Hop til indhold
Guest TLarsen83

lækkerier nær fåborg søges :-D

Recommended Posts

Guest TLarsen83

Hej står og skal på ferie nær fåborg og da jeg intet aner om dette område ønsker jeg lidt hint fra jer :-D håber der er en deller flere der vil bruge 2 min på at smide et link eller 2 på forhånd tak og fortsat go sommer til jer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexeren skrev, den 26/7/2018 at 08:09:

Emma ledig i Fåborg.

Se Annoncelight i dag torsdag.

https://annoncelight.dk/showad/247193

Sexeren

Har undret mig over denne annonce et stykke tid. Hun skriver både i overskriften og længere nede i teksten: "emma er LEDLIG..." Betyder det hun er ledig? Eller liderlig...? Eller måske begge dele.??? ;) Og hvad siger erfaringerne om hende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 12 timer siden:

Og hvad siger erfaringerne om hende? 

Har ikke mødt hende men har skrevet lidt frem og tilbage med hende. Det er vel snart 1-2 år siden, men hende priser startede med at være uhyrlige. Da jeg ikke ville give det fald priserne gevaldigt, men det tager jeg som et lidt dårligt tegn på desperation.
Der er lidt forskellige anmeldelser af hende. Dem kan du jo finde og danne din egen mening om tingende. Da jeg skrev med hende befandt hun sig i Svendborg, men ud over Faaborg har hun været i Odense og vistnok også steder i Jylland.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...