Hop til indhold

Tantra

Featured Replies

Skrevet

Tror ikke du skal forvente en tantra session... Jeg tror bare de pirrer dig lidt og ikke plasker olie, men spørg da hvad forskellen på tantra og olienassage er og om der er HJ med i tantra (det burde der / eller lingam massage i fagsprog)

Skrevet

Der er normalt meget stor forskel på “rigtig” tantra og “thai” tantra. Alene prisen og tiden for mig til at tro du ikke får rigtig tantra, disse sessioner varer 2-3 timer og koster 2-3000kr. Jeg er med @Dezmodevil her.

vh. Piraten

Skrevet

De første sted, jeg i Danmark besøgte med tantramassage, var et sted i Valby. Det er 10-12 år siden, og det var ikke nogen dårlig oplevelse, men alt for dyrt. 

De få steder, der i Danmark har tilbudt og i dag tilbyder seriøs tantramassage, har været og er stadig meget dyre, men ellers mener jeg ikke at der på den måde er nogen sammenhæng mellem pris, kvalitet og rigtig tantra, men jeg er enig i at den tantramassage, der sædvanligvis tilbyder på thaiklinikker, ikke har meget med tantra at gøre, men typisk er en form for mere eller mindre vellykket sensuel, blid massage. Omvendt er noget af det, der af ikke-thaisteder markedsføres som tantramassage i Danmark, efter min smag for meget "terapi" og for lidt sensuel massage.

Jeg har fået enestående god tantramassage til omkring kr. 600 i Warszawa, og når jeg har hang efter tantra, så bliver det på en smuttur ud i Europa.  

Skrevet
Finn1101 skrev, for 32 minutter siden:

De første sted, jeg i Danmark besøgte med tantramassage, var et sted i Valby. Det er 10-12 år siden, og det var ikke nogen dårlig oplevelse, men alt for dyrt. 

De få steder, der i Danmark har tilbudt og i dag tilbyder seriøs tantramassage, har været og er stadig meget dyre, men ellers mener jeg ikke at der på den måde er nogen sammenhæng mellem pris, kvalitet og rigtig tantra, men jeg er enig i at den tantramassage, der sædvanligvis tilbyder på thaiklinikker, ikke har meget med tantra at gøre, men typisk er en form for mere eller mindre vellykket sensuel, blid massage. Omvendt er noget af det, der af ikke-thaisteder markedsføres som tantramassage i Danmark, efter min smag for meget "terapi" og for lidt sensuel massage.

Jeg har fået enestående god tantramassage til omkring kr. 600 i Warszawa, og når jeg har hang efter tantra, så bliver det på en smuttur ud i Europa.  

Nej, jeg mente blot at, givet tantra vel stammer fra Østen, forventer man at thai’erne er en slags eksperter i tantra, det er ingenlunde tilfældet. Jeg har da oplevet at når jeg efterspørger tantra hos thai’erne kigger de måbende på mig. Og giver mig en almindelig massage.

vh. Piraten

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.