længe siden, der var en artikel et sted om, at drenge/mænd vandt status ved at have mange sexpartnere, mens piger/kvinder tabte status ved det. I den kontekst er det dejligt, at nogen står frem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

#metooabove100

Afledt af en konversation jeg havde med en nær ven for et stykke tid siden, begyndte jeg at liste op hvor mange der havde haft glæde af mig B)....... det var lidt en øjenåbner, da jeg under samtalen skød laaaaaaangt under der faktiske antal. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er sikker på at "over 10" kan tælles om dagen for nogle professionelle.

Det fik mig til tænke lidt over mig selv. 50 år siden første køb, så det er nok over 1000 for mit vedkommende - det er jo trods alt kun 20 om året, og det er ikke så meget, men jeg er heller ikke professionel.

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg

Link til indlæg

For en del år siden stor datede jeg for at finde en kæreste.   Hvad det skyldes at jeg ikke blev spurgt om hvor mange jeg havde været i seng med ved jeg ikke. men jeg blev næsten altid krydsforhøret omkring antal af kæreste forhold og deres varighed.

Det er mit indtryk at disse spørgsmål fyldte mere når jeg skulle vurderet som et seriøst kæreste end om jeg havde knaldet med 10 eller 100.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...