Guest MC5tooge Skrevet 29. Juli, 2018 Fik lige skrevet en profiltekst på sugardaters for at se hvad det var for noget. Efter et par dage kom der en besked og man tænker .. "det er nok bare noget til at lokke til et betalt abonnement". Men de havde en 5-dages abonnement så tænkte jeg OK.. det er kun en god øl…. Men beskeden var god nok og pigen "checked all the boxes" som jeg var interesseret I. Umiddelbart havde hun det på samme måde med mig. Gik hurtigt over til ret hotte emails og det blev til et kemimøde som blev meget meget kemisk ladet, med en pige som havde totalt undersolgt sig selv og den eneste sukker hun efterlyste var at blive begæret regelmæssigt og noget blidt, intens elskov. Vi har nu begge slettet vores profiler og skal ses fast for at se hvad der bliver til. Skrev en ærlig tekst om hvad jeg ville og var hudløs ærlig med hende i beskederne. Det er vejen frem. Helt blæst over hvor godt det gik når man hører alle skrækhistorierne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Weadbuster 77 Skrevet 30. Juli, 2018 Eller bare god til at kommunikere på skrift og tale. Godt gået . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 30. Juli, 2018 Almindelig høflighed byder jo at sige tillykke, og man kan næsten ikke være bekendt at sige andet, for nogen vinder jo også i Lotto, men sandsynligheden for at du har fundet bar en bare nogenlunde normal data via dette site, og med det forløb, som du beskriver, er ikke stor. Jeg har selv prøvet at møde nogen, som jeg oprindeligt havde troet havde forvildet sig derind ved en fejl, og at de var ude efter en normal date, og som bestemt på ingen måde har opfyldt selv de mindste normkrav for betaling – alligevel har det vist sig, at de i sidste ende var ude efter penge, ligesom alle andre på Sugardaters. Lad os vide, om du vitterlig var heldig, når der er gået nogle uger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 30. Juli, 2018 MC5tooge skrev, for 6 timer siden: Fik lige skrevet en profiltekst på sugardaters for at se hvad det var for noget. Efter et par dage kom der en besked og man tænker .. "det er nok bare noget til at lokke til et betalt abonnement". Men de havde en 5-dages abonnement så tænkte jeg OK.. det er kun en god øl…. Men beskeden var god nok og pigen "checked all the boxes" som jeg var interesseret I. Umiddelbart havde hun det på samme måde med mig. Gik hurtigt over til ret hotte emails og det blev til et kemimøde som blev meget meget kemisk ladet, med en pige som havde totalt undersolgt sig selv og den eneste sukker hun efterlyste var at blive begæret regelmæssigt og noget blidt, intens elskov. Vi har nu begge slettet vores profiler og skal ses fast for at se hvad der bliver til. Skrev en ærlig tekst om hvad jeg ville og var hudløs ærlig med hende i beskederne. Det er vejen frem. Helt blæst over hvor godt det gik når man hører alle skrækhistorierne. ja og så den om julemanden kors , er det virkelig en reklame for den side det der løgn er det i hvertfald 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 30. Juli, 2018 Har lige meldt mig på SD i en måned. Har været der i 14 dage nu. Jeg har over de sidste tre år været der i fem-seks perioder, der hver har været på en-to måneders længde. Så jeg skulle mene, at jeg har et sammrnligningsgrundlag. Og det ser ikke for godt ud. Seriøsiteten og kvaliteten er dalet vildt stærkt. Der ikke ret mange sugarbabeprofiler online. Ikke engang i Hovedstaden... Når man efter 30-50 beskeder tror, at man har en aftale, så: - svarer hun pludselig ikke længere - har hun pludselig fået mens - svarer hun 8 timer efter aftalt mødetid, og spørger (kl 23.58) om man kan mødes nu - har hun pludselig fået feber - skriver hun næste dag og undskylder, at hun sov over sig dagen før, da man havde aftalt at mødes kl 11 om formiddsgen. Det er desværre pænt meget tidsspilde på SugarDaters. Pænt meget. Og så har jeg endda formuleret mig pænt. Sitet er ikke længere pengene værd. Overhovedet ikke. Venligst French PS: Ud over sugarbabes, der kommer med de ovennævnte undskyldninger, så er der de urealistiske ‘jeg -er-Guds-gave-til-verden’-typer, der efter en enkelt eller to beskeder straks beder om 4K. uden at man aner noget om, hvad det er for en aftale, de tænker på: En middagsaftale?, et blow på 15 minutter?, sex i 30 minutter? eller måske hygge, snak, et glas koldt vin, nus, slik og erotik i en time til halvanden eller mere? 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 30. Juli, 2018 frenchlover1 skrev, for 50 minutter siden: Og det ser ikke for godt ud. Seriøsiteten og kvaliteten er dalet vildt stærkt. Min historik ligner French. Mine konklusioner ligeså. Har et par enkelte seriøse i bogen, som blev samlet op for et par år siden derinde. Har netop slettet min seneste profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 30. Juli, 2018 (edited) Det var også det jeg havde forventet. Har ikke læst andet end skidt om det... Det var også derfor jeg var så totalt overrasket. Havde forventet egentlig flere bemærkninger i stil med psps. Men den er altså god nok. Tror også hun var faret derinde ved en fejl... Og jeg fornyer bestemt ikke derinde så det er ikke reklame. Der var netop kun ganske få aktive i det område jeg var interesseret i, og de fleste var netop som andre beskriver det. Ændrer teksten nu til "en SD side" for ikke at blive misforstået. Redigeret 30. Juli, 2018 af MC5tooge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 30. Juli, 2018 ADMIN kan ikke rette i posten. Er der tidsfrister for rettelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 30. Juli, 2018 frenchlover1 skrev, for 3 timer siden: Har lige meldt mig på SD i en måned. Har været der i 14 dage nu. Jeg har over de sidste tre år været der i fem-seks perioder, der hver har været på en-to måneders længde. Så jeg skulle mene, at jeg har et sammrnligningsgrundlag. Og det ser ikke for godt ud. Seriøsiteten og kvaliteten er dalet vildt stærkt. Der ikke ret mange sugarbabeprofiler online. Ikke engang i Hovedstaden... Når man efter 30-50 beskeder tror, at man har en aftale, så: - svarer hun pludselig ikke længere - har hun pludselig fået mens - svarer hun 8 timer efter aftalt mødetid, og spørger (kl 23.58) om man kan mødes nu - har hun pludselig fået feber - skriver hun næste dag og undskylder, at hun sov over sig dagen før, da man havde aftalt at mødes kl 11 om formiddsgen. Det er desværre pænt meget tidsspilde på SugarDaters. Pænt meget. Og så har jeg endda formuleret mig pænt. Sitet er ikke længere pengene værd. Overhovedet ikke. Venligst French PS: Ud over sugarbabes, der kommer med de ovennævnte undskyldninger, så er der de urealistiske ‘jeg -er-Guds-gave-til-verden’-typer, der efter en enkelt eller to beskeder straks beder om 4K. uden at man aner noget om, hvad det er for en aftale, de tænker på: En middagsaftale?, et blow på 15 minutter?, sex i 30 minutter? eller måske hygge, snak, et glas koldt vin, nus, slik og erotik i en time til halvanden eller mere? desværre enig, blev afvist, en time før 2 aftale , den første afbrød jeg selv, skulle noget andet, og 72 beskedder, med du er alligevel ikke min type har holdt sommerferie, og ville godt prøve noget nyt , fik en date, men sagde nej tak, da hun ikke lignede sine fotos overhovedet, så det blev til lidt snak over et glas hos mig min faste, tror jeg, i over et år, har jeg aftalt med at vi skulle mødes igen fra august, og det kommer nok til at ske suk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1829 Skrevet 30. Juli, 2018 MC5tooge skrev, for 1 time siden: ADMIN kan ikke rette i posten. Er der tidsfrister for rettelser? Jeg mener at du kan rette/redigerer din post i op til 1 time efter du har postet den, herefter er den "bindende". Om Admin kan rette hele tiden?, det ved jeg ikke, men han kan slette til en hver tid mener jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Juli, 2018 Jeg tror såmænd gerne på MC5tooge. Jeg har selv haft et par unge bekendtskaber derinde fra, som ikke ville have andet end godt selskab og måske lidt vin, og jeg har også for nyligt fået kontakt til en, som bestemt ikke søger penge - hun tjener sgu markant mere end mig alligevel. Men der er ekstremt langt mellem snapsene, kvaliteten af siden og deres support er seriøst faldende, og mit indtryk er, at deres eneste interesse er at tjene mest muligt - så fred med at levere en god service, selvom et abonnement koster en del. Jeg tænker også, at sidens popularitet må være faldende, siden de har genindført prøveabonnement og lanceret en ny side. Personligt vender jeg ikke tilbage til siden, hvis det ikke går med hende, jeg har kontakt med nu. I mine øjne er det simpelthen ikke tiden værd. Tid er penge, og det er billigere for mig at finde en seriøs GP og besøge hende, eller at søge et fast bekendtskab på annoncelight. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 30. Juli, 2018 Jeg synes, at det lyder dejligt - bare fordi alle de andre er nogle kyniske hunde, så kan man altså godt finde lige hende der på de mest overraskende steder Så jeg siger tillykke - og så må vi se, om det holder - krydser ialfald fingre for dig og ønsker dig det bedste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 30. Juli, 2018 (edited) Netop Franz. Jeg kommer hellere ikke tilbage dertil af samme årsag. Er klar over at jeg har været temmelig temmelig heldig. Det er gået op for mig at jeg er i al sandsynlighed polyamorisk og det er nok igennem det univers at jeg får kontakter hvis det bliver aktuelt i fremtiden. Men min ny pige har indtil videre været helt helt igennem fantastisk. Hun er ikke så meget yngre end mig og hun er interesseret i noget ret langvarigt, men kun som et erotisk forhold fordi hun har ikke tid til andet lige nu. Hun er desuden kvik, karrierepige, og tjener flere skillinger end jeg gør... Min kone har det ikke helt godt med det men når hun ikke ønsker noget seksuelt selv, accepterer hun at det nok ikke kan være anderledes når jeg ikke er så god til "one night stands". Redigeret 31. Juli, 2018 af MC5tooge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 31. Juli, 2018 MC5tooge skrev, for 33 minutter siden: Men min ny pige har indtil videre været helt helt igennem fantastisk. Sådan var alle mine kærester også...…. da jeg mødte dem Nå spøg til side - Tillykke med fundet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ane Nühm 4 Skrevet 31. Juli, 2018 (edited) frenchlover1 skrev, den 30/7/2018 at 08:01: Har lige meldt mig på SD i en måned. Har været der i 14 dage nu. Jeg har over de sidste tre år været der i fem-seks perioder, der hver har været på en-to måneders længde. Så jeg skulle mene, at jeg har et sammrnligningsgrundlag. Og det ser ikke for godt ud. Seriøsiteten og kvaliteten er dalet vildt stærkt. Der ikke ret mange sugarbabeprofiler online. Ikke engang i Hovedstaden... Når man efter 30-50 beskeder tror, at man har en aftale, så: - svarer hun pludselig ikke længere - har hun pludselig fået mens - svarer hun 8 timer efter aftalt mødetid, og spørger (kl 23.58) om man kan mødes nu - har hun pludselig fået feber - skriver hun næste dag og undskylder, at hun sov over sig dagen før, da man havde aftalt at mødes kl 11 om formiddsgen. Det er desværre pænt meget tidsspilde på SugarDaters. Pænt meget. Og så har jeg endda formuleret mig pænt. Sitet er ikke længere pengene værd. Overhovedet ikke. Venligst French PS: Ud over sugarbabes, der kommer med de ovennævnte undskyldninger, så er der de urealistiske ‘jeg -er-Guds-gave-til-verden’-typer, der efter en enkelt eller to beskeder straks beder om 4K. uden at man aner noget om, hvad det er for en aftale, de tænker på: En middagsaftale?, et blow på 15 minutter?, sex i 30 minutter? eller måske hygge, snak, et glas koldt vin, nus, slik og erotik i en time til halvanden eller mere? Jeg har sugardatet et kort stykke tid - eller prøvet! For lad mig sige, at det useriøse bestemt også er til stede hos mændene på SD.dk. Jeg laver en aftale, og enten bliver den flyttet eller aflyst. Folk forsvinder pludselig uden et eneste kvæk. Man har en samtale, og så svarer folk bare ikke mere, eller de sletter deres profil. Efter over 100 breve i inboxen har jeg haft én seriøs date, hvor vi mødtes til kaffe og næste date havde vi dejlig sex og hyggede os et par timer. Et par andre kemi-møder har jeg også haft, som ikke er blevet til mere. Men én fræk aftale blandt over 100... Der er plads til forbedring. Jeg siger tak for de mænd, der er seriøse og tak for kaffe til de andre! Redigeret 31. Juli, 2018 af Ane Nühm 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 31. Juli, 2018 Ja jeg bliver vist nok aldrig så heldig med den igen så det var også en meget kort bekendskab med den jeg får..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg