Hop til indhold

Recommended Posts

Hey alle sammen 

Så fik jeg besøgt Kayla, og hold da op en oplevelse. Hun kan sit håndværk, må man sige.. 

Kom ind, og bestilte en times massage, hun spurgte om jeg skulle have mere, men sagde, at nu får vi at se. Ville gerne starte med massagen. 

Jeg lagde mig nøgen på briksen og massagen gik igang. Dejlig ventilationsfane som holdt mig kølig, mens hun svedte en hele del, imens hun kravlede rundt på mig. 

Massagen var faktisk god. Hun kom rundt over det hele, synes jeg.. Kunne selv vælge hårdheden. (valgte medium). Og det var godt. 

En masse snak og en masse hiven i bettemand, og strejf hele vejen igennem. Hun snakker ret meget. Men gør nu ikke så meget - hun er faktisk lidt sjov at høre på.. 

Da vi kom til "vend om" gik hun direkte til bettemand, som dog imellemtiden var blevet til "storemand".. 

Den pris hun forlangte var hj 600 bj 1000 og fp 1500. Meeeen fik hende dog overtalt til fp for 1000 kr. Det synes jeg var rimeligt, ifht markedet.. 

Bj uden og sex med kondom. 

Og det var dejligt!! Først red hun mig, så doggy og til slut missionær.. Lige inden jeg kom rev jeg kondomet af og sprøjtende ud over hendes bryster og ansigt. Hun sluttede den helt tør, inden hun så foreslog et bad. Ja tak, og så vaskede hun mig over det hele, og jeg mener, over det hele! Lækkert.. 

Alt i alt en god oplevelse, og jeg var på gaden igen efter lidt over en times tid. 

God tur dertil drenge.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej...
Hvordan er Kayly's figur.
Er brysterne ægte ? eller hjulpen på vej.?
Hun skriver selv - fast numse - er den stor..........?
Giver hun kæreste kys = rigtige sensuelle tungekys.?
Jeg kan se tatoo - nu er hele kroppen vel ikke fyldt med tatoos ?

På billederne ser hun dejlig fræk ud med glimt i øjet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, for 8 minutter siden:

Hej...
Hvordan er Kayly's figur.
Er brysterne ægte ? eller hjulpen på vej.?
Hun skriver selv - fast numse - er den stor..........?
Giver hun kæreste kys = rigtige sensuelle tungekys.?
Jeg kan se tatoo - nu er hele kroppen vel ikke fyldt med tatoos ?

På billederne ser hun dejlig fræk ud med glimt i øjet.

 

Hvorfor besøger du hende ikke......Så får du sikkert svar på alle dine spørgsmål, om en pige der har masser af anmeldelser her på forum, hvor du så også kan få svar på alle disse tåbelige spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
beamk skrev, den 10.4.2019 at 14:32:

Hej. Har læst en del om kayly .. nogen siger hun bruger hendes hænder flittigt? er det fx anus / prostats massage ?

Ja, hun bruger gerne fingrene der :)

Og som trådejer skriver, er hun en ganske habil massør, som .. med mindre man beder om andet .. lægger vægt på at give en god massage først.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde besluttet mig for at ville prøve Kayly efter alle gode anmeldelser. Bestilte tid onsdag kom til butikken, der sad en lækker pige og øvede guitar. Hun spurgte om jeg havde bestilt og det havde jeg. Vi gik til rummet til venstre, gav hende en af de lange da hun spurgte hvad jeg ville have. Hun nikkede ok og sikke en oplevelse det var blov uden frakke, prostata massage og besøg i hulen med frakke på da jeg afleverede var det i munden der gik en rum tid inden hun afleverede i servietten, sluttede med lidt massage, virkede ikke til hun havde travlt. Kommer bestemt igen, så tror de to yder samme service.

Håber det kan bruges.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Triatlet

Helt uenig - Kayla kan ikke give massage men derimod et godt blow job.

Derudover snakker hun for meget.

 

Der findes bedre alternativer.

Det et er ikke min type - been there done that.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Var forbi i dag blev modtaget af en super sød pige kan ikke huske navn men mener ikke det var Kayla selv hun snakkede kun engelsk. hun havde kun 45 min da det kom en anden. Hun gav en god massage kom over det meste mens jeg lagde på maven med godt med piren under vejs og hun er ikke berørings angst. Om på ryggen og hun begyndte at kæle for lille mand og så begyndte hun at sutte og det var bare godt og en finger i stjernen bare super godt hun tog klatten i munden og slikkede rent efter og tørrede af med klud efter det var bare godt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi forleden. Tror jeg har besøgt hende år tilbage. 
Hun er for frembrusende i min optik og alt for penge fikseret.  Bevares det er hendes biks og hun har grisen.  Service var fin. Men ikke et sted jeg kommer igen. 
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun taler sådan et sammensurium af dansk engelsk og måske andre sprog. Jeg synes hun er meget sjov at besøge, og hendes forskellige services fejler ikke noget. 

Jeg har været godt underholdt hver gang jeg har været der. Og hun kan både massere og andre ting. 

Redigeret af mrboobsnow

Del dette indlæg


Link til indlæg
sofus 2 skrev, for 11 timer siden:

 Jeg tror at det er en del hollansk i det hun taler 

Ja, hun stammer fra Holland og er totalt hæmningsløs, både hvad angår sex og alkohol. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 15 minutter siden:

Ja, hun stammer fra Holland og er totalt hæmningsløs, både hvad angår sex og alkohol. :) 

Det lyder som en sjov kombination, når der nu skal være fest :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 10.9.2020 at 10:01:

Var forbi forleden. Tror jeg har besøgt hende år tilbage. 
Hun er for frembrusende i min optik og alt for penge fikseret.  Bevares det er hendes biks og hun har grisen.  Service var fin. Men ikke et sted jeg kommer igen. 
8000

Enig. Jeg har også holdt mig væk siden et besøg for et lille år siden :)

F

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...