Hop til indhold
Jogge

Sara Thaimassage - Aalborggade

Recommended Posts

Nyt sted er åbnet i Jennys gamle lokaler på Aalborggade.

Jeg har besøgt det er par gange, og det virker som et godt sted. Det er altid rart med nye ejere, som kender andre piger. Har besøgt en Thai-svensker et par gange som giver en særdeles dejlig omgang Tantra for 300 for en halv time, og for lidt ekstra kan man også få afslutning af den søde pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyt sted er åbnet i Jennys gamle lokaler på Aalborggade.

Jeg har besøgt det er par gange, og det virker som et godt sted. Det er altid rart med nye ejere, som kender andre piger. Har besøgt en Thai-svensker et par gange som giver en særdeles dejlig omgang Tantra for 300 for en halv time, og for lidt ekstra kan man også få afslutning af den søde pige.

Hej Jogge

Bare et spørgsmål, hvor i landet er Aalborggade, det kan jo være mange byer

m.v.h

skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diver1974

Til Jogge:

Ved du om de har en hjemmeside? Jeg har forsøgt at google, men uden held.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du googler hende på "google maps" og klikker på symbolet på kortet kommer

hun frem med navn, adresse og telefon nr., der er også et billede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jogge: Har du et navn på thai-svenskeren? Det er vel ikke Sara selv?

Har i øvrigt besøgt Jenny på det nye sted på Vardegade. Men hun er desværre densamme, lidt trætte og uengagerede Jenny som i det sidste år på Ålborggade. Solgte ind en time med to piger - Jenny selv og Bun. En time, to piger og det hele for 1500. Jeg har været med til det før hos Jenny og det var meget sjovt. Og når Jenny nu sagde hun skulle lukke butikken og give mig god tid, så tog jeg tilbudet.

15 minutter senere ringede det på døren, og siden så jeg ikke Jenny mer.

Trist, men det bliver nok ikke som i gamle dage mer hos Jenny.

Eller er der nogen som har andre erfaringer i det sidste?

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jogge: Har du et navn på thai-svenskeren? Det er vel ikke Sara selv?

Nej Jeg har desværre ikke haft fornøjelsen af Sara selv. Til gengæld mødte jeg en anden thai-svensker i dag, som bestemt også var et behageligt bekendskab.

De har Tantra massage 30 minutter for 300, og det gjorde hun ganske rart. rigelige berøringer mellem benene, god tid og hyggelig stemning. og da vi nåede til det svenske (ekstrapris på 200 kr.) fik jeg lov til at tage hendes dejlige bløde bryster frem over bh'en. alt i alt ganske god oplevelse, og penge bliver der ikke talt om. På vejen ud spurgte jeg hvor meget det skulle koste, og først der sagde hun 500 kr. for det hele. Det syntes jeg er fint, så længde de holder sig inden for standardpriserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...