Hop til indhold
Guest Nemtøs

Flere profiler

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Sidder  med  en  voldsom  forargelse  ved at  der  gang  på  gang  opdages  at  den  samme  person gemmer  sig bag  flere  forskellige  profiler,  udelukkende  for  at  rose  bestemte  Gp'er  og  hænge  andre  ud.  

Godt  der  er  gode  vagthunde  som  får  ryddet  op  i  de  personer  som  snyder herinde. 

Men  vi  er  voksne  mennesker,  det  burde  slet  ikke  være  nødvendigt. 

Vær  nu  lidt  anstændige  - gælder  begge  køn.  Så  der  ikke  skal  stilles  spørgsmålstegn  ved  en  anmeldelse. 

Blot  et  surt  opstød 

Venligst nemtøs 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Ja, og det værste, jeg kan forstå @Martin9000 er opfundet til lejligheden, det kan jeg til nød forstå, men at @Opmæen opfinder @Smiley5 og @Denglade er sgu rystende 

vh. Piraten

Redigeret af Piraten
Det var noget vrøvl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det nogle gange utroligt hvad der foregår og hvad folk kan få sig selv til. 

Jeg har aldrig haft flere profiler her inde, men det er tilladt, og flere benytter sig af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har aldrig haft flere profiler her inde, men det er tilladt, og flere benytter sig af det.

At  diskutere  med  sig  selv  fra  flere forskellige  profiler  om  hvor  fantastisk  en  kvinde  er  - det  er  utroværdigt og  totalt  latterligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

fatter ikke nogen prøver at bryde reglerne herinde

alt bliver opklaret og  synderne for deres velfortjente straf.

af de dygtige og årvågne moderatorer/administratorer

tak til dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Ja, og så kan man sidde og ærgre sig over de “smiley’er”  man har sat ved de forskellige indlæg. Man burde jo bare have sat “grinesmiley’s” ved dem alle sammen. Måske @happyyoungster griner, men tror nu ikke @Pamela Sunshine synes det har været morsomt. Og hvem er @Martin9000 egentligt? Kommer der et nyt afsnit af “soap”?

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Ja det er tilladt, blot man husker at holde dem adskilt, det er så der hvor filmen knækker :huh:

for dem som benytter sig af det, og sørgeligt for alle andre, når noget er godt, bliver det

misbrugt, sådan er vores Verden :huh: men heldigvis er vi mange som støtter op om det

der er rigtig, ja ku jo få lyst til at nævne Ts :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten
Thaimig skrev, for 1 minut siden:

Ja det er tilladt, blot man husker at holde dem adskilt, det er så der hvor filmen knækker :huh:

for dem som benytter sig af det, og sørgeligt for alle andre, når noget er godt, bliver det

misbrugt, sådan er vores Verden :huh: men heldigvis er vi mange som støtter op om det

der er rigtig, ja ku jo få lyst til at nævne Ts :wub:

Ts?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Piraten skrev, for 1 minut siden:

Ts?

Trådstart

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Er der nogen der kan forklare mig hvorfor der er nogen der har behov for at have flere profiler?

pft. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det jo desværre tilladt at have 2 profiler herinde. Det kan der dog være forskellige grunde til 

Det ville jo være nemmest, hvis en af dem med 2 profiler svarede på Piratens spørgsmål.

Det sker nok næppe.

Jeg har selv altid kun haft 1 profil. Det er rigeligt for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen bruger 1 profil til at diskutere med og en anden til anmeldelser osv. 

På mig virker det mere som om man ikke vil være ved det man skriver. 

Men sådan er der så meget... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flere profiler??? Kæft hvor barnligt :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja okay jeg har faktisk en gang oprettet en ekstra profil på eg jeg nåede at bruge i en uge for et år siden da jeg blev blokeret af admin. Men den profil ka jeg ik en gang huske navn på i dag, længe leve korttidshukommelse :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Måske bruger man ALT for lang tid på Eroguide.dk,hvis det er nødvendigt med flere profiler for sin tilstedeværelse.

Eller også bruger man for lang tid på at afsløre det:wink:

Enzo

Redigeret af Enzo L'uri
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Piraten skrev, for 7 timer siden:

Er der nogen der kan forklare mig hvorfor der er nogen der har behov for at have flere profiler?

pft. Piraten

Der er mange der har flere profiler her på eg...det er helt legalt og meget brugt, og der bliver heller ikke lagt skjul på det, som andre brokke tråde så kommer de ramte profiler ikke på banen....du kender ikke din egen nabo, et tidligere argument var at en lyserød havde en sort profil, for at kunne deltage i diverse forums, og derfor kunne holde hendes gesjæft udenfor... mange tidligere markante profiler deltager stadig her på EG,  bare med en anden profil :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den omtalte tråd var sgu underholdende læsning. Måtte starte forfra flere gange for at få det helt rigtigt :)

Gad vide om nogen møder op klokken 15 i dag bag benzinstationen :lol:

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
DK fyr 34 skrev, for 4 minutter siden:

Den omtalte tråd var sgu underholdende læsning. Måtte starte forfra flere gange for at få det helt rigtigt :)

Gad vide om nogen møder op klokken 15 i dag bag benzinstationen :lol:

Fuldstændig enig  - tråden  skulle  blot  have  lagt  under  hyggesnak (sjov  og  spas), fremfor  under  anmeldelser  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
Piraten skrev, for 10 timer siden:

Ja, og så kan man sidde og ærgre sig over de “smiley’er”  man har sat ved de forskellige indlæg. Man burde jo bare have sat “grinesmiley’s” ved dem alle sammen. Måske @happyyoungster griner, men tror nu ikke @Pamela Sunshine synes det har været morsomt. Og hvem er @Martin9000 egentligt? Kommer der et nyt afsnit af “soap”?

vh. Piraten

Jeg tror du stadig kan ændre det – jeg har fået et "like" i dag – så det er muligvis kun nye indlæg som der er lukket for

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Flere profiler :rolleyes: skræmmende :-o

Jeg ville blive skizofren – tænk at huske på hvad "peter" mener når man lige nu er "holger" :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
mature man skrev, for 40 minutter siden:

Flere profiler :rolleyes: skræmmende :-o

Jeg ville blive skizofren – tænk at huske på hvad "peter" mener når man lige nu er "holger" :P

Det er jo derfor de har flere profiler.  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
mature man skrev, 1 time siden:

Jeg tror du stadig kan ændre det – jeg har fået et "like" i dag – så det er muligvis kun nye indlæg som der er lukket for

Man stadig give sin mening til kende med likes og smiley'er og man kan ændre allerede afgivne meningstilkendegivelser så @Piraten du kan altså godt sætte griner/sørgelig eller hvad du nu føler for ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

Nu er EG jo gået fra at være et anmeldelses board, til et ustillingsvindue for købesex branchen....mon ikke motiverne for flere profiler har flyttet sig, fornemmer klart en interesse fra pigerne side i at have en hjord af klappere....hvordan forholdes til den udvikling ?? udviklingen af de såkaldte anmeldelser har de udviklet sig til forklædte annoncer ?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...