Kysser 4 Skrevet 29. Juli, 2018 Hej alle, Jeg har læst med på Eroguide i en del år. Her er så min første anmeldelse. :-) Det er ikke reklame, selv om jeg kun har positivt at fortælle om hende her: https://annoncelight.dk/showad/248761 Hvor ER hun bare super SØD, og DEJLIG. Billederne er modelagtige men hun er rent faktisk SÅ køn. Hun er tilmed super-sød og prøvede at gøre det bedste for mig. jo jo, jeg var halvfuld, men når man bliver tungekysset dybt af så dejlig en pige, så nyder man det :-D Hun fortalte at hun er her 2 dage mere, og derefter tager hun til Spanien. Stedet i Solrød har været brugt af andre piger, jeg har været der 2 gange. Parker ved skolen, og gå ad cykelstien. Overdrevet flot pige, og hun er sååå sød og fræk. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kysser 4 Skrevet 29. Juli, 2018 Jeg glemte vist at skrive at billederne rent faktisk ER hende. Hun er en super flot kvinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
allkaa 100 Skrevet 29. Juli, 2018 Hvad er hendes prisniveau? Og hvad med ekstra for anal og tungekys?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kysser 4 Skrevet 29. Juli, 2018 Jeg betalte 1000 for 30 min. Jeg tænkte ikke på tid og sted og jeg nød det hele :-D Jeg var der 30-35 min. Anal havde jeg slet ikke i tankerne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 29. Juli, 2018 Jeg vil også skrive nogle anbefalinger... Sød, dejlig, og tungekysser = én go' luder. Hmm... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kysser 4 Skrevet 29. Juli, 2018 @WhoKnowsWhat Jeg ser fremtil dine anbefalinger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 909 Skrevet 30. Juli, 2018 Du har læst med her i flere år, har skrevet 4 indlæg.....alle i denne streng..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynkineseren 752 Skrevet 30. Juli, 2018 Thomsen skrev, for 5 timer siden: Du har læst med her i flere år, har skrevet 4 indlæg.....alle i denne streng..? At læse og at skrive er ikke det samme..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 909 Skrevet 30. Juli, 2018 Lynkineseren skrev, for 9 timer siden: At læse og at skrive er ikke det samme..... Det har jeg heller aldrig sagt....jeg gør bare opmærksom på, at der ikke er flere indlæg fra "Kysser" end dem i den gode anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynkineseren 752 Skrevet 30. Juli, 2018 (edited) Thomsen skrev, for 8 minutter siden: Det har jeg heller aldrig sagt....jeg gør bare opmærksom på, at der ikke er flere indlæg fra "Kysser" end dem i den gode anmeldelse Det forstår jeg, men jeg tænker, at mange nye anmeldere har læst med et stykke tid før de selv bliver aktive, og det er vel ikke så super suspekt... eller hvad? Een anmeldelse skal jo være den første. Redigeret 30. Juli, 2018 af Lynkineseren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 909 Skrevet 30. Juli, 2018 Lynkineseren skrev, for 9 timer siden: Det forstår jeg, men jeg tænker, at mange nye anmeldere har læst med et stykke tid før de selv bliver aktive, og det er vel ikke så super suspekt... eller hvad? Een anmeldelse skal jo være den første. Jo da....jeg er for så vidt enig....meeeeen Jeg forbeholder mig retten til at bevare min skepsis i dette tilfælde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kysser 4 Skrevet 2. August, 2018 @Thomsen Skepsis er altid godt. Jeg er selv meget skeptisk når jeg læser herinde, og der er desværre al for mange eksempler på falske anmeldelser. Selvfølgelig er der skepsis når en profil laver sit første skriv på sitet. Det kunne jeg havde sagt mig selv. Hvis pigen jeg besøgte i søndags ellers talte sandt, så er hun allerede taget til Spanien nu. Men annoncen er stadig aktiv. Det ændrer ikke på at jeg havde en rigtig god oplevelse og ønskede at dele den med jer andre. og den søde @Lynkineseren har helt ret; "Een anmeldelse skal jo være den første." God weekend derude... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg