Guest Nemtøs Skrevet 28. Juli, 2018 Sidder med en voldsom forargelse ved at der gang på gang opdages at den samme person gemmer sig bag flere forskellige profiler, udelukkende for at rose bestemte Gp'er og hænge andre ud. Godt der er gode vagthunde som får ryddet op i de personer som snyder herinde. Men vi er voksne mennesker, det burde slet ikke være nødvendigt. Vær nu lidt anstændige - gælder begge køn. Så der ikke skal stilles spørgsmålstegn ved en anmeldelse. Blot et surt opstød Venligst nemtøs Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 28. Juli, 2018 (edited) Ja, og det værste, jeg kan forstå @Martin9000 er opfundet til lejligheden, det kan jeg til nød forstå, men at @Opmæen opfinder @Smiley5 og @Denglade er sgu rystende vh. Piraten Redigeret 28. Juli, 2018 af Piraten Det var noget vrøvl Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 28. Juli, 2018 Det nogle gange utroligt hvad der foregår og hvad folk kan få sig selv til. Jeg har aldrig haft flere profiler her inde, men det er tilladt, og flere benytter sig af det. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. Juli, 2018 AalborgLook skrev, for 8 minutter siden: Det nogle gange utroligt hvad der foregår og hvad folk kan få sig selv til. Jeg har aldrig haft flere profiler her inde, men det er tilladt, og flere benytter sig af det. At diskutere med sig selv fra flere forskellige profiler om hvor fantastisk en kvinde er - det er utroværdigt og totalt latterligt. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 28. Juli, 2018 @Stabilizer tager iøvrigt fejl af en af profilerne. Det er @Denglade og ikke @Den Glade, den stakkels mand, der optræder i trådene om @Pamela Sunshine vh. Piraten Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 28. Juli, 2018 fatter ikke nogen prøver at bryde reglerne herinde alt bliver opklaret og synderne for deres velfortjente straf. af de dygtige og årvågne moderatorer/administratorer tak til dem. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 28. Juli, 2018 Ja, og så kan man sidde og ærgre sig over de “smiley’er” man har sat ved de forskellige indlæg. Man burde jo bare have sat “grinesmiley’s” ved dem alle sammen. Måske @happyyoungster griner, men tror nu ikke @Pamela Sunshine synes det har været morsomt. Og hvem er @Martin9000 egentligt? Kommer der et nyt afsnit af “soap”? vh. Piraten Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 28. Juli, 2018 AalborgLook skrev, 1 time siden: Det nogle gange utroligt hvad der foregår og hvad folk kan få sig selv til. Jeg har aldrig haft flere profiler her inde, men det er tilladt, og flere benytter sig af det. Ja det er tilladt, blot man husker at holde dem adskilt, det er så der hvor filmen knækker for dem som benytter sig af det, og sørgeligt for alle andre, når noget er godt, bliver det misbrugt, sådan er vores Verden men heldigvis er vi mange som støtter op om det der er rigtig, ja ku jo få lyst til at nævne Ts Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 28. Juli, 2018 Thaimig skrev, for 1 minut siden: Ja det er tilladt, blot man husker at holde dem adskilt, det er så der hvor filmen knækker for dem som benytter sig af det, og sørgeligt for alle andre, når noget er godt, bliver det misbrugt, sådan er vores Verden men heldigvis er vi mange som støtter op om det der er rigtig, ja ku jo få lyst til at nævne Ts Ts? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 28. Juli, 2018 Piraten skrev, for 1 minut siden: Ts? Trådstart Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 28. Juli, 2018 Er der nogen der kan forklare mig hvorfor der er nogen der har behov for at have flere profiler? pft. Piraten Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 28. Juli, 2018 Nu er det jo desværre tilladt at have 2 profiler herinde. Det kan der dog være forskellige grunde til Det ville jo være nemmest, hvis en af dem med 2 profiler svarede på Piratens spørgsmål. Det sker nok næppe. Jeg har selv altid kun haft 1 profil. Det er rigeligt for mig. Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 28. Juli, 2018 Nogen bruger 1 profil til at diskutere med og en anden til anmeldelser osv. På mig virker det mere som om man ikke vil være ved det man skriver. Men sådan er der så meget... Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 29. Juli, 2018 Flere profiler??? Kæft hvor barnligt Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 29. Juli, 2018 Ja okay jeg har faktisk en gang oprettet en ekstra profil på eg jeg nåede at bruge i en uge for et år siden da jeg blev blokeret af admin. Men den profil ka jeg ik en gang huske navn på i dag, længe leve korttidshukommelse Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 29. Juli, 2018 (edited) Måske bruger man ALT for lang tid på Eroguide.dk,hvis det er nødvendigt med flere profiler for sin tilstedeværelse. Eller også bruger man for lang tid på at afsløre det Enzo Redigeret 29. Juli, 2018 af Enzo L'uri Tilføjelse Del dette indlæg Link til indlæg
North 780 Skrevet 29. Juli, 2018 Piraten skrev, for 7 timer siden: @Pamela Sunshine Og hvem er @Martin9000 egentligt? Kommer der et nyt afsnit af “soap”? vh. Piraten https://annoncelight.dk/showad/253610 Pamela og Martin annoncerer sammen, så det kunne jo være ham.. /North 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 29. Juli, 2018 Piraten skrev, for 7 timer siden: Er der nogen der kan forklare mig hvorfor der er nogen der har behov for at have flere profiler? pft. Piraten Der er mange der har flere profiler her på eg...det er helt legalt og meget brugt, og der bliver heller ikke lagt skjul på det, som andre brokke tråde så kommer de ramte profiler ikke på banen....du kender ikke din egen nabo, et tidligere argument var at en lyserød havde en sort profil, for at kunne deltage i diverse forums, og derfor kunne holde hendes gesjæft udenfor... mange tidligere markante profiler deltager stadig her på EG, bare med en anden profil Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 29. Juli, 2018 Den omtalte tråd var sgu underholdende læsning. Måtte starte forfra flere gange for at få det helt rigtigt Gad vide om nogen møder op klokken 15 i dag bag benzinstationen 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Juli, 2018 DK fyr 34 skrev, for 4 minutter siden: Den omtalte tråd var sgu underholdende læsning. Måtte starte forfra flere gange for at få det helt rigtigt Gad vide om nogen møder op klokken 15 i dag bag benzinstationen Fuldstændig enig - tråden skulle blot have lagt under hyggesnak (sjov og spas), fremfor under anmeldelser Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 29. Juli, 2018 Piraten skrev, for 10 timer siden: Ja, og så kan man sidde og ærgre sig over de “smiley’er” man har sat ved de forskellige indlæg. Man burde jo bare have sat “grinesmiley’s” ved dem alle sammen. Måske @happyyoungster griner, men tror nu ikke @Pamela Sunshine synes det har været morsomt. Og hvem er @Martin9000 egentligt? Kommer der et nyt afsnit af “soap”? vh. Piraten Jeg tror du stadig kan ændre det – jeg har fået et "like" i dag – så det er muligvis kun nye indlæg som der er lukket for Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 29. Juli, 2018 Flere profiler skræmmende Jeg ville blive skizofren – tænk at huske på hvad "peter" mener når man lige nu er "holger" Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 29. Juli, 2018 mature man skrev, for 40 minutter siden: Flere profiler skræmmende Jeg ville blive skizofren – tænk at huske på hvad "peter" mener når man lige nu er "holger" Det er jo derfor de har flere profiler. Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 29. Juli, 2018 mature man skrev, 1 time siden: Jeg tror du stadig kan ændre det – jeg har fået et "like" i dag – så det er muligvis kun nye indlæg som der er lukket for Man stadig give sin mening til kende med likes og smiley'er og man kan ændre allerede afgivne meningstilkendegivelser så @Piraten du kan altså godt sætte griner/sørgelig eller hvad du nu føler for Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 29. Juli, 2018 Nu er EG jo gået fra at være et anmeldelses board, til et ustillingsvindue for købesex branchen....mon ikke motiverne for flere profiler har flyttet sig, fornemmer klart en interesse fra pigerne side i at have en hjord af klappere....hvordan forholdes til den udvikling ?? udviklingen af de såkaldte anmeldelser har de udviklet sig til forklædte annoncer ?? Del dette indlæg Link til indlæg