Hop til indhold

Recommended Posts

xxl lover skrev, den ‎11‎-‎02‎-‎2019 at 02:33:

Vil du skrive hvorfor det var en negativ oplevelse? Kan du huske hvad hun hed?

Overhovedet ikke berøringsvenlig. For stor efter min smag, og det er ikke kun kroppen jeg tænker på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amarstang2770 skrev, den 27/1/2019 at 14:48:

Har for nyligt besøgt stedet efter et par års pause  og var lidt spændt

Fik fantastisk thaimassage med lige den hårdhed jeg holder af. Undervejs kom der mere eller mindre tilfældige berøringer og reaktionen udeblev da heller ikke

Godt tændt blev det tid til B2B som blev meget intens efter jeg blev bedt om at ligge på ryggen  - Massøren var dygtig med sin krop og varme mund - På et tidspunkt lå vi i en 69 og mit mundarbejde gav hende den første orgasme - Nu tog fanden ved hende og flagstagen gled ind - hun stod nærmest på hug alt imens jeg nød synet og følelsen af at gilde ud og ind - Kunne til sidst ikke holde mig tilbage og fik en fantastisk udløsning .

Efter af have ligget og nusset blev det tid til bad . Blev badet , vasket, nusset og fik igen rejst flagstangen, der efter et viderunderligt HJ igen måtte kapitulere i en skøn orgasme.

Det bliver med garanti til gentagelser i nær fremtid ;-) 

Jeg har lige haft en fornøjelig time med Dao. Og jeg kan kun tilslutte mig alle de positive bedømmelser af hende her og i andre tråde herinde. Meget sød og sjov petit Thai milf med store (opdaterede - og lidt hårde) bryster. Gav overdreven god service i det indledende bad, en god hård (nøgen) massage med god indlevelse og tilpas pirring. Et superdejligt og dybt blow og et hektisk liderligt ridt der gerne måtte have trukket længere ud. Afsluttede med et bad og var ude en god times tid efter ankomst. 1000 kr lettere med det største smil på læben. Det er en sikker gentagelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kasplaren skrev, for 14 timer siden:

Hvor mange piger er der hos Butsaba? Er det kun Dao eller er der flere?

 

Somme tider er hun alene, men ofte har hun en eller flere kolleger. Intet ligger fast. Du må ned på klinikken og se efter selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...