Hop til indhold

Letlevendedame Kbh

Featured Replies

Skrevet

Nu skal man jo registrere sig der for at komme ind. Så ikke rigtig aktuelt for mig u hvert fald. 

Skrevet
broderskab skrev, for 7 timer siden:

https://sugardaters.dk/show?alias=Letlevendedame

Nogen der har mødt og haft en god tid med hende? Alle informationer kan bruges

Jeg har været i kontakt med profilen. Dengang, og det er mere end 1 år siden, havde hun kun et billede på sin profil, og det lignede noget som var kopieret et eller andet sted fra. Var dog i dialog med hende, men  jeg fik en fornemmelse som ikke behøver at have hold i virkeligheden, men som gjorde at jeg afbrød kontakten. 

Hun er meget aktiv og har været med længe, men jeg anbefaler at man er forsigtig, medmindre nogen kan bekræfte at have mødt hende.

Skrevet
  • Author
Finn1101 skrev, for 1 time siden:

Jeg har været i kontakt med profilen. Dengang, og det er mere end 1 år siden, havde hun kun et billede på sin profil, og det lignede noget som var kopieret et eller andet sted fra. Var dog i dialog med hende, men  jeg fik en fornemmelse som ikke behøver at have hold i virkeligheden, men som gjorde at jeg afbrød kontakten. 

Hun er meget aktiv og har været med længe, men jeg anbefaler at man er forsigtig, medmindre nogen kan bekræfte at have mødt hende.

Okay, tak for svar. 

Nogen der kan bekræfte de har mødt hende?

Skrevet

Kan bekræfte hun har haft profil på sd længe. Har skrevet med hende flere gange men hun er dyr ... Over det rimelige så det er ikke blevet til noget.

• 2 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.