Hop til indhold
guka

Flensborg, Feldstrasse 18 24939 Flensburg:Carina og Marcela

Recommended Posts

Efter at have kørt forgæves i går til 5-6 steder i Fl. i går, havnede jeg i Feldstrasse 18

24939 Flensburg.

Marcela var decideret kvabset og Marcela bestemt ikke slank eller køn og mindst 15 år ældre end de opgivne 25. Men nu skulle det være, og for 50€ fik jeg 20 min. med middelmådig sex.

Billederne på Fair Girls har INTET med de to piger at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Efter at have kørt forgæves i går til 5-6 steder i Fl. i går, havnede jeg i Feldstrasse 18

24939 Flensburg.

Marcela var decideret kvabset og Marcela bestemt ikke slank eller køn og mindst 15 år ældre end de opgivne 25. Men nu skulle det være, og for 50€ fik jeg 20 min. med middelmådig sex.

Billederne på Fair Girls har INTET med de to piger at gøre.

ahhh hader når det sker. Findes ikke noget værre, end når man har sat næsen op efter kvalifjams, og man så kommer ud med en rigtig øv fornemmelse!!

Men tak fordi du advarede os andre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Efter at have kørt forgæves i går til 5-6 steder i Fl. i går, havnede jeg i Feldstrasse 18

24939 Flensburg.

Marcela var decideret kvabset og Marcela bestemt ikke slank eller køn og mindst 15 år ældre end de opgivne 25. Men nu skulle det være, og for 50€ fik jeg 20 min. med middelmådig sex.

Billederne på Fair Girls har INTET med de to piger at gøre.

Hvad forresten med Carina??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du citerer min anmeldelse, så kunne du ikke også læse den?

Hmm måske du selv skulle prøve at læse den. Du skriver marcela 2 gange og ikke Carina nogen gange. Skal det forståes som om at marcela er kvabset og CARINA er 10-15 år ældre end opgivne alder? Eller skal det forståes som om marcela er kvabset og 10-15 år ældre end opgivet, og du ikke stødte ind i Carina, og derfor har du ikke skrevet mere om hende. Håber det er det sidste, for havde personligt Carina i kikkerten, men hvis hun både er overvægtig og 10-15 år ældre end opgivne alder, ja så skal hun jo slettes af todo listen

Del dette indlæg


Link til indlæg

du har ret, nr. 2 marcela er carina, som er mindst 15 år ældre end angivet, ingen skønhed og giver middelmådig sex. så hold dig LANGT VÆK FRA DEM BEGGE

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Guka, ved du forresten om det generelt er helt galt med alder, billeder og vægt på Feldstrasse 18?? skal derned, en af de nærmeste dage, og har kig på alexandra og milena. På billeder nogle ok kønne piger, og vigtigst af alt, de taler Engelsk! er sgu ikke så god, til det der prøjsisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke det er værre eller bedre på Feldstrasse 18 end de andre steder, dem jeg har besøgt har også momset deres alder :)

Jeg har ikke oplevet at billederne har været falske, det har hidtil været pigen på billederne jeg mødte på adressen.

Sprogmæssigt har jeg haft mine problemer, med et par sydamerikanere der trods løftet om engelsk kundskaber ikke kunne andet end portugisisk, + 10 tyske gloser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Feldstrasse:

Jeg har haft en del gode oplevelser der.

synes aldrig der har været fake mht. billeder, og alder, jaaee ;)

Hvis jeg skal sige noget negativt, står man altså lige ude på gaden og venter med en masse danske grænsehandlere kørende frem og tilbage :oops: , men de ved sikkert ikke hvad der foregår.

Jeg har også oplevet et par gange at der ikke blev åbnet :( der har nok været optaget), men ellers 4 ++++ ud af 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke tidligere oplevet fake billeder der, men ud over den allerede nævnte har jeg kun været der2 gange, og det har været temmelig indbildske piger med ret dårlig service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Feldstrasse

Jeg har ringet på nogle gange og købt noget en gang. Super lækker tøs i stueetagen. Priserne har været 70 eller 80 euro for 30 min med gummi på til fransk. Så højere end 50 euro i resten af byen.

Men pigerne har også været noget kønnere end gennemsnittet de gange. Lyder til at de er faldet af på den.

Jeg syntes Flensborg er broget. Og jeg ender altid med at stemme dørklokker 5 steder mindst og køber noget de 2 typisk. Kan meget godt lide at det er sådan lidt broget egentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...