Hop til indhold
jaeger1949

Et år med megen glæde og ikke mindst mange forventninger!

Recommended Posts

Hej derude, 

Efter at have snyltet på denne side i snart 2 år, så vil jeg gerne give lidt igen. 
Det hele startede på en ferie til udlandet, hvor jeg fik en dejlig thai massage. Til sidst begyndte den massøren, at røre lidt omkring skridet. Det var meget uventet, og jeg takkede pænt nej tak. 

Jeg vender retur til København - og tænker: måske skulle man give det et skud! 

Første besøg var hos Moon Massage på Østerbro. 
Fin massage og et rigtig fint HJ - det blev til en del extra besøg. 
Jeg besøger gerne, hvis jeg er der og skal have en god massage.

Det med min bagdel har altid fascineret mig. Så derfor tænkte jeg:
Kingosgade
Min lyster omkring prostata blev opfyldt. Men dårlig massage, meget oile og min lyst var begrænset af den "ældre" men RIGTIG rare ejer. 
Dette blev og til et par besøg.
Kommer der ikke mere. 

Derefter tiltalte ideen mig om en 4håndsmassage
Derfor endte jeg på Borups Plads
Fornuftig massage og en smuk følelse at have 2 par hænder på kroppen. De kan også godt noget med "enden"!
Jeg besøger stadig klinkken, da den er tæt på mit hjem. Men nogle gange tager jeg bare en massage.

Men kan man andet end et HJ og en gang massage? 
Ja - først forsøg var Apex
Yaya, og det fungerede rigtig fint. Jeg betalte de 1.500 kr. og prøvede at slappe af, men det kunne have været bedre. 
Muligvis mest fra min egen side. Men der var en hvis nervøsitet fra min side. 
Jeg har tit tænkt på at komme igen, men det er aldrig sket. Det kommer nok heller aldrig til at ske. 


Jeg arbejdede ude i Ballerup og var derfor forbi Husum og der besøgte jeg
Paradis Wellness
Naci er en flot dame og hun gav mig en god service både massage og B2B. 
Hvis jeg skulle den vej oftere, så ville jeg prøve at komme forbi igen. 

Bee på Brønshøj torv leverer også en rigtig fin massage, og er en køn pige. 
Men hvis jeg er i området så ville jeg vælge Paradis! 

Der har været et par andre steder ind imellem. Men det er ikke værd at skrive om. 

Det har været en stor fornøjelse at læse andres anmeldelser herinde. 
Et ydmygt tak herfra - og som der står i overskriften, så er forventingen en stor del af hele oplevelsen. 

Det er i med til at bidrage til! 

PS. Hvis man er i Vejle, så vil jeg sig at Ten er en af de bedste oplevelser jeg har haft - uden sammenligning. 
Så hvis nogle har et par must try's så er jeg sikker på, at mange herinde vil blive taknemlige! 



 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Genkender også en del. Og husk at Gorn på Kingosgade har passeret 70. Ikke dårligt at hun stadig yder nogenlunde service med godt humør.

Moon er jo klassiskt godt når det kommer til massage og HJ. Men har egentlig aldrig fået mere, undtaget den gang Mamasans kusine sad nøgen på mit ansigt imens Mama ordnede bananen.

Apex er et lidt mærkeligt sted, der sjældent skifter billeder eller personale. Det går åbenbart godt alligevel. Havde en sjov oplevelse med ovennævnte Yaya og en en anden, temmelig stor pige - ikke på nogen af billederne. Jeg og Yaya klikkede ikke særligt, men med den store var det anderledes - mon dieux hun blev liderlig. Det hele endte med at jeg og den velvoksne tumlede rundt i en særdeles våd og svedig dans, imens Yaya lidt distræt masserede mit hoved eller mine fødder eller hvor hun nu kunne nå frem. Det var en af årets mest liderlige oplevelser, og efterpå sad vi kun der på briksen, mig og den velvoksne, med flettede fingre og kiggede hinanden i øjnene. Som hvis var vi nyforelskede. Imens Yaya vimsede rundt og ordnede håndklæder eller hvad hun nu gjorde.

Har desværre aldrig mødt hende igen. Bibi samme sted er velanmeldt, og guderne skal vide hun har en krop fra deres fabrik. Blød, dejlig og med remarkable bryster. Men jeg oplever også hende som lidt fraværende og mærkelig, uden at kunne at kunne sætte en finger på hvad det er. Suzy har jeg haft mange særdeles dejlige møden med, men desværre ikke siden hun kom til Apex.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager meget at jeg ikke kunne decifrere, at Naci var Nancy, og at Husum var Brønshøj! Men dejligt at der er så venlige og overskudsagtige personer her på siden, der kan guide én i den rigtige retning... :roll: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 2 minutter siden:

Beklager meget at jeg ikke kunne decifrere, at Naci var Nancy, og at Husum var Brønshøj! Men dejligt at der er så venlige og overskudsagtige personer her på siden, der kan guide én i den rigtige retning... :roll: 

Ups - er man gnaven idag?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ, egentlig ikke. Men tror varmen har ramt jer alle. Først skal jeg diskutere med Bebop, om jeg har belæg for at komme med en kommentar om en pris på en ydelse hos en pige, og derefter bliver jeg "irettesat" (seriously) af dig. 

Det irriterer mig bare, længere er den ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, Lige nu:

Næ, egentlig ikke. Men tror varmen har ramt jer alle. Først skal jeg diskutere med Bebop, om jeg har belæg for at komme med en kommentar om en pris på en ydelse hos en pige, og derefter bliver jeg "irettesat" (seriously) af dig. 

Det irriterer mig bare, længere er den ikke. 

Måske er det dig varmen har ramt, når du ikke kan tage imod hjælpsomhed med en hint af ironi. "Seriously" i det her tilfælde er ikke nogen irettesættelse, snarere et blink til en erfaren thainydere som dig.

Beklager meget min overskudsagtighed. Bebop kan jeg jo ikke svare for, i det at vi ikke samarbejder om at gøre dig irriteret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 31/7/2018 at 13:06:

Genkender også en del. Og husk at Gorn på Kingosgade har passeret 70. Ikke dårligt at hun stadig yder nogenlunde service med godt humør.

Moon er jo klassiskt godt når det kommer til massage og HJ. Men har egentlig aldrig fået mere, undtaget den gang Mamasans kusine sad nøgen på mit ansigt imens Mama ordnede bananen.

Apex er et lidt mærkeligt sted, der sjældent skifter billeder eller personale. Det går åbenbart godt alligevel. Havde en sjov oplevelse med ovennævnte Yaya og en en anden, temmelig stor pige - ikke på nogen af billederne. Jeg og Yaya klikkede ikke særligt, men med den store var det anderledes - mon dieux hun blev liderlig. Det hele endte med at jeg og den velvoksne tumlede rundt i en særdeles våd og svedig dans, imens Yaya lidt distræt masserede mit hoved eller mine fødder eller hvor hun nu kunne nå frem. Det var en af årets mest liderlige oplevelser, og efterpå sad vi kun der på briksen, mig og den velvoksne, med flettede fingre og kiggede hinanden i øjnene. Som hvis var vi nyforelskede. Imens Yaya vimsede rundt og ordnede håndklæder eller hvad hun nu gjorde.

Har desværre aldrig mødt hende igen. Bibi samme sted er velanmeldt, og guderne skal vide hun har en krop fra deres fabrik. Blød, dejlig og med remarkable bryster. Men jeg oplever også hende som lidt fraværende og mærkelig, uden at kunne at kunne sætte en finger på hvad det er. Suzy har jeg haft mange særdeles dejlige møden med, men desværre ikke siden hun kom til Apex.

 

Hej Bananas. Kneppede du mamsan hos Moon massage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 5 timer siden:

Giver Pariadis..Nancy  kun massage eller tilbyder hun andet sex fuld pakke til mere pris?

Mvh Kim

Hun  plejer da at tilbyde fuldt program

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 17 timer siden:

Hun  plejer da at tilbyde fuldt program

Det har hun i hvert fald gjort tidligere med afsluttende bad. Jeg ved ikke, om det har ændret sig, efter at hun er blevet klinikejer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...