SnowmanDK 352 Skrevet 21. Juli, 2018 Hmm.... Forleden dag stod der hun var fra Esbjerg af og i dag står der Roskilde..... Lugter som om der er noget lusk https://sugardaters.dk/show?alias=bittersweet22 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 21. Juli, 2018 SnowmanDK skrev, for 5 minutter siden: Hmm.... Forleden dag stod der hun var fra Esbjerg af og i dag står der Roskilde..... Lugter som om der er noget lusk https://sugardaters.dk/show?alias=bittersweet22 Eller også har hun abonnementskort til DSB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 352 Skrevet 21. Juli, 2018 DK fyr 34 skrev, for 1 minut siden: Eller også har hun abonnementskort til DSB Og abonnement hos AirBnB 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 1. August, 2018 SnowmanDK skrev, den 21/7/2018 at 21:43: Hmm.... Forleden dag stod der hun var fra Esbjerg af og i dag står der Roskilde..... Lugter som om der er noget lusk https://sugardaters.dk/show?alias=bittersweet22 Afrikanske piger der kun taler engelsk bør man holde sig fra. Mit gæt er de stammer prostitutionsmiljøet ved Kbh H Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 141 Skrevet 1. August, 2018 Sting222 skrev, for 47 minutter siden: Afrikanske piger der kun taler engelsk bør man holde sig fra. Mit gæt er de stammer prostitutionsmiljøet ved Kbh H hun er en sød pige, der har måttet flytte , p g a skole havde en god snak med hende , hun var helt fin og virkede ikke som pro, gjorde meget ud af at det ikke kun var sex, vi endte med at aftale møde over vin, og max massage og oral til mig første gang men hun flyttede i mellemtiden så det blev ikke til noget nogle gange er du sgu for negativ, og generelt forkert generaliserende, hav en god dag, og lad os andre have det også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 1. August, 2018 psps skrev, for 6 minutter siden: hun er en sød pige, der har måttet flytte , p g a skole havde en god snak med hende , hun var helt fin og virkede ikke som pro, gjorde meget ud af at det ikke kun var sex, vi endte med at aftale møde over vin, og max massage og oral til mig første gang men hun flyttede i mellemtiden så det blev ikke til noget nogle gange er du sgu for negativ, og generelt forkert generaliserende, hav en god dag, og lad os andre have det også Man bør holde sig fra piger hvor der kan være begrundet mistanke om kriminel organiseret prostitution kvindehandel ol af etiske årsager. Og de afrikanske piger på Vesterbro er det miljø hvor det er mest udbredt. Du kan blandt andet læse om det i beretninger fra ''Reden'' Men ja jeg kan jo ikke vide det ... Ville aldrig selv vælge en sort pige der er kommet til Europa som voksen også på grund af risiko for HIV smitte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 141 Skrevet 1. August, 2018 Sting222 skrev, for 50 minutter siden: Man bør holde sig fra piger hvor der kan være begrundet mistanke om kriminel organiseret prostitution kvindehandel ol af etiske årsager. Og de afrikanske piger på Vesterbro er det miljø hvor det er mest udbredt. Du kan blandt andet læse om det i beretninger fra ''Reden'' Men ja jeg kan jo ikke vide det ... Ville aldrig selv vælge en sort pige der er kommet til Europa som voksen også på grund af risiko for HIV smitte Du snakker helt ved siden af her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 223 Skrevet 3. August, 2018 Jeg snakkede med en lokal, som pludselig var i en anden by. Det var bare en endagstur, hvor hun håbede på noget frækt. Hun er dog ikke afrikaner. Dem har jeg meget varierende erfaringer med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg