Hop til indhold
Karsteng

Strip-clubs in Copenhagen?

Recommended Posts

Guest happycamper

no not really... there is a couple around Cph V but not what you can find in cities like London...

Del dette indlæg

Link til indlæg
happycamper skrev, for 35 minutter siden:

no not really... there is a couple around Cph V but not what you can find in cities like London...

Ok. Some are goid in London, agree. But when im Cooenhagen it doesn't help much

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest happycamper
Karsteng skrev, for 12 minutter siden:

Ok. Some are goid in London, agree. But when im Cooenhagen it doesn't help much

sorry just tried to give you some perspective... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er alt i denne verden jo relativt, men medmindre man har rigtig mange penge, og samtidig er uvenner med dem, så vil et besøg på en strip-klub i København havde to udfald:

1. Det var kedeligt (men du overlevede)
  2. Det var en fantastisk nat, som du vil huske længe fremover (inkl. den efterfølgende samtale med din bankmand)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 12 minutter siden:

Nu er alt i denne verden jo relativt, men medmindre man har rigtig mange penge, og samtidig er uvenner med dem, så vil et besøg på en strip-klub i København havde to udfald:

1. Det var kedeligt (men du overlevede)
  2. Det var en fantastisk nat, som du vil huske længe fremover (inkl. den efterfølgende samtale med din bankmand)

Så lenge man ikke skal købe sex så er det noe jeg liger. :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Karsteng skrev, for 3 minutter siden:

Så lenge man ikke skal købe sex så er det noe jeg liger. :shock:

Ja, det er nok en plan at lade kreditkortet blive hjemme og holde sig til de billige/få drinks, nyde lidt strip-show, blive lidt opstemt - og så finde en pige eller 2 ude i byen, der ikke konstant skal holdes kørende på dyre champagner ;-)

Men forvent at hvis du ikke konstant vil investere i dyre drinks for at få kvindeligt selvskab i sådan en klub - så bliver du hurtigt ugleset og ignoreret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har samme spørgsmål @EroDK Hvor? Det er godt nok en del stipklubber især i visse dele af London, sågar en ”kæde,” og hvis en lapdance er det, som tænder en, så er mulighederne også gode – men ellers vil jeg mene at det er en både dyr og småkedelig fornøjelse, og hvis det har været bare en lillesmule sjovt, så har det været meget dyrt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
EroDK skrev, for 21 timer siden:

Nu i snakker om de gode i London, hvilke kan i så anbefale der?

Jeg ville anbefale med modell kvinder:

Platinum Lace

Windmill

Stringfellows

More "slutty places" I'd go for Sunset in SoHo.

23 Paul street is ssid to be good - but missed it until now...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...