Hop til indhold
HansG

Thaismile.. Buddinge HG 115. bil ud...Hjem med autotrans:(

Recommended Posts

Gløden skrev, den 13/9/2018 at 06:54:

De mest brugte er nok disse;

B2B = Body to Body, = Pigen bruger hele sin (oftest) nøgne krop til at masserer dig med, udløsning til dig koster dog i de fleste tilfælde ekstra, udover prisen på B2B massagen

HE = Happy Ending ( Du får udløsning via en eller anden form for seksuel ydelse, HJ, BJ, FP;)

HJ = Hand job, = Du bringes til Udløsning ved at pigen onanerer dig med hånden, også kaldet "svensk massage"

BJ = Blow job, = Du bringes til udløsning ved at pigen sutter den af på dig, også kaldet "fransk massage"

Herudover er der adskellige former for seksuelle ydelser der der referer til et land, men dem kender du vel nok:razz:, Såsom;

Spansk, = mellem pigens bryster

Græsk, = anal sex

Der er sikkert flere som jeg i skrivende stund ikke lige kan huske

FP = Fuld Pakke, = Du og pigen har sex

 

Du glemte:

Norsk = i armhulen

Del dette indlæg


Link til indlæg
shiny skrev, den 14/8/2018 at 06:45:

Hva så Solskin, du har jo knæppet Linda! Hun er en klassiker i det københavnske thaimiljø. Har selv været i hende et par gange. Altid en solid indsats.  Hun kan faktisk også massere rigtig godt når det skal være. Tror jeg skal en tur til Buddinge inden længe.

 

Tatra skrev, den 16/8/2018 at 23:20:

Nej, det er det helt klart.

Iøvrigt holder hun sig utroligt skarpt, selv om hun efterhånden ikke er nogen årunge mere. Lækker kvinde, lækker frækhed, lækkert knald.:P

 

Borende X skrev, den 11/9/2018 at 22:35:

Ja, Linda er hende i midten. De to andre er kommet flere thaipigegenerationer efter, at jeg var hos hende sidst. Og det var i Gentofte.

Har prøvet at ramme Linda på vagt, men har ikke haft heldet med mig. 

Er hun stoppet, eller har i "været der" for nyligt. 

Solskin skrev, den 14/8/2018 at 13:26:

Thai-fan 

Jeg syntes hun er til den rimelige side mht prisen, var som udgangspunkt gået med tanken om deres sportsmassage som de har på tilbud til 400kr/t.

Syntes min pris er privat og ydelserne kan jo variere meget fra person til peson og dagsform osv.

Mvh. Solskin 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...