Guest Nemtøs Skrevet 23. Juli, 2018 Emnet har sikkert været til debat flere gange tidligere. Jeg er forholdsvis ny bruger af annoncelight. I annoncen beskriver jeg hvad jeg forventer af en henvendelse til mig, hvornår jeg søger og hvor jeg søger. Modtager beskeder med alt andet end det jeg ønsker, hvilket ofte resultere i at jeg ikke laver en aftale den dag. Ønsker forslag til en bedre annonce, som mænd kan overskue at læse igennem. Vil gerne have input fra mænd - hvad vægter I i en annonce? Og kvinderne hvad fungere bedst for jer? Med ønsket om en fortsat dejlig sommerdag Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JoeBiden Skrevet 23. Juli, 2018 Nemtøs skrev, for 31 minutter siden: Emnet har sikkert været til debat flere gange tidligere. Jeg er forholdsvis ny bruger af annoncelight. I annoncen beskriver jeg hvad jeg forventer af en henvendelse til mig, hvornår jeg søger og hvor jeg søger. Modtager beskeder med alt andet end det jeg ønsker, hvilket ofte resultere i at jeg ikke laver en aftale den dag. Ønsker forslag til en bedre annonce, som mænd kan overskue at læse igennem. Vil gerne have input fra mænd - hvad vægter I i en annonce? Og kvinderne hvad fungere bedst for jer? Med ønsket om en fortsat dejlig sommerdag Nemtøs Jeg har læst din annonce og du beskriver jo fint dine ydelser, priser og hvad mulighederne er for at møde dig. Jeg kan ikke se noget galt. Det er ikke dig den er gal med, nogle mennesker er bare idioter. Blot min opfattelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 23. Juli, 2018 Der skal stå alt det, vi ellers skal smsse om Vellignende billeder og en beskrivelse af det, man ikke kan se, feks om missen er barberet. En ca adresse, Sjælland, er ikke præcist nok, Holbæk-området er ok. Priser på ydelser. Lidt personlig tekst, som beskriver dig og det du har lyst til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Weadbuster 77 Skrevet 23. Juli, 2018 Nemtøs skrev, for 35 minutter siden: Emnet har sikkert været til debat flere gange tidligere. Jeg er forholdsvis ny bruger af annoncelight. I annoncen beskriver jeg hvad jeg forventer af en henvendelse til mig, hvornår jeg søger og hvor jeg søger. Modtager beskeder med alt andet end det jeg ønsker, hvilket ofte resultere i at jeg ikke laver en aftale den dag. Ønsker forslag til en bedre annonce, som mænd kan overskue at læse igennem. Vil gerne have input fra mænd - hvad vægter I i en annonce? Og kvinderne hvad fungere bedst for jer? Med ønsket om en fortsat dejlig sommerdag Nemtøs Vi skriver med pikken, og kan ikke læse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Iwantyoufor6 Skrevet 23. Juli, 2018 Weadbuster skrev, Lige nu: Vi skriver med pikken, og kan ikke læse. ja det er nok mere rigtig end vi tror. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 23. Juli, 2018 Nemtøs skrev, 1 time siden: Ønsker forslag til en bedre annonce, som mænd kan overskue at læse igennem. Jeg synes din annonce er præcis og til at forstå Dog vil jeg give ret i at man savner at læse en linje eller to om dig. Hvor høj du er, er du en kjolepige osv. Alt efter hvornår du aktiverer annoncen så kunne du aktivere og søge et par dage forud og så skrive den eksakte dag med dato i annoncen. Men ellers en super annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5326 Skrevet 24. Juli, 2018 Nemtøs skrev, for 21 timer siden: Emnet har sikkert været til debat flere gange tidligere. Jeg er forholdsvis ny bruger af annoncelight. I annoncen beskriver jeg hvad jeg forventer af en henvendelse til mig, hvornår jeg søger og hvor jeg søger. Modtager beskeder med alt andet end det jeg ønsker, hvilket ofte resultere i at jeg ikke laver en aftale den dag. Ønsker forslag til en bedre annonce, som mænd kan overskue at læse igennem. Vil gerne have input fra mænd - hvad vægter I i en annonce? Og kvinderne hvad fungere bedst for jer? Med ønsket om en fortsat dejlig sommerdag Nemtøs Ufattelig mange mænd ser kun billeder og glemmer alt andet. Uanset hvor i landet de befinder sig. Altså så virker billedbøger stadig. Men ja det er træls at blive bombarderet med spørgsmål der kan læses i annoncen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg