Hop til indhold

Recommended Posts

broderskab skrev, for 7 timer siden:

https://sugardaters.dk/show?alias=Letlevendedame

Nogen der har mødt og haft en god tid med hende? Alle informationer kan bruges

 

Jeg har været i kontakt med profilen. Dengang, og det er mere end 1 år siden, havde hun kun et billede på sin profil, og det lignede noget som var kopieret et eller andet sted fra. Var dog i dialog med hende, men  jeg fik en fornemmelse som ikke behøver at have hold i virkeligheden, men som gjorde at jeg afbrød kontakten. 

Hun er meget aktiv og har været med længe, men jeg anbefaler at man er forsigtig, medmindre nogen kan bekræfte at have mødt hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 1 time siden:

Jeg har været i kontakt med profilen. Dengang, og det er mere end 1 år siden, havde hun kun et billede på sin profil, og det lignede noget som var kopieret et eller andet sted fra. Var dog i dialog med hende, men  jeg fik en fornemmelse som ikke behøver at have hold i virkeligheden, men som gjorde at jeg afbrød kontakten. 

Hun er meget aktiv og har været med længe, men jeg anbefaler at man er forsigtig, medmindre nogen kan bekræfte at have mødt hende.

 

Okay, tak for svar. 

Nogen der kan bekræfte de har mødt hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Kan bekræfte hun har haft profil på sd længe. Har skrevet med hende flere gange men hun er dyr ... Over det rimelige så det er ikke blevet til noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...