Guest Calletti Skrevet 24. Juli, 2018 Er der noget der har haft fornøjelsen af http://www.sexyclub.dk/girls/charlotte2/index.php? Sød lille petit pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 24. Juli, 2018 Wowsa... hun er da for vildt flot Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 24. Juli, 2018 Let us hope she follows in Amy, Sisse and Melissa’s doing! These photos tell me add kilos 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 2. August, 2018 Come on de herrer!......, der må da være andre end mig der besøger piger på massageklinikkerne???? Skal det sige, at jeg igen igen må gøre mig ekstra lækker og tage ud og forføre pigebarnet? Så er i fandeme også selv ude om, at hun lukker øjnene, og tænker på mig flere uger bagefter ! Ingen der har været på besøg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 2. August, 2018 Calletti skrev, for 6 timer siden: Come on de herrer!......, der må da være andre end mig der besøger piger på massageklinikkerne???? Skal det sige, at jeg igen igen må gøre mig ekstra lækker og tage ud og forføre pigebarnet? Så er i fandeme også selv ude om, at hun lukker øjnene, og tænker på mig flere uger bagefter ! Ingen der har været på besøg? Jeg ville gerne hjælpe, men er sjældent i staden. Udvalget på klinikkerne her i det jyske er slet ikke på højde med København Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 2. August, 2018 Elprebsi skrev, 1 time siden: Jeg ville gerne hjælpe, men er sjældent i staden. Udvalget på klinikkerne her i det jyske er slet ikke på højde med København Næ - det lader rigtignok ikke til, at der er mange lækre klinikker i det jyske. Måske I er heldige at næste udflytningsrunde også rammer denne branche (onkelgrin 1). Under alle omstændigheder tænker jeg, at der må være god business for de lækre københavnerpiger i at tage på togt i udkanten i ny og næ....... der må være sparet godt op, og masser af tunge punge at dræne for indhold (onkelgrin 2). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 2. August, 2018 Calletti skrev, for 7 minutter siden: Næ - det lader rigtignok ikke til, at der er mange lækre klinikker i det jyske. Måske I er heldige at næste udflytningsrunde også rammer denne branche (onkelgrin 1). Under alle omstændigheder tænker jeg, at der må være god business for de lækre københavnerpiger i at tage på togt i udkanten i ny og næ....... der må være sparet godt op, og masser af tunge punge at dræne for indhold (onkelgrin 2). Præcis, men mange af dem kommer måske fra det jyske allerede og vil undgå lokale? De danske piger jeg har mødt på jyske klinikker har været fra København Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 2. August, 2018 Elprebsi skrev, Lige nu: Præcis, men mange af dem kommer måske fra det jyske allerede og vil undgå lokale? De danske piger jeg har mødt på jyske klinikker har været fra København Ja mon ikke...... synes nu også ofte at der hyggesnakkes med diverse ikke-københavnske dialekter herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg