michael88 3 Skrevet 28. Juli, 2018 https://annoncelight.dk/showad/196519 nogen herinde som har prøvet “den nye” sluger som befinder sig i Birkerød? hun virker interresant, er bare ikke meget for ideen om at manden kigger på. anyone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Igenogigen 102 Skrevet 28. Juli, 2018 Er bestemt os interesseret, kan bare ikke i dag.. ellers så skulle hun da nok få lov at sutte og sluge. Hvis manden vil kigge på så fint med mig, bare han ikke skal hjælpe hende Blow med slug til 400,- det er sgu ikke hver dag man får tilbudt det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael88 3 Skrevet 28. Juli, 2018 Lige præcis, det er sgu et godt tilbud! skriv gerne hvis du får besøgt tøsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 28. Juli, 2018 Lyder jo unægtelig som Slugerens oprindelige koncept. Måske det er hendes ex-fyr der står bag og har fundet en ny sluger... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael88 3 Skrevet 28. Juli, 2018 (edited) mannings skrev, for 9 minutter siden: Lyder jo unægtelig som Slugerens oprindelige koncept. Måske det er hendes ex-fyr der står bag og har fundet en ny sluger... Det er slugerens gamle profil, som jo nok har været ex-kærestens. så det tror jeg faktisk du har helt ret i.. Redigeret 28. Juli, 2018 af michael88 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sometimes 97 Skrevet 28. Juli, 2018 Hvis det er, så må han da kunne et eller andet. Gad vide hvordan man fremlægger ideen for sine kærester om, at de skal sluge sæd for penge, og endda får dem til at synes om ideen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bølle-1 163 Skrevet 28. Juli, 2018 Det kunne jeg satme godt tænke mig at prøve. Det lyder super frækt og lækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 28. Juli, 2018 Jeg vil godt vædde et helt gratis slug på, at det er den ‘gamle’ slugeren med et nyt koncept, som har fået navnet ‘slugeren2’ Venligst French 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JoeBiden Skrevet 28. Juli, 2018 sometimes skrev, for 1 time siden: Hvis det er, så må han da kunne et eller andet. Gad vide hvordan man fremlægger ideen for sine kærester om, at de skal sluge sæd for penge, og endda får dem til at synes om ideen Samtidig med hun ikke selv for lov til at beholde pengene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 121 Skrevet 28. Juli, 2018 (edited) Lad os få en mand på opgaven og tjekke om det er den Originale Hvis det er den Originale Sluger, så skal jeg forbi igen, hun kunne altså det der med blowjob, Jeg har lige fået et BJ i naturen i Smørum området til en 400 kr. seddel og det var ikke pengene værd... Redigeret 28. Juli, 2018 af norbert . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 28. Juli, 2018 norbert skrev, for 17 minutter siden: Lad os få en mand på opgaven og tjekke om det er den Originale Det er ikke den originale, men formentlig veninden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bølle-1 163 Skrevet 28. Juli, 2018 Jeg har sendt en SMS så må vi se om jeg får noget respons. Det lyder sgu for fræk til at gå glip af 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massens 71 Skrevet 28. Juli, 2018 Slugeren 2 profil på annoncelight er oprettet i 2015 jeg syntes også at huske at inden hun trak sig tilbage havde hun to profiler nemlig slugeren og slugeren 2 så også hun havde annoncen på sidste lørdag og billedet ligner hende fra Helsinge så det kan jo være at hun og hendes nye kæreste syntes det er en del af deres sexliv ? Men ved bare at hendes ex ikke er en mand man ønsker at møde på en mørk sti Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 28. Juli, 2018 Besøgte Slugeren et par gange, og hver gang stod der en motherfucker bil i garagen. Den type bil der tilhører en jeg ikke ønsker at møde på en mørk sti efter at have slikket hans unge blonde kæreste og efterfølgende modtaget et verdensklasse blow og slug... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loen 47 Skrevet 29. Juli, 2018 Var der for noget tid siden og det er ikke den oprindelige sluger, hende her er ca midt til slut 40’erne men ret fræk med bryster der har fået lidt hjælp. Giver et udemærket blow med slug og godt sloppy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael88 3 Skrevet 29. Juli, 2018 Loen skrev, for 40 minutter siden: Var der for noget tid siden og det er ikke den oprindelige sluger, hende her er ca midt til slut 40’erne men ret fræk med bryster der har fået lidt hjælp. Giver et udemærket blow med slug og godt sloppy Det lyder godt. kiggede manden så på og foregik det udenfor? Hvis ja, var det ikke en underlig følelse at manden kigger på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loen 47 Skrevet 29. Juli, 2018 Det foregik indenfor og ja det var noget underligt at han var til stede, men fokuseret på hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 846 Skrevet 29. Juli, 2018 Var han til stede i samme lokale eller i et værelse ved siden af? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 29. Juli, 2018 Loen skrev, for 3 timer siden: Det foregik indenfor og ja det var noget underligt at han var til stede, men fokuseret på hende Kiggede han på hele tiden eller var han "bare" tilstede i lokalet? Sagde han noget og hvilken type var han? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loen 47 Skrevet 29. Juli, 2018 (edited) Han var til stede i samme lokale, lå på en form for sofa skråt bagved hende og så på. Han sagde ikke noget imens, ret flink fyr den lille smule vi fik talt sammen da han fulgte mig ud Redigeret 29. Juli, 2018 af Loen Skulle Tilføje noget mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 846 Skrevet 29. Juli, 2018 Det lyder temmelig specielt, men nogen vil gå langt for et godt blæs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bølle-1 163 Skrevet 30. Juli, 2018 (edited) Har stadig ikke hørt noget fra hende sendt hende en sms lørdag aften. Andre der har prøvet at kontakte hende ? Redigeret 30. Juli, 2018 af Bølle-1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 30. Juli, 2018 Bølle-1 skrev, for 6 minutter siden: Har stadig ikke hørt noget fra hende sendt hende en sms lørdag aften. Andre der har prøvet at kontakte hende ? Ja jeg skrev med dem i sidste uge, for at høre om de vidste, hvilke dage de var på. Jeg havde fin kommunikation med dem/ ham. Jeg tror ikke de gider at svare med mindre de er på den pågældende dag. Og det er vel forståeligt nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 31. Juli, 2018 Jeg har også kommunikeret fint med Slugeren 2, men kun på dage, hvor hun havde en annonce på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
selberdo 34 Skrevet 31. Juli, 2018 norbert skrev, den 28/7/2018 at 19:05: Lad os få en mand på opgaven og tjekke om det er den Originale Hvis det er den Originale Sluger, så skal jeg forbi igen, hun kunne altså det der med blowjob, Jeg har lige fået et BJ i naturen i Smørum området til en 400 kr. seddel og det var ikke pengene værd... Hvordan får man det til 400 kr. Var det en profil herinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg