Sanne 82 Skrevet 12. August, 2012 Jeg er ligeledes enig mht de useriøse annoncer på annoncelight. Admin på siden mener at de vil falde fra fordi man skal ind og genindsætte sin annonce hver uge. Det tror jeg kun fjerner meget få annoncer. For de som sætter fup annoncer ind, morer sig da uge efter uge med at læse modtagne mails. Jeg tror den eneste måde siden kan overleve på, er ved at der skal være betaling for at være annoncør. Jeg betaler gerne for mine annoncer på en seriøs side. På en useriøs side gider jeg ikke engang ha en gratis annonce. For hvis de kære mænd hele tiden støder på useriøse annoncer, ja så vil de nok også finde min annonce utroværdig. Jeg har haft annonce på siden den sidste måned, men på den måde siden kører pt, så ser jeg ingen grund til at genindsætte den. Sådan tror jeg desværre mange af pigerne tænker. Og med frafald af de seriøse annoncer, ja så ved vi hvis alle hvordan siden ender med at se ud. Jeg håber admin tager op til genovervejelse om det ikke er en god ide at tage betaling for annoncerne. Det er den eneste måde at få udryddet størstedelen af de useriøse annoncer. Der er jo ingen der siger han behøver tage et højt beløb, for det vil måske skræmme flere af amatørpigerne væk og det syntes jeg vil være synd. Tag istedet et symbolsk beløb, selv det vil fjerne mange af de useriøse annoncer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenOmrejsende 7 Skrevet 12. August, 2012 Ja... et symbolsk beløb på 10 kr for en uges annoncetid ville da være en smaddergod ide. Selvom jeg ikke er meget for betalingssites, så tror jeg selv de mest spontane amatørpiger kan være med, hvis det koster 10 kr pr annonce pr uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
inctor 2 Skrevet 18. August, 2012 Jeg tilslutter mig din kritik af Annoncelights nuværende indhold. Hvor kommer alle de lorte-annoncer fra? Antallet af seriøse "amatør"-annoncer er faldet markant. 2/3-dele af hver dags annoncer er faste annoncører, som har haft den samme annonce kørende i flere måneder. Antallet af annoncer, hvor liderlige mænd tror du kan veksle hvad som helst for sex, er nærmest eksploderet. Ved ikke om jeg skal grine eller græde... for lige nu kører det virkeligt nedad bakke! Dette er begyndelsen til enden for Annoncelight, hvis der ikke kommer en strammere censur ift. annoncørerne! Hejsa "DenOmrejsende", Jeg læser dagligt stort set alle annoncer der er på siden, og mange af dem ser rent faktisk ægte nok ud, kan nu godt tænkes at fordi jeg ikke er erfaren i faget, at jeg kan kende forskel på hvornår nogen er seriøs, og hvornår nogen ikke er seriøs i deres annonce. Jeg er large omkring hvad der tillades af annoncer, da alle har forskellige smag og ønsker. Jeg vil da med glæde modtage en rapport, eller besked når du kan gennemskue useriøse annoncer. Nogen af de som annoncere på siden, er HELT nye i faget, og er første gang de faktisk laver en annonce sådan et sted. Dermed skal der være plads til de meget korte annoncer, såvel som til dem som er erfarne og ved hvad de vil have og hvad de kræver. Og med hensyn til det går ned af bakke? Jeg tvivler stærkt på det, mine besøgstal og Analytics har ikke set bedre ud end de gør lige for tiden. Evt. tag et kig på min offentlige Besøgsstatistik fra LiveCounter; http://www.livecounter.dk/viewstats/33985/ Med hensyn til at kræve penge for overhovedet at kan annoncere er ikke en mulighed. FOrmålet med siden har altid, og vil altid være at det skal være gratis at kan oprette en annonce. Derimod kommer der nok en mulighed for at man kan sortere på annoncer fra betalende profiler, og gratis annoncer. De funktioner som der er på siden nu, bliver ikke indskrænket. Du får blot flere ekstra ting som betalende medlem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenOmrejsende 7 Skrevet 19. August, 2012 Hejsa "DenOmrejsende", Jeg læser dagligt stort set alle annoncer der er på siden, og mange af dem ser rent faktisk ægte nok ud, kan nu godt tænkes at fordi jeg ikke er erfaren i faget, at jeg kan kende forskel på hvornår nogen er seriøs, og hvornår nogen ikke er seriøs i deres annonce. Jeg er large omkring hvad der tillades af annoncer, da alle har forskellige smag og ønsker. Jeg vil da med glæde modtage en rapport, eller besked når du kan gennemskue useriøse annoncer. Nogen af de som annoncere på siden, er HELT nye i faget, og er første gang de faktisk laver en annonce sådan et sted. Dermed skal der være plads til de meget korte annoncer, såvel som til dem som er erfarne og ved hvad de vil have og hvad de kræver. Og med hensyn til det går ned af bakke? Jeg tvivler stærkt på det, mine besøgstal og Analytics har ikke set bedre ud end de gør lige for tiden. Evt. tag et kig på min offentlige Besøgsstatistik fra LiveCounter; http://www.livecounter.dk/viewstats/33985/ Med hensyn til at kræve penge for overhovedet at kan annoncere er ikke en mulighed. FOrmålet med siden har altid, og vil altid være at det skal være gratis at kan oprette en annonce. Derimod kommer der nok en mulighed for at man kan sortere på annoncer fra betalende profiler, og gratis annoncer. De funktioner som der er på siden nu, bliver ikke indskrænket. Du får blot flere ekstra ting som betalende medlem. Et er besøgstal - noget andet er kvaliteten. Jeg tror mange vil fortsætte med at kigge forbi Annoncelight et stykke tid endnu, men hvis indholdet ikke ændrer sig, så vil det gå nedad bakke. Ikke ment som pr. unikke hits på dit site, men antallet af brugere, som rent faktisk får noget ud af dit site. Det er en parameter som er svær at måle på. Jeg tror heller ikke du personligt ved blot at læse annoncerne, kan sortere skidtet fra. Er stødt på indtil flere annoncer, hvor annonce og annoncør umiddelbart ser legitim ud. Men når man modtager svar på sin mail, så er man ikke i tvivl om, at annoncøren ikke er seriøs (eller har et helt andet formål med annoncen). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
inctor 2 Skrevet 20. August, 2012 Til "DenOmrejsende", Jamen du skal da være velkommen til at hjælpe til med og sortere de useriøse fra, men det er svært at skelne på hvornår en person er useriøs eller har et andet formål end det som der står, og så til at være usikker på hvorvidt man egentlig har lyst til at gå igennem med at sælge sig selv. Mit ultimative formål med siden er jo at blive det største i Danmark inden for det område, primært at slå Ekstra Bladet's tjeneste, som også koster penge. Men som alene person er det umådeligt svært at kan blive blandt de bedste, når man ikke har andre at "sparre" med omkring tiltag og opdateringer til siden. Jeg er altid åben overfor kritik af design, opsætning eller brugervenlighed, ting som kan gøre siden mere seriøs og blive brugt af flere og mere kendt. Jeg vil rigtig gerne have foreslag fra folk som rent faktisk benytter sig af denne slags sider, men på trods af flere opfordringer på siden, har jeg ikke fået noget feedback overhovedet. Hvilket er en stor skam og meget trist, da jeg ønsker at gøre siden bedre for dem som anvender siden. Så hvis nogen af jer, har foreslag, idéer eller ting som kan gøre siden bedre, så sig til og kom med dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 20. August, 2012 Kan det ikke være ligemeget, Gratis er jo Gratis så kan man tage det man kan bruge og lade resten være det skulle vel ikke være så svært. Personligt læser jeg aldrig annoncelight, jeg gider alligevel ikke de helt unge piger som ike har forstand på hvordan man betjener en mand! Min surt tjente skillinger skal gå til helt sikre topoplevelser.. :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 20. August, 2012 Hej Inctor Det er jo storartet hvis du kan blive større end Ekstrabladet? Ikke mindst hvis det kan omsættes til en tilsvarende værdi, eller mere for pigerne at være med hos dig gratis, end det har at betale for det hos EB. Det bliver svært, for EB kan ikke blot tage sig dyrt betalt fordi de har et næsten defacto monopol, men jo også fordi det genererer omsætning at annoncere hos EB. Pigerne skal vistnok betale for 30 dage af gangen på side6.dk ? Kan de undgå det, er det der er sparet jo tjent, og må også gerne komme kunderne til gode. Det er jo tydeligt at det ikke i noget videre omfang er den mere etablerede branche der satser på Annoncelight, men mere de uafhængige, privat/amatør piger. Nu er branchen jo ikke meget for at skille sig ud, hverken på pris eller rammen omkring købesex. Men jeg tror at der i den grad er behov for et rum for gode tilbud, arrangementer og pris, som ingen af hvilke grunde det så kan skyldes, vil bringe i almindeligt offentligt udbud? Kunne det ikke være en ide med et lukket forum med brugerbetaling for mænd, hvor piger og klinikker kan bringe gratis i udbud som en art medlemstilbud? Såsom sidst på måneden tilbud, happy sunday den sidste søndag i måneden, med halv pris. Klinikker med lukkedage, såsom søndage kunne tilbyde pigerne at de kan komme og gå sådan en dag uden at betale vagtafgift, mod at de agerer kaffedame for hinanden. I en tid hvor der er piger der har vagter der kun giver lidt, eller underskud kunne det være mutters tilbud til dem om at rette lidt op på bundlinjen den sidste søndag i måneden. Der kunne være en lukket medlems tilbuds børs/chat, hvor pigerne kan sidde på vagten, vurdere markedet, bringe suprice tilbud i chatten til de vågne mænd, der er på. Lidt ligesom når mærkevarer skal have solgt ud, de ikke vil have tilbudspriser ud i vinduerne til fuld skue for dem der køber i brandbutikker til fuld pris, de holder lav profil og sætter til salg secondhand/på lagersalg. Ved fortsat at bringe i offentligt udbud til fuld pris, til dem der har bedst råd, men kun mulighed til daglig indenfor normal åbningstid, der kan man koncentrere de gode tilbud på dage og tider ( måske normalt umulige tider på døgnet), hvor måske de der har dårligtst råd, men bedst tid de vil benytte sig af gode tilbud, sådan at pigerne samlet opnår et supplerende mersalg, som de ellers ikke vill have opnået. Alt efter om det bliver en succes eller ikke, kunne man måske forestille sig en månedlig bruger betaling på 100 kr til interesserede mandlige brugere? Giver det værdi for mig i markedet betaler jeg gerne 100 kr om måneden. Skulle det blive en realitet, kan vi forhåbentlig altid efterfølgende skrive anmeldelser i forum på Eroguide.dk af vores oplevelser, men vi kan vel ikke oprette de gode tilbud forlods under Sexevents, hvis pigerne ønsker det holdt udenfor offentlig annoncering. Dog vil jeg foreslå at du afstår fra at udvikle på et anmeldelses forum parallelt med Eroguide.dk, i stedet satser på at opnå en goodwill synergi mellem udbud på Annoncelight og omtale af samme på Eroguide.dk Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg