Hop til indhold
Guest Calletti

Stella - Seductiongirls

Recommended Posts

Guest Calletti

Havde længe haft kig på Stella, som er en af få piger med naturlige bryster på Seductiongirls. 

Ind ad døren kommer naboen datter - måske flyttet hjemmefra for et par år siden.... men stadigvæk ;). Havde kun kort tid, men Stella var rigtig hyggelig at være sammen med og helt med på mine ønsker til en god rusketur :D. Jeg nød oplevelsen.... og Stellas smukke ægte bryster som fik deres del af opmærksomheden.

Jeg kunne sagtens finde vej til Stella igen en anden gang. Men hun vipper ikke mine 3 ynglingspiger af pinden i første omgang ;). Den slags tager jo sin tid :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Calletti skrev, for 6 timer siden:

Havde længe haft kig på Stella, som er en af få piger med naturlige bryster på Seductiongirls. 

Ind ad døren kommer naboen datter - måske flyttet hjemmefra for et par år siden.... men stadigvæk ;). Havde kun kort tid, men Stella var rigtig hyggelig at være sammen med og helt med på mine ønsker til en god rusketur :D. Jeg nød oplevelsen.... og Stellas smukke ægte bryster som fik deres del af opmærksomheden.

Jeg kunne sagtens finde vej til Stella igen en anden gang. Men hun vipper ikke mine 3 ynglingspiger af pinden i første omgang ;). Den slags tager jo sin tid :)

Vil lige refererer til at der er mange flere med naturlige bryster hos os :biggrin:

Vi er ret godt fordelt mellem ægte og hjulpet :P

Nikkia - Liva - Sascha - Anna - Alessia - Daisy - Ella - Gaby - Sara - Stella - Carolina - Clara og Anastacia, så du burde ikke kunne undgå at lege ubåd med naturlige lygter ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seductiongirls skrev, for 1 time siden:

Vil lige referere, til at der er mange flere med naturlige bryster hos os :biggrin:

Vi er ret godt fordelt mellem ægte og hjulpet :P

Nikkia - Liva - Sascha - Anna - Alessia - Daisy - Ella - Gaby - Sara - Stella - Carolina - Clara og Anastacia, så du burde ikke kunne undgå at lege ubåd med naturlige lygter ^_^

Med en sådan liste kan jeg jo slet ikke lade være med at tjekke, hvilke "ægte" bryster, jeg har krammet og gramset på: Annas bryster, Ellas bryster, Stellas bryster og Carolinas bryster. (Lidt flovt, jeg ikke kan nævne flere). - Men så er der jo alle de "hjulpne" bryster: Lad mig nu sige - ingen nævnt - ingen glemt. - Men jeg har godt nok "rykket i" mange dejlige bryster hos Seduction Girls. - Med ydmyg -Tak.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti
Seductiongirls skrev, for 10 timer siden:

Vil lige refererer til at der er mange flere med naturlige bryster hos os :biggrin:

Jeg ved det - søøøde piger! ...... jeg er måske løbet ind i en gang narcissistisk mer' vil ha' mer'.... ;). Har planer om at komme forbi og besøge Nikkia og Gaby inden længe :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...