Guest Tc100 Skrevet 24. Juli, 2018 Hej har et lille dilemma Blev introduceret til prostata massage af en veninde/roommate. og er blevet ret så nysgerrig omkring det. Men har i mellemtiden fået mig en dejlig kæreste som jeg ikke tror er med på den. Har snakket lidt om det og prøvet lidt, men hun virker ikke helt med på den. Men kan ikke få det ud af hovedet. Og tænker at den eneste måde er og få prøvet helt ud. Er det at gå langt og spørger veninde om hun vil gøre det? Eller er det for meget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nanuaraq 127 Skrevet 24. Juli, 2018 Go for it. Hvis hun er med på det opdager du måske at veninden er mere fræk end kæresten. Alternatoivt kan det være du opdager det om en ti års tid, når du har barn og hund og røvtrist pligtsex med konen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 24. Juli, 2018 Som jeg læser dit indlæg har din veninde blot talt med dig omkring prostata massage. Du overvejer at spørge veninden om hun vil gøre det for dig ? Hmmm. det er nok en skidt idé, da nu har en kæreste, og dernæst var det nok sket med veninden dengang i talte om det, hvis hun var interesseret. Du skriver så også at du både har snakket med din kæreste og prøvet lidt. Jamen det er vel oplagt at prøve lidt mere i den stil med din kæreste. Og med hensyn til den der med "det virker som..." Spørg direkte i stedet for at konkludere noget omkring din kærestes grænser. Pøj med udførelsen af prostata massagen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 25. Juli, 2018 Hvis ikke din nuværende kæreste ved hvordan og du ikke guider hende, så kan det måske også være svært, at bibeholde en form for interesse? Uanset, så er det ufint at spørge en veninde, om hun ikke lige vil massere ens prostata for en. Du kan købe noget legetøj til formålet, så kan du gøre det på dig selv, hvis ikke din kæreste har lyst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 25. Juli, 2018 Synes så absolut, at du skal give det chancen med din kæreste, indtil du er ganske sikker på at det ikke er noget for hende. Prøv at starte med, at fortælle hende, hvorfor du tænder på det, og hvorfor det er langt bedre at hun gør det på dig end du selv kan gøre det med legetøj o.l. Når du skriver, at det tror du ikke at hun er med på, tænker jeg måske også, at du har en barriere i forhold til hende og hendes leg med din numse -altså hvordan hun ser på dig som manden i forholdet, men blot en tanke - kan være jeg tager fejl. Jeg vil mene, at de bedste mænd til sex, er de der kender deres egen krop og lyst/behov og som ikke er bange for at dele disse ting med en fortrolig partner. Personligt er jeg fortaler for, at mange flere mænd gav kvinden lov til at tage dem bagi med en strapon. For det at bytte roller er for det første smadder skægt (kvinden er ikke vant til vedhæng og hvor hårdt hun kan gå til den) og psykologisk set er det også nærende for et forhold, engang imellem at bytte roller. Men - sex, fantasier og lege er ikke altid noget der bare fungerer fra starten af - det kræver tid og tillid - giv hende og dig selv det, så går det formentlig af sig selv. Kan i få det til at køre, så venter der mange guddommelige oplevelser for såvel dig som for hende forude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nanuaraq 127 Skrevet 25. Juli, 2018 Kan være jeg er forudindfattet pga. egne erfaringer, men jeg vil bare sige at du ikke skal vente for længe med at se resultater. Mange piger har bare ikke lyst, uanset hvor meget tid og tillid du giver dem. Hvis ikke du mærker en gnist hos hende, en gnist som måske ikke skal blive til noget lige nu men som kan gøre det engang, så kommer den altså heller ikke. Du kan ikke give hende en lyst hun ikke har. Og det du skriver i første indlæg er for mig signaler på, at lysten ikke er der. Jeg forsøgte det samme med mit ægteskab, at tolke hendes små "jeg skal lige bruge lidt tid til at vænne mig til tanken" som om det faktisk var sådan det var og ikke bare en lidt indirekte måde at afvise på. Hvis hun virkelig tænder på det, vil du ikke være i tvivl, selv om hun gerne vil gå langsomt frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 26. Juli, 2018 Kender veninden og kæresten hinanden? Risiko for at de mødes? Er veninden til at stole på? Hvis du får du får nej på de første to og ja på det sidste, så spørg dog veninden. Hvad kæresten ikke ved, har hun ikke ondt af. Og sex mellem to mennesker, der gerne vil med hinanden, er altid godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1140 Skrevet 26. Juli, 2018 Hey, det er bare et spørgsmål om at du lige får den kringlet ordentligt. Du inviterer veninden/roommate OG kæresten på lidt lækkert mad en aften, lidt Barry White på anlægget, og sørg for at hælde godt med rosé på pigerne. Lad emnet komme ind på numsesex, og før du får set dig om er du godt i gang med at knalde kæresten, mens veninden har en finger godt oppe i nougatstjernen på dig Som en bonus kan det jo også værre pigerne får lyst til at mærke lidt anal kildren. Det gav nogle dejlige billeder, er mega liderlig nu! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg