J@n38 84 Skrevet 22. Juli, 2018 Er hende her reel nok? Tænker nemlig på at få et besøg af hende. https://annoncelight.dk/showad/255444 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyren92 1 Skrevet 22. Juli, 2018 Jeg følger lige med her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superblue 146 Skrevet 22. Juli, 2018 Nu er annoncen slettet, men jeg mener, at “hun” enten krævede penge på forhånd eller man skulle købe billeder over Snapchat først. Kan ikke lige huske, om denne annonce var det ene eller andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Privatmail 59 Skrevet 22. Juli, 2018 Superblue skrev, 1 time siden: Nu er annoncen slettet, men jeg mener, at “hun” enten krævede penge på forhånd eller man skulle købe billeder over Snapchat først. Kan ikke lige huske, om denne annonce var det ene eller andet. Nu kan man ikke indrapportere annoncen, nederste højre hjørne, under annoncen, for sandsynlig privat tyveri af forudbetaling længere. Når vedkommende har slettet sin annonce på grund af afsløring, eller dårlig omtale. Så eroguide kunne blokere internet forbindelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg