Hop til indhold
hamdermab

ALESSIA 25 ÅRIG ITALIENSK STUDINE Støvring

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/227406

Var forbi denne skønhed..

Billeder er helt sikker hende som hun skriver.. Hun var super sød...

Fik en adresse og skulle sende en sms når jeg var det.. så fik jeg nr på stedet.. døren var åben.

Med sommerfugle i maven åbnede jeg døren.. Der stod hun gude smuk. Kun i en skjorte.. kram og kindkys.. 

Sød at snakke med.. god engelsk.. Vi aftalte 45 min.

Hun spurgte om jeg ville have et bad.. selvfølgelig.. Hoppede en hurtig tur i badet.

Da jeg kom ud lå hun nøgen på sengen.. sikke en krop.. Vi snakkede om løs og fast. Men jeg udforskede hendes krop. Som en lille dreng der havde fået et nyt stykke legetøj. Vi kyssede.. så på med gummi og hun gav et ok blow.. så fik jeg en ridetur.. se de små fine bryster hoppe ganske let.. fik hende i doggie..det var mere end jeg kunne klare.. 

45 min er med 2 udløsningen så da hun havde tørret mig. Lå vi og snakkede.. nussede.. rigtig GFE. Faldt så meget i snak at det blev ikke til mere..

Kommer helt sikker igen.. Hun har en vild side.. men helt sikker også en blid.. Den blide var lige hvad jeg havde brug for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hamdermab skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/227406

Var forbi denne skønhed..

Billeder er helt sikker hende som hun skriver.. Hun var super sød...

Fik en adresse og skulle sende en sms når jeg var det.. så fik jeg nr på stedet.. døren var åben.

Med sommerfugle i maven åbnede jeg døren.. Der stod hun gude smuk. Kun i en skjorte.. kram og kindkys.. 

Sød at snakke med.. god engelsk.. Vi aftalte 45 min.

Hun spurgte om jeg ville have et bad.. selvfølgelig.. Hoppede en hurtig tur i badet.

Da jeg kom ud lå hun nøgen på sengen.. sikke en krop.. Vi snakkede om løs og fast. Men jeg udforskede hendes krop. Som en lille dreng der havde fået et nyt stykke legetøj. Vi kyssede.. så på med gummi og hun gav et ok blow.. så fik jeg en ridetur.. se de små fine bryster hoppe ganske let.. fik hende i doggie..det var mere end jeg kunne klare.. 

45 min er med 2 udløsningen så da hun havde tørret mig. Lå vi og snakkede.. nussede.. rigtig GFE. Faldt så meget i snak at det blev ikke til mere..

Kommer helt sikker igen.. Hun har en vild side.. men helt sikker også en blid.. Den blide var lige hvad jeg havde brug for.

Jeg kan også anbefale denne pige.

Dog vil jeg ikke beskrive hende som gude smuk. Mere som en alm. ung pige. Billederne er 100 pct retvisende, selvom hun brugte de samme billeder sidst hun var i DK.

Hun er pengene værd imo. Jeg har kun besøgt hende 1 gang, men jeg fornemmer, at hun er en pige, som vil kunne give endnu mere hvis, man var en stamkunde

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan helt tilslutte mig trådstarter - hun er en mega skøn kvinde. Besøgte hende sidst hun var i aalborg. Hun er uimodståelig dejlig med sin lyse silkebløde hud, små faste ungpige bryster og dejlig fræk. Hun er en glad og naturlig pige samtidig og når man kysser hende sker der noget - hun bliver rigtig tændt og er vildt varm og sexet. 

Og for ikke at forglemme - hendes megafransk ...... suk - så må vist en tur på besøg hvis tegnebogen vil ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ligeledes besøgt denne italienske skønhed..

Billederne er af hende. Hun er virkelig sød, imødekommende, ærlig og empatisk.

Hun taler desuden flot engelsk. 

Vores korrespondance forløb ganske let og hun besidder en skøn humor. Via mobilen bekræftede jeg min ankomst. Døren stod på klem, jeg åbnede døren helt op og blev modtaget med kindkys af en høj og utrolig smuk ung kvinde i en yderst elegant sort kjole.

Hun er en utrolig forstående, hjælpsom, lydhør og hensynsfuld kvinde. . Vi afregnede og hun lod sin sorte kjole falde...  En beundringsværdig krop har hun. Vi lagde os på sengen og nussede ganske længe.  

Hun formåede virkelig at få mig til at slappe af og hendes kys og kærtegn er simpelthen vidunderlige. Da kondomet kom på, modtog jeg et blidt blowjob. 

Dernæst fik jeg en uforglemmelig ridetur, hvor jeg imens måtte kærtegne hendes yndige krop samt kysse de nydelige og helt perfekte bryster. 

Jeg værdsætter hendes nærvær og vil meget gerne besøge hende igen, for hun er både smuk som en model, blid som en engel og forførende fræk på samme tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg besøgt skønne Alessia i sidste uge..... Og det var helt som jeg huskede fra sidste år i Aalborg. For fanden hun er dejlig.

Vi aftalte hurtigt, efter et par kys, hvad jeg havde af forventninger osv. - vi afregnede og jeg tog et hurtigt bad. da jeg kom tilbage stod hun i en sort tynd kort silkeslåbrok eller noget. Smilende - og jeg kikkede skarpt på hendes brystvorter der spidsede frem under det tynde stof. Min vejrtrækning tonsede allerede afsted, og hun slap tøjet foran,  og idet den gled til siden trådte hun frem og vi kyssede - længe. Mine rystende hænder fandt hendes faste ungpige bryster ... gosh .. jeg bemærkede hvor blød hun er. Smilende frisk med halvt lukkede øjne trak hun mig ned på sengen hvor jeg kyssede hele hendes virkelig kvindelige krop. hendes kurver tændte mig med det samme... (må hellere holde inde med alle detaljerne... ) Men efter hun havde redet langsomt på mig hvor jeg beundrede hende siddende med brysterne fremskudte og tog imod mine hænder, lænede hun sig ned da hun kunne mærke at jeg ikke holdt ret meget længere, og hviskede om det var nu .... (jeg havde bestilt megafrench) - jeg hakkede lidt og nikkede .... Så gav hun mig et langsomt, blidt, dybt BJ så jeg var ved at se stjerner .... f... det var lækkert... Jeg holdt fast i hendes hårtot som var knyttet i toppen og førte hendes hoved så det passede med min rytme - Da jeg var lige ved at blive skeløjet, gav jeg tegn og så lukkede hun sig hel i bund og tog helt til roden .... holdt sig lidt i bund mens jeg bare gav los ... Det var det bedste BJ mega F jeg har oplevet .... (mange gange efter et afsluttet BJ stopper kvinder for tidligt før den egentlige oplevelse topper - (efter min mening)) men Alessia hun har masser af tid og omhed, nærvær - hun så med smilende øjne på mig mens jeg fadede ud... -

Da hun komtilbage fra toilettet kyssede vi lidt og småsnakkede om alt muligt - masser af tid og huner naturlig, sød og har noget mellem ørene så det er svært at komme videre ..

Så det er ikke sidste gang jeg vender til Støvring - (ska lige have sparet op)

So Alessia You are wonderfull <3 see U

Del dette indlæg

Link til indlæg
marcellino skrev, for 4 timer siden:

Så fik jeg besøgt skønne Alessia i sidste uge..... Og det var helt som jeg huskede fra sidste år i Aalborg. For fanden hun er dejlig.

Vi aftalte hurtigt, efter et par kys, hvad jeg havde af forventninger osv. - vi afregnede og jeg tog et hurtigt bad. da jeg kom tilbage stod hun i en sort tynd kort silkeslåbrok eller noget. Smilende - og jeg kikkede skarpt på hendes brystvorter der spidsede frem under det tynde stof. Min vejrtrækning tonsede allerede afsted, og hun slap tøjet foran,  og idet den gled til siden trådte hun frem og vi kyssede - længe. Mine rystende hænder fandt hendes faste ungpige bryster ... gosh .. jeg bemærkede hvor blød hun er. Smilende frisk med halvt lukkede øjne trak hun mig ned på sengen hvor jeg kyssede hele hendes virkelig kvindelige krop. hendes kurver tændte mig med det samme... (må hellere holde inde med alle detaljerne... ) Men efter hun havde redet langsomt på mig hvor jeg beundrede hende siddende med brysterne fremskudte og tog imod mine hænder, lænede hun sig ned da hun kunne mærke at jeg ikke holdt ret meget længere, og hviskede om det var nu .... (jeg havde bestilt megafrench) - jeg hakkede lidt og nikkede .... Så gav hun mig et langsomt, blidt, dybt BJ så jeg var ved at se stjerner .... f... det var lækkert... Jeg holdt fast i hendes hårtot som var knyttet i toppen og førte hendes hoved så det passede med min rytme - Da jeg var lige ved at blive skeløjet, gav jeg tegn og så lukkede hun sig hel i bund og tog helt til roden .... holdt sig lidt i bund mens jeg bare gav los ... Det var det bedste BJ mega F jeg har oplevet .... (mange gange efter et afsluttet BJ stopper kvinder for tidligt før den egentlige oplevelse topper - (efter min mening)) men Alessia hun har masser af tid og omhed, nærvær - hun så med smilende øjne på mig mens jeg fadede ud... -

Da hun komtilbage fra toilettet kyssede vi lidt og småsnakkede om alt muligt - masser af tid og huner naturlig, sød og har noget mellem ørene så det er svært at komme videre ..

Så det er ikke sidste gang jeg vender til Støvring - (ska lige have sparet op)

So Alessia You are wonderfull <3 see U

Shit- det lyder fandme som en lækker oplevelse!!! :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...