Hop til indhold
Gæst

Danskediana - advarsel

Recommended Posts

Gæst

Faldt over hendes annonce i går og tænkte at et sommerblowjob til 500 kroner måtte være sagen. Skrev til hende og fik hurtig respons. Fortalte at jeg havde en fantasi om at ligge blindfoldet og bare lade hende komme ind og give et blow uden at udveksle et ord og den var hun med på. 

Vi aftalte en tid og hun var 20 minutter forsinket. Jeg holdt øje fra vinduet, så hende parkere og gå mod døren, bare se jeg kunne se at hun var real og kom ind alene. Der blev ringet på og jeg lukkede hende ind i opgangen og lod døren til lejligheden stå åben. Lå og ventede 10 minutter men ingen kom ind. Tænkte hun havde fået hedeslag på vej op, og skrev om alt var okay. Ingen respons. Skrev til hende et par gange indenfor de næste 15 minutter, men hørte intet. Går hen og kigger ud af vinduet og bilen er væk. Ringer til hende og hun tager den og siger "hej, der er Diana" og jeg spørg hvad der skete og hvorfor hun aldrig kom op, hvorpå hun så bare lægger på og blokerer mit nummer. 

Synes det er virkelig flabet, når man vælger at stole på et andet menneske og ligge sig blinded og hun så fordufter som dug fra solen uden at kommer med en grund eller undskyldning. 

Vil virkelig anbefale alle at holde sig væk. 

 

https://annoncelight.dk/showad/248566

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun kom slet ikke ind i lejligheden. Virkelig mærkeligt, for hoveddøren blev åbnet og hun gik ind. Total underligt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
savage skrev, for 41 minutter siden:

Synes det er virkelig flabet, når man vælger at stole på et andet menneske og ligge sig blinded og hun så fordufter som dug fra solen uden at kommer med en grund eller undskyldning. 

Altså, lå DU - blinded, og hun kom ind i din lejlighed?

Så må hun jo have set noget, hun ikke brød sig om eller sådan, siden hun fordufter uden et ord, eller penge 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm  det lyder som en kommunikationsbrist, hun har fejlopfattet situationen, er blevet sur og er kørt. Sur røv til begge.

Jeg har før oplevet det omvendte, hvor jeg aldrig fandt pigen og måtte gå med uforrettet sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Lyder mærkeligt. Jeg havde selv fornøjelsen af et fortrinligt dybt, blæs i naturen med masser af gagging hvor hun var der til Tiden og gik mig i møde. Sød naboens pige type, med en dejlig stram  hals :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugarshooter skrev, den 3/8/2018 at 07:17:

Lyder mærkeligt. Jeg havde selv fornøjelsen af et fortrinligt dybt, blæs i naturen med masser af gagging hvor hun var der til Tiden og gik mig i møde. Sød naboens pige type, med en dejlig stram  hals :)

Jeg har selv haft kig på hendes annonce og overvejer kraftigt et besøg. 

Hvordan er hendes deepthroat evner? Tager hun den til roden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...