Hop til indhold
Guest Nemtøs

Respons på annonce

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Emnet  har  sikkert  været  til  debat  flere  gange  tidligere.  Jeg  er  forholdsvis ny  bruger  af  annoncelight. 

I annoncen   beskriver  jeg  hvad  jeg forventer af  en  henvendelse til  mig, hvornår jeg  søger  og  hvor  jeg  søger. 

Modtager beskeder  med  alt  andet  end  det  jeg  ønsker, hvilket  ofte  resultere i  at jeg  ikke  laver  en  aftale  den  dag. 

Ønsker  forslag til  en  bedre annonce, som  mænd  kan  overskue at læse  igennem. 

Vil  gerne  have  input  fra  mænd - hvad  vægter  I i en  annonce?

Og  kvinderne  hvad  fungere  bedst for  jer?

Med  ønsket  om  en  fortsat  dejlig sommerdag 

Nemtøs 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JoeBiden
Nemtøs skrev, for 31 minutter siden:

Emnet  har  sikkert  været  til  debat  flere  gange  tidligere.  Jeg  er  forholdsvis ny  bruger  af  annoncelight. 

I annoncen   beskriver  jeg  hvad  jeg forventer af  en  henvendelse til  mig, hvornår jeg  søger  og  hvor  jeg  søger. 

Modtager beskeder  med  alt  andet  end  det  jeg  ønsker, hvilket  ofte  resultere i  at jeg  ikke  laver  en  aftale  den  dag. 

Ønsker  forslag til  en  bedre annonce, som  mænd  kan  overskue at læse  igennem. 

Nemtøs 

Jeg har læst din annonce og du beskriver jo fint dine ydelser, priser og hvad mulighederne er for at møde dig. Jeg kan ikke se noget galt. Det er ikke dig den er gal med, nogle mennesker er bare idioter.

Blot min opfattelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der skal stå alt det, vi ellers skal smsse om :lol:

Vellignende billeder og en beskrivelse af det, man ikke kan se, feks om missen er barberet.

En ca adresse, Sjælland, er ikke præcist nok, Holbæk-området er ok.

Priser på ydelser.

Lidt personlig tekst, som beskriver dig og det du har lyst til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 35 minutter siden:

Nemtøs 

Vi skriver med pikken, og kan ikke læse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Iwantyoufor6
Weadbuster skrev, Lige nu:

Vi skriver med pikken, og kan ikke læse.

ja det er nok mere rigtig end vi tror. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Jeg synes din annonce er præcis og til at forstå :) Dog vil jeg give ret i at man savner at læse en linje eller to om dig. Hvor høj du er, er du en kjolepige osv. 

Alt efter hvornår du aktiverer annoncen så kunne du aktivere og søge et par dage forud og så skrive den eksakte dag med dato i annoncen.

Men ellers en super annonce 

<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 21 timer siden:

Nemtøs 

Ufattelig mange mænd ser kun billeder og glemmer alt andet. Uanset hvor i landet de befinder sig. Altså så virker billedbøger stadig. Men ja det er træls at blive bombarderet med spørgsmål der kan læses i annoncen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...