Hop til indhold
Guest Sweex

Hun er i det mindste ærlig...

Recommended Posts

Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Seriøst.....jeg har fået hedeslag.... Jeg var 10000% sikker på at der stod 18 år i annoncen i går :(

Jeg skammer mig....lidt ;-( . 

Du behøver ikke at skamme dig, man skulle tro at hun var 18. Desværre er der ufattelig mange af denne slags yngre damer i dag, det er skræmmende og sørgeligt, men en del af tidens curlingbørn er helt blanke, og dengang jeg var aktiv på Sugardaters undrede jeg mig over utallige gange over dem. Det eneste positive er, at det for de flestes vedkommende forbliver lir og en profit på et internetsite.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten
Finn1101 skrev, for 2 timer siden:

Du behøver ikke at skamme dig, man skulle tro at hun var 18. Desværre er der ufattelig mange af denne slags yngre damer i dag, det er skræmmende og sørgeligt, men en del af tidens curlingbørn er helt blanke, og dengang jeg var aktiv på Sugardaters undrede jeg mig over utallige gange over dem. Det eneste positive er, at det for de flestes vedkommende forbliver lir og en profit på et internetsite.

På hvilken måde synes du denne annonce adskiller sig markant fra andre sb annoncer? Enten er hun befriende ærlig, vil sælge sex for penge, ikke fordi hun er nymfomatisk liderlig, men har brug for pengene, eller også har hun fundet en måde at få en masse opmærksomhed på, hvilket i hvert fald er lykkedes. Vi ved jo intet om den unge kvinde, så skal vi ikke lige holde igen med konklusionerne før vi er en smule klogere?

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Piraten skrev, for 1 minut siden:

På hvilken måde synes du denne annonce adskiller sig markant fra andre sb annoncer? Enten er hun befriende ærlig, vil sælge sex for penge, ikke fordi hun er nymfomatisk liderlig, men har brug for pengene, eller også har hun fundet en måde at få en masse opmærksomhed på, hvilket i hvert fald er lykkedes. Vi ved jo intet om den unge kvinde, så skal vi ikke lige holde igen med konklusionerne før vi er en smule klogere?

vh. Piraten

Jeg mener ikke at annoncen udskiller sig, jeg mener at det er et typisk eksempel på en "sugarbabe."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten
Finn1101 skrev, for 21 minutter siden:

Jeg mener ikke at annoncen udskiller sig, jeg mener at det er et typisk eksempel på en "sugarbabe."

Nå ok. Jamen så er vi enige. Er det selve konceptet” sugarbabe” begrebet du finder bekymrende eller trist? Her vil jeg jo bare påpege at det vil ikke adskiller sig synderligt fra almindelig gp’ aktivitet eller hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 30 minutter siden:

Og mon ikke hun også er at finde på sugardaters? Det ville ikke være første gang i verdenshistorien. Fred være med det. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Piraten skrev, for 6 minutter siden:

Nå ok. Jamen så er vi enige. Er det selve konceptet” sugarbabe” begrebet du finder bekymrende eller trist? Her vil jeg jo bare påpege at det vil ikke adskiller sig synderligt fra almindelig gp’ aktivitet eller hvad?

Jeg synes at det er svært at svare på. Forskellen er primært, at sugardating - ud fra min erfaring - er meget lir, udover svindel. Jeg føler også at mange sugarbabes er meget uafklarede, men i andre tilfælde er er den primære forskel på en sugardate og en traditionel glædespige især at I har haft en forudgående dialog, og at pigen har set billeder af dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 11 minutter siden:

Jeg synes at det er svært at svare på. Forskellen er primært, at sugardating - ud fra min erfaring - er meget lir, udover svindel. Jeg føler også at mange sugarbabes er meget uafklarede, men i andre tilfælde er er den primære forskel på en sugardate og en traditionel glædespige især at I har haft en forudgående dialog, og at pigen har set billeder af dig. 

Jeg kan nu godt følge dig et stykke af vejen. Men flere af dem jeg har mødt på SD har altså ikke den der professionelle karisma over sig som en traditionel gp har. Uanset hvor dygtig og gfe-agtig gp’en har været. Der er prof på SD. Ja. Det hersker der slet ikke tvivl om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Utroligt svært at diskutere uden at generalisere, men karakteristisk er “sugarbabes” unge kvinder der underholdes af en, eller få, lidt ældre mand/mænd. Det “uafklarede” er vel også det tiltrækkende.  Risikoen her er jo at man ikke får det man tror man betaler for. Til forskel har almindelige gp’ere flere gæster men mindre “kendskab”, mere afklaret, dermed mindre kompliceret , og vel også en mindre risiko for ikke at få det man tror man betaler for. Men jeg kan altså ikke se det ene er værre eller bedre end det andet.

vh. Piraten

Redigeret af Piraten
Eller bedre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...