Hop til indhold
SnowmanDK

bittersweet22 Esbjerg elller????

Recommended Posts

Guest Sting222
SnowmanDK skrev, den 21/7/2018 at 21:43:

Hmm.... Forleden dag stod der hun var fra Esbjerg af og i dag står der Roskilde.....

Lugter som om der er noget lusk

https://sugardaters.dk/show?alias=bittersweet22

Afrikanske piger der kun taler engelsk bør man holde sig fra. Mit gæt er de stammer prostitutionsmiljøet ved Kbh H

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sting222 skrev, for 47 minutter siden:

Afrikanske piger der kun taler engelsk bør man holde sig fra. Mit gæt er de stammer prostitutionsmiljøet ved Kbh H

hun er en sød pige, der har måttet flytte , p g a skole 

havde en god snak med hende , hun var helt fin og virkede ikke som pro, gjorde meget ud af at det ikke kun var sex, vi endte med at aftale møde over vin, og max massage og oral til mig

første gang

men hun flyttede i mellemtiden så det blev ikke til noget

nogle gange er du sgu for negativ, og generelt forkert generaliserende, hav en god dag, og lad os andre have det også

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sting222
psps skrev, for 6 minutter siden:

hun er en sød pige, der har måttet flytte , p g a skole 

havde en god snak med hende , hun var helt fin og virkede ikke som pro, gjorde meget ud af at det ikke kun var sex, vi endte med at aftale møde over vin, og max massage og oral til mig

første gang

men hun flyttede i mellemtiden så det blev ikke til noget

nogle gange er du sgu for negativ, og generelt forkert generaliserende, hav en god dag, og lad os andre have det også

Man bør holde sig fra piger hvor der kan være begrundet mistanke om kriminel organiseret prostitution kvindehandel ol af etiske årsager. Og de afrikanske piger på Vesterbro er det miljø hvor det er mest udbredt. Du kan blandt andet læse om det i beretninger fra ''Reden''

Men ja jeg kan jo ikke vide det ... Ville aldrig selv vælge en sort pige der er kommet til Europa som voksen også på grund af risiko for HIV smitte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sting222 skrev, for 50 minutter siden:

Man bør holde sig fra piger hvor der kan være begrundet mistanke om kriminel organiseret prostitution kvindehandel ol af etiske årsager. Og de afrikanske piger på Vesterbro er det miljø hvor det er mest udbredt. Du kan blandt andet læse om det i beretninger fra ''Reden''

Men ja jeg kan jo ikke vide det ... Ville aldrig selv vælge en sort pige der er kommet til Europa som voksen også på grund af risiko for HIV smitte

Du snakker helt ved siden af her

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg snakkede med en lokal, som pludselig var i en anden by. Det var bare en endagstur, hvor hun håbede på noget frækt.
Hun er dog ikke afrikaner. Dem har jeg meget varierende erfaringer med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...