Hop til indhold
Guest Rockhound

PostNord

Recommended Posts

Guest Rockhound

Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber jeg kan få svar på. 

Jeg skal til Tyskland på Tirsdag og skal være 4 uger væk og jeg ved at der er nogle pakket på vej til mig. Jeg ved bare ikke om pakkerne kan komme i postkassen pga pakkens størrelse.

Men kan man ikke få PostNord til at tilbageholde mine brev og pakker, så kan jeg evt. hente det hele når jeg er kommet hjem igen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rockhound skrev, for 30 minutter siden:

Jeg skal til Tyskland på Tirsdag og skal være 4 uger væk og jeg ved at der er nogle pakket på vej til mig. Jeg ved bare ikke om pakkerne kan komme i postkassen pga pakkens størrelse.

Men kan man ikke få PostNord til at tilbageholde mine brev og pakker, så kan jeg evt. hente det hele når jeg er kommet hjem igen?

Spørg dem :) - Men hvis man normalt ikke er hjemme og kan modtage forsendelser tager de det jo med retur og lægger en seddel i postkasse og så kan de inden for en vis tidsramme afhentes i nærmeste postbutik. Posthuse har vi jo ikke så forbandet mange tilbage af men du er måske en af de heldige ;) Hvis perioden i postbutikken ikke er så lang kan du måske bede en ven/familiemedlem tømme din postkasse og derefter hente pakkerne på dine vegne (husk evt. fuldmagt)

Held og lykke med projektet og god tur.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Rockhound skrev, 1 time siden:

Bare rolig, hvis pakken er sendt med Post Nord, skal du nok være heldig hvis den når frem i dette århundrede, endsige inden du er tilbage fra din tur :-)

Go tur til Tyskland. !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rockhound skrev, 1 time siden:

Pakker opbevares på posthuset i 10 dage før de sendes retur. Men ring og spørg PestNord, måske du kan lave en anden aftale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Plaskeren skrev, for 2 timer siden:

Pakker opbevares på posthuset i 10 dage før de sendes retur. Men ring og spørg PestNord, måske du kan lave en anden aftale.

Det er måske bedre at kontakte firmaerne, der skal sende pakkerne og bede dem tilbageholde dem de fire uger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du skynder dig at lave modtagerflex og sætter mærkaten på postkassen - kan du få dem til at sætte pakken i et udhus, hos naboen mv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Få en du stoler på til at tømme din postkasse et par gange om ugen. Udstyr vedkommende med 4 fuldmagter, hvori du skriver vedkommendes navn og pas-/kørekortnummer, samt afsenderen af pakkerne. En fuldmagt for hver pakke, så burde det være muligt for din ven at hente pakkerne i postbutikken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rockhound skrev, for 16 timer siden:

Men kan man ikke få PostNord til at tilbageholde mine brev og pakker

Det kunne man en gang - men jeg mener ikke, den service eksisterer mere. Poste restante eksisterer i hvert fald ikke længere.

Fire uger er lang tid - er det pludseligt opstået, eller vidste du det, du bestilte pakkerne?

At satse på, at de kan være i postkassen kan medføre, at øvrig post, der så ikke er plads til, sendes retur.

Selv plejer jeg at være meget påpasselig med ikke at bestille ting for tæt på en eventuel afrejse - umiddelbart ser det ud til, at den med vennen og fuldmagten er den mest anvendelige hér.

Men egentlig et pudsigt sted at spørge om den slags - har du tænkt på at ringe til PostNords kundeservice? Ellers kunne du spørge nærmere det sted, hvor du plejer at få pakker leveret ud fra, hvis du ved, hvor det er - det er højst sandsynligt en postbutik...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rockhound
Spider skrev, for 36 minutter siden:

Det kunne man en gang - men jeg mener ikke, den service eksisterer mere. Poste restante eksisterer i hvert fald ikke længere.

Fire uger er lang tid - er det pludseligt opstået, eller vidste du det, du bestilte pakkerne?

At satse på, at de kan være i postkassen kan medføre, at øvrig post, der så ikke er plads til, sendes retur.

Selv plejer jeg at være meget påpasselig med ikke at bestille ting for tæt på en eventuel afrejse - umiddelbart ser det ud til, at den med vennen og fuldmagten er den mest anvendelige hér.

Men egentlig et pudsigt sted at spørge om den slags - har du tænkt på at ringe til PostNords kundeservice? Ellers kunne du spørge nærmere det sted, hvor du plejer at få pakker leveret ud fra, hvis du ved, hvor det er - det er højst sandsynligt en postbutik...

Det er pludselig opstået.

Har snakket med PostNord og de har ikke den funktion mere.

Jeg har en som kan tømme min postkasse men jeg ved bare ikke om de pakker som er på vej, passer i postkassen.

Så om han kan kan hente dem, må jeg lige finde ud af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rockhound skrev, for 1 time siden:

Så om han kan kan hente dem, må jeg lige finde ud af.

Det kan han så, hvis han får en fuldmagt. :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...