Guest BM29 Skrevet 28. Juli, 2018 Jeg er liderlig . Men i denne varme orker jeg ikke at dyrke sex , og jeg gider slet ikke køre i timevis for at få en oplevelse der varer i 60 minutter . Er jeg den eneste ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyden64 0 Skrevet 28. Juli, 2018 Hvis det er værd at køre efter, gider jeg godt. Og hvis det er et sted hvor der er aircondition. Er der heldigvis der hvor jeg kommer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1827 Skrevet 28. Juli, 2018 Nej, du er ikke den eneste. Emnet er vendt i andre tråde om GP'ernes indtjening. Personligt kan jeg ikke overskue mere end et hygge blowjob og det skal leveres til adressen - og det er der desværre ikke lige nogen der kommer og gør pt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 28. Juli, 2018 Nytænkning.. tag en tur under den lunkne bruser... Så er der bad før, under og efter.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 28. Juli, 2018 Jeg gider vildt godt...... men det nævnte jeg vist også i den anden tråd med samme emne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9745 Skrevet 28. Juli, 2018 Jeg går ellers med tanken om 14 dage i Thailand på købesex ferie, men sådan som jeg har det i den varme vi har i Danmark i år, så er det bedste nok at droppe tanken om den rejse. Har det ad helvede til bare med solen og varmen, i Danmark for tiden Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 28. Juli, 2018 Elsker varme og sol! Var ude og løbe 2 timer i formiddags og klippede hæk bagefter. Det var varmt og dejligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg